Kahden listan turnaus

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
Murhe
Valvoja

Kahden listan turnaus

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Turussa pääsemme siis pelaamaan Steamroller 2:n säännöillä kahta listaa. Olen tässä tuuminut mitä iloa siitä oikeastaan on ja johtaako se vain turhaan listan sumplimiseen ennen peliä?

Aiotteko tehdä kakkoslistaa ja mitä silmällä pitäen? Ilmeisesti siitä voisi hyötyä assassins skenaariossa, jossa tavoite eroaa selvästi kolmesta muusta skenaariosta tai ehkä Pendulumissa. Vastustajan armeijan suhteen ei kummoisesti voi taktikoida, kun sieltä tulee about se random lista kuitenkin vastaan, elleivät nyt selvästi eroa.

Itse olen tottunut tekemään mahdollisimman ympäripyöreän listan, jolla hoituu vähän kaikki. Kakkoslista osittain tuntuu vähän turhalta. Miettinyt olen myös sitä, että ilmeisesti listaan kuuluu kiinteänä command grouppi, jolloin kakkoslistaa voisi käyttää valitsemaan jaakkoja marshalin ja casterin kanssa.

Ehkäpä turnauksen jälkeen tietää paremmin mitä asiasta tuumata.
Aasimar

Viesti Kirjoittaja Aasimar »

Antaa hivenen joustavuutta tuohon listojen suunitteluun näin pikaiselta mielipiteeltä. Itse en kumminkaan tätä jokeri korttia aio käyttää, vaan ihan suosiolla pyrin yhdellä listalla pärjätä. Kävi kieltämäti mielessä, olisiko juuri sellaisen selkeästi offensiivisen listan ja selkeästi passiivisemman listan tekeminen mukaan ollut niinkään hyvä ja loppu päättelynä se ei oikein säväyttänyt. Kun menofixretki perustetaan, niin sitä mennään samalla kokoonpanolla loppuun saakka.
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

puhumattakaan siitä ylimääräisestä työstä, joka näiden toistenkin nappien valmistukseen kuluu. Itsellä aiwan normaalisti vieläkin napit maalauksessa, eli aika ja vaiva on melko iso osa ongelmaa...

Suurin hyötyhän irtoaa kahdesta isosti erilaisesta listasta, ja toistaiseksi yritän oppia pelaamaan ihan jo sillä ekallakin optiolla...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Luultavimmin kaksi listaa tuon, jolloin toinen on normaali listani, kun taas toinen sisältää vähän kokeellisempia juttuja, sekä aavistuksen enemmän meleepainotteisuutta ehkä, jos nyt ehdin siihen figut hankkia... Ainakin pientä painotusta kestävyyden suuntaan oli tarkoitus toiseen listaan saada, kun olen aina ollut huono valtailussa ampuvine ja liikkuvine listoineni.
Stormdaemon

Viesti Kirjoittaja Stormdaemon »

Joskus Privateerin sivuilla törmäsin tyyppiin, jolla oli Assassin lista Dirty-D:llä ja moukarilista Goreshadella. Niiden tyyli erosi täydellisesti ja hän käytti niitä vastustajan mukaan, tuli toiseksi. Hänen vaimonsa voitti koko turnauksen (eikä kyseessä ollut edes kovin pieni). Goreshade oli mukana ilmeisesti myös Sorchapommien takia, ihan järkeenkäypää. Itse voisin harkita hänen ottamistaan varalistaan samasta syystä (ja varalistan ottamista yleensäkin).
Miten sydämesi kutsuu,
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Varalistan ottaisin mieluusti, mutta ei riitä aika maalaamiseen. Nelihenkisen demo-ryhmän ja greylord-kolmion + mortarin välillä mietin, ja taidan jälkimmäisen ottaa mieluummin, kun runttausvoimaa kolmen ison jaakon listassa jo onkin, ja haluaisin listaan myös jotain kivaa, joka tekee muutakin kuin hyökkää päin, esim. rauhoittelee liian kovaa huutavia Protektoraatin sotapappeja.

Mutta jos aikaa olisi maalata sekä-että, voisin johonkin peliin ottaa purkutiimin ja pistää maan vapisemaan khadorilaisen raudan alla.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Hän itse

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

Itselläni oli yksi varalista kehittäille, mutta iskikin este vastaan.
Listalle tuli ylihintaa yksi piste. SIis yksi piste yli viiden sadan.

Mitä te olisitte siitä mieltä jos vastustajan listassa on yksi piste liikaa?
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
attor

Viesti Kirjoittaja attor »

Hän itse kirjoitti:Itselläni oli yksi varalista kehittäille, mutta iskikin este vastaan.
Listalle tuli ylihintaa yksi piste. SIis yksi piste yli viiden sadan.

Mitä te olisitte siitä mieltä jos vastustajan listassa on yksi piste liikaa?
Kyllä se turnauksissa on niin että pistemäärä on oltava tasan tai sitten alle määrätyn summan. Itse noudatan tuota kotipeleissäkin.
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Turnauksissa ja peleissä ylipäätänsä olen sen puolesta, että jämptit listat. Samaa tuskailua se pisteiden kanssa kaikilla on.

Tosin ei se niin nöpö nuukaa ole aina ollut. Etenkin silloin, kun valinnanvaraa oli vähän niin eipä niitä niin katseltu. Ja tuossa joku viikonloppu pelasin manhuntteria vajaalla listalla, joten sen verran reilua pelia ihan vahingossa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”