"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Nagash 7.edikkaan

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Viiksu

Nagash 7.edikkaan

Viesti Kirjoittaja Viiksu »

Olen kuullut huhua tälläisestä ja ajattelin varmistaa, että onko tämä (mahtava uutinen) totta?
Rune
Peliporukkavalvoja

Re: Nagash 7.edikkaan

Viesti Kirjoittaja Rune »

Forest_elf kirjoitti:Olen kuullut huhua tälläisestä ja ajattelin varmistaa, että onko tämä (mahtava uutinen) totta?
No toivottavasti ei. Ensi kesäksi on uumoiltu sitä uutta Nagashin nousu kampanjaa, mutta tiedä sitten mitä ne keksivät Lustrian, ja niiden muiden, jälkeen. Joku sanoi GW:n kieltäneen Nagash huhun, ja toiset eivät ota kieltoja kuuleviin korviinsakaan. Aika vähän siitä on kuitenkin juoruttu tähän mennessä. Henkilökohtaisesti ei vain kiinostaisi nähdä edes teoreettisia stattirivejä tai erikoissääntöjä puolijumalalle. GW:n nykyinen special character linja kuitenkin puoltaisi suuresti Nagashin uusintaversion mahdollisuutta...

kuten sanottua, valitettavasti. Itseäni ei oikein innosta.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Viiksu

Viesti Kirjoittaja Viiksu »

Hmmm niin tuskimpa se nyt omaa armeijakirjaa saa :/ Itsekin uumoilin, että se varmaan saisi oman kampanjansa. Ihan hyvä vaan sillä voin alkaa hommailemaan Empireä heti sen ilmestyttyä. Ihan hyvä vaan kun kaaoskyykät on kummiski tulossa ja yks armeija per edikka on ihan ok.
Karl Van Dieter

Viesti Kirjoittaja Karl Van Dieter »

Kampanjassa voisi vielä mennä, mutta ei ehkä armeijakirjan special charruna, on liian mauton, tai sitten sen kykyjä pitäisi pudotella aika huimasti, jonka jälkeenvoidaan kai kysyä, että mitäs erikoista tuossa nyt sitten oli?

Kampanjaa ainakin itse toivoisin, kun tuota Kaamosta on jo nähty.
"Your prayers shall not reach into my heart!" - Amorphis
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”