Eli kannattaa ostaa se uusin (7 ed.) sääntökirja (50 euroa) kääpiöiden/empiren armeijakirjan (20 euroa) lisäksi. Vielä kun tilaat Peliarkusta niin ei tarvitse maksaa postikuluja ollenkaan.
Eli jos ostat tuon aloitusboksin niin voit aina myydä ne örkit pois ja pitää Empiren itselläsi kun noiden pakettien sisältämät figut tulevat paljon halvemmalla kuin erikseen ostetuina. Minä ainakin olisin kiinnostunut niistä örkeistä...
DeathWizard kirjoitti:Eli kannattaa ostaa se uusin (7 ed.) sääntökirja (50 euroa) kääpiöiden/empiren armeijakirjan (20 euroa) lisäksi. Vielä kun tilaat Peliarkusta niin ei tarvitse maksaa postikuluja ollenkaan.
Eikös kääpiöilläkin ole noita aloitusbokseja?
Eikä kannata unohtaa Peliarkun Sotun -5% alennusta.
Battalioni vai? Vai Skull Passiako tarkoitat? Kyllä.
Onko niissä säännöissä paljoa eroa? Ja auttaako uusimman Dwhite dwarffin sääntöjutska jossa oli suurimmat uudistukset 7editioiin?
Ja muistatteko sen aloitusboksin nimeä siis mukana empireä ja örkkejä..Gobboja ei varmaankaan(?)
Ei sillä vanhalla mitään nimeä ole. Se on vain 6. edikan aloitusboksi.
Faban säännöissä on kyllä iso ero vanhoihin verrattuna.
Kannattaa ostaa uusin versio valitsit kumman pelin tahansa. Aloitus boksin figut eivät kyllä ole samaa tasoa kuin muut gw:n(+muut vielä paremmat valmistajat) myymät figut.
WH40K: Daemons of Tzeentch, Thousand Sons
AoS: Disciples of Tzeentch, Kharadron Overlords
LotR: Forces of Good, Forces of Evil
WM: Undead, Bretonnia
WHFB: Bretonnia
No ainakin vanhentunut sääntökirja ja epämääräinen kasa Empireä ja Örkkejä.
Ja saatavuus tällä hetkellä voi olla jo hieman hankalaa kun valmistus on lakkautettu.
Örkit on tainnut juuri saada uudet figut ja armeija kirjan ja empirellekin ilmeisesti tulossa seuraavaksi.
En varmaan sitten osta aloituspakkausta ollenkaan kun se pitäisi netinkautta tilata kun ei ole lähellä kuin yksi lelukauppa jossa myydään sitä surkeaa 6edikan aloituspakkausta:(
Niin. Figuthan siinä on ihan hyviä kuitenkin. Vaikkakin uudet niistäkin tulossa/tulleet jo. Hintaa paketille ei saa olla paljoa koska uusi aloitusboksi maksaa sen 50e ja vanhalla oli hintaa 80e mutta vähintään -50% siitä pitäisi saada pois.
Ja kannattaa katsella täältä myyntipalstaa jos löytyisi vaikka uutta aloitusboksin sääntökirjaa. Itsekin ostin tätä kautta 15 eurolla.
Joo ehkä voinkin tilata uudemman poksin! Mutta kun empire kiinnostaa ehkä hieman enemmän kuin dwarffit niin miten sitä tekisi? Toki ne dwarffitkin menisi..Mutta onko 6edikan paketissa figut hyvälaatuisia? Siis onko se maksanut 80e!?(ja luultavasti maksaa vieläkin..)
Dwarfmies kirjoitti:Joo ehkä voinkin tilata uudemman poksin! Mutta kun empire kiinnostaa ehkä hieman enemmän kuin dwarffit niin miten sitä tekisi? Toki ne dwarffitkin menisi..Mutta onko 6edikan paketissa figut hyvälaatuisia? Siis onko se maksanut 80e!?(ja luultavasti maksaa vieläkin..)
Hm? Ajattelit vanhempaa boxia? Jos sen sisällä olevaa sääntökirjaa ei enään saa vaihtaa uudempaan versioon niin unohda. Osta mieluummin sitten empire batallion, sääntökirja ja army bookki (80+50+20= 150€uroa). Tai sitten se battle for skull pass.
Vanhan laatikon figut olivat samaa kamaa mitä myytiin erillisissäkin paketeissa. Eli ovat parempia kuin uuden. Suosittelen silti sitä uutta vaikka empire kiinnostaakin. Saat kuitenkin sen sääntökirjan. Tosin onhan se isokin sääntökirja sen 50 euroa.
Vanha maksoi 80e ja siitä ei tosiaankaan enää pidä maksaa kuin max 40e koska on jo lakkautettu tuote.
En mä niitä sitten osta! Ostan suosiolla skullpassin..Mutta tuolla kun lueskelin puolenkuunpeleistä ketjua-Huonoin armeija(tai vastaava)Niin kääpiöitä siellä moneen otteeseen haukuttiin mistä moinen johtuu!?
Itse en ole vielä törmännyt kertaakaan topicciin, jossa 'haukuttaisiin' kääpiöitä. Enintään kirotaan mokomien hitautta.. Voisiko joku minuakin valaista että mitä huonoa niissä nyt on? Itse en nimittäin ole mitään moitittavaa paitsi tuo armeijan hitaus. Mokomat kun liikkuvat vain 3"..
Cait Sith kirjoitti:Itse en ole vielä törmännyt kertaakaan topicciin, jossa 'haukuttaisiin' kääpiöitä. Enintään kirotaan mokomien hitautta.. Voisiko joku minuakin valaista että mitä huonoa niissä nyt on? Itse en nimittäin ole mitään moitittavaa paitsi tuo armeijan hitaus. Mokomat kun liikkuvat vain 3"..
Ei kai niissä mitään muuta vikaa ole kuin hidas liikkuminen ja taian puute. Tai itse en ainakaan kääpiöpelaajana muuhun ole törmännyt (se ei ole vika että voitan aina Bretonniat ja Empirellä tulee tasapeli, se on ominaisuus).
Dwarfmies kirjoitti:En mä niitä sitten osta! Ostan suosiolla skullpassin..Mutta tuolla kun lueskelin puolenkuunpeleistä ketjua-Huonoin armeija(tai vastaava)Niin kääpiöitä siellä moneen otteeseen haukuttiin mistä moinen johtuu!?
Koska ideaalitilanteessa peli voitetaan movement phasessa, joka on kääpiöillä köyhän oloinen. Saahan kääpiöistä mauttoman ampumalinjan, mutta edes ämpärillinen noppia ei takaa pelin voittoa, kuten Colimar todisti Fanaticissa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Joo..Jos se semmoista noilla kääpiöillä tuppaa olemaan niin en taida tuolla aloittaa(Ei oikein kiinnosta kun ne on niin hitaita..) Niin kuten todettu on muita hyviä aloituspakkauksia fabassa ei ole kuin bfsk niin voisi tuota 40k:ta harkita..(toivotavasti siinnä space marinet ei ole se hitain armeija(Bfmr)
No ei mariinit taida hitain olla, mutta ei kyllä nopeinkaan, eli sellaista mukavaa keskitasoa ovat. Assault mariinit ottaa 12" liikettä ja mopotkin taitavat aika haipakkaa mennä, Land speederistä puhumattakaan.
Predator-tankin pystyy varustamaan sekä liikumaan että ampumaan samalla vuorolla. Että kyllä mariineista taitaa suht mobiilin armeijan saada.