O&G BP
O&G BP
Pelimestan poikkeussäännöt: Dwarffit saa ottaa extraa 70 pisteellä, Tomb Kingit 60, Ogret 50, Liskot 30 ja Orks&Goblins 20. Elf Maget saa maksaa 130 pistettä! Tomb Kingien Chariot yksikkö lasketaan Coreksi.
Hero
1 x Ork Big Boss: Boar, Enchanted Shield, Light Armour, Martogs Best Basha = 124pst.
Core
20 x Ork Boyz: Shields, Full Command = 150pst.
10 x Savage Ork Boyz: Spears, Shields = 100pst.
5 x Wolf Riders: Spears, Musician = 71pst.
Special
1 x Ork Chariot = 80pst.
Yht: 519pst.
Ja kaikille tiedoksi: En pelaa itse turnauksessa vaan houstaan sitä ja tämä lista on tarkoitettu inspiroimaan/kopioitavaksi. Esim. jos jollain aloittelevalla Gobbopelaajalle, joka turnaukseen aikoisi tulla mutta armeijalistan suunnittelu aiheuttaa harmaita hiuksia, olisi tarve päästä pelaamaan ne kaikki neljä peliä eli top kasiin Vinkkaus (en tosin mene takuuseen gobboja kun ovat)..
Hero
1 x Ork Big Boss: Boar, Enchanted Shield, Light Armour, Martogs Best Basha = 124pst.
Core
20 x Ork Boyz: Shields, Full Command = 150pst.
10 x Savage Ork Boyz: Spears, Shields = 100pst.
5 x Wolf Riders: Spears, Musician = 71pst.
Special
1 x Ork Chariot = 80pst.
Yht: 519pst.
Ja kaikille tiedoksi: En pelaa itse turnauksessa vaan houstaan sitä ja tämä lista on tarkoitettu inspiroimaan/kopioitavaksi. Esim. jos jollain aloittelevalla Gobbopelaajalle, joka turnaukseen aikoisi tulla mutta armeijalistan suunnittelu aiheuttaa harmaita hiuksia, olisi tarve päästä pelaamaan ne kaikki neljä peliä eli top kasiin Vinkkaus (en tosin mene takuuseen gobboja kun ovat)..
Viimeksi muokannut Pelimies, La 11.11.2006 10:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
GW,MTG,PC,Lauta-ja Konsolipelit
Assassin´s Creed 65€, Mario Galaxy 55€, Ratchet&Clanck Future 65€
http://www.kolumbus.fi/pelimesta
Mikä idea laittaa taas tämäkin lista tänne? Et kuitenkaan itse näillä listoillasi ja ovat kaikenlisäksi laittomia. Eikö kannattaisi laittaa kaikki listat yhteen ketjuun josta sitten tarvitsevat voisivat kopsata näitä. Ärsyttää nimittäin kun ekalla sivulla on se kolme tai enemmänkin näitä listojasi.
Komentoidaampa nyt sitten listaakin ettei mene ihan kokonaan valittamiseksi.
Itse ainakin vaihtaisin nuo savaget vaikka jompiinkumpiin goblineihin. Tai ainakin ottaisin noilta nuo keihäät pois ja kasvattaisin niilläkin pisteillä tuon ryhmän kokoa.
Tai sitten nuo susipojat voisi poistaa ja ottaa niillä pisteillä lisää noita savageja. Saisi vieläpä mukavan full orc teeman.
Komentoidaampa nyt sitten listaakin ettei mene ihan kokonaan valittamiseksi.
Itse ainakin vaihtaisin nuo savaget vaikka jompiinkumpiin goblineihin. Tai ainakin ottaisin noilta nuo keihäät pois ja kasvattaisin niilläkin pisteillä tuon ryhmän kokoa.
Tai sitten nuo susipojat voisi poistaa ja ottaa niillä pisteillä lisää noita savageja. Saisi vieläpä mukavan full orc teeman.
Yllä oleva viesti on ainoa oikea totuus ja se että minä olen väärässä ei muuta sitä asiaa mitenkään. 
-
little lizard.
-
DeathWizard
- Peliporukkavalvoja
- Lord Mikke
Re: O&G BP
Paitsi että aloittelevakin pelaaja tietää että sinulla viiraa päässä näiden listojesi kanssa. Äitinikin saisi laillisemman listan. Ja aivan taatusti ensimmäisellä yrityksellä.Pelimesta kirjoitti:
Esim. jos jollain aloittelevalla Gobbopelaajalle, joka turnaukseen aikoisi tulla mutta armeijalistan suunnittelu aiheuttaa harmaita hiuksia, olisi tarve päästä pelaamaan ne kaikki neljä peliä eli top kasiin Vinkkaus (en tosin mene takuuseen gobboja kun ovat)..
Tosiaan lue säännöt ja laita sitten vasta lista. Jos joku asia on yltiöpäisen vaikea niin käytä hakua tai kenties KYSY asiaa. Neuvontaa tulee kunhan kysyt asiallisesti etkä mitään typeryyksiä.
Ps. Miten sinut päästetään pelaamaan noilla listoilla?
Peril of Warp
Re: O&G BP
Pahintahan tässä on siis se, että turnauksen järjestäjä itse rukkaa näitä.Lord Mikke kirjoitti:Paitsi että aloittelevakin pelaaja tietää että sinulla viiraa päässä näiden listojesi kanssa. Äitinikin saisi laillisemman listan. Ja aivan taatusti ensimmäisellä yrityksellä.Pelimesta kirjoitti:
Esim. jos jollain aloittelevalla Gobbopelaajalle, joka turnaukseen aikoisi tulla mutta armeijalistan suunnittelu aiheuttaa harmaita hiuksia, olisi tarve päästä pelaamaan ne kaikki neljä peliä eli top kasiin Vinkkaus (en tosin mene takuuseen gobboja kun ovat)..
Tosiaan lue säännöt ja laita sitten vasta lista. Jos joku asia on yltiöpäisen vaikea niin käytä hakua tai kenties KYSY asiaa. Neuvontaa tulee kunhan kysyt asiallisesti etkä mitään typeryyksiä.
Ps. Miten sinut päästetään pelaamaan noilla listoilla?
Sanotaanko ihan hyvässä mielessä kritiikkinä vaikka sillai, että demopelit ja... 'turnaus'ympäristöt tulisi pitää sillai erillään, että sanoo demoarmeijaa demoarmeijaksi, eikä aloittelijaystävälliseksi turnausborderpatrolliksi. Kamala kun tuossa on liikaa sanoja, joita ei saisi liittää samaan virkkeeseen, jos tahtoisi pitää huolta mielenterveydestään... Niin, ja demoarmeijoista ei kukaan saa mitään irti.
niin ja tää lista tuli toiseksi turnauksessa 
GW,MTG,PC,Lauta-ja Konsolipelit
- Lord Mikke
Ellet ole ymmärtänyt niin Pelimesta on turnauksen järjestäjä. Katso vaikka kyseisen henkilön allekirjoitusta. Ja toiseksi: mitä 20 lisäpistettä tekee listassa? Ei se pelin kulkua suuntaan eikä toiseen kovin helposti kallista.Lord Mikke kirjoitti:Tulisin minäkin laittomalla listalla.Pelimesta kirjoitti:niin ja tää lista tuli toiseksi turnauksessa
Listasta sen verran että savage orkkien tilalle ottaisin mieluummin gobboja tai night gobboja (halpa yksikkö, ehkä max yksi fanaatikko) ja viisi örkkiä lisää. Massa ja rivit kuitenkin pärjäävät bp:ssä aika hyvin. Muuten hyvä lista.