"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Skaven Warband 500gc

ale

Skaven Warband 500gc

Viesti Kirjoittaja ale »

Mordheimiä olisi tarkoitus alkaa keräämään ja päädyin aloittamaan Skavenit. Tässä olisi ensimmäinen listani. Yhtään figua en vielä omista, eli sikäli muutosehdotuksia voi antaa aika vapaasti, mutta tarkoitus olisi, että saisin ainakin lähes kaikki figut yhdestä Night Runners -boksista, että rahaa säästyisi. Säännöt olen lukenut ja jonkin verran keskusteluita täältä Sotavasarasta ja olen ymmärtänyt, että täydet herot kannattaa hankkia ja rout-testin takia 13 figua yhteensä. Sellainen kysymys olisi, että kun armeijalistassa sanotaan, että joillain heroilla on aluksi tietty määrä experienceä niin onko tällä merkitystä vain sen warband ratingin kannalta, vai saako siitä jo skillejä? Ja sitten vihdoin siihen listaan:

Assassin Adept 60pts
-Weeping Blades 50pts
-Sling 2pts
=112pts

Black Skaven 40pts
-Fighting Claws 35pts
=75pts

Black Skaven 40pts
-2x Dagger 2pts
-Sling 2pts
=44pts
Tälle Fighting Clawit niin pian kuin mahdollista

Eshin Sorcerer 45pts
-2x Dagger 2pts
-Sling 2pts
=49pts
Kannattaako tälle hankkia parempia aseita?

2x Night Runners 20pts
-2x Dagger 2pts
-Sling 2pts
=2x24pts=48pts

7xVermikin 20pts
-2x Dagger 2pts
-Sling 2pts
=7x24pts=168pts
Minkä kokoisiin porukoihin nämä kannattaisi jakaa?

Yhteensä 496pts
13 figua, rout-testi kun neljä figua on Out Of Action
Róbó-Tónó

Viesti Kirjoittaja Róbó-Tónó »

Koska 4g on rahaa vielä jäljellä, osta toiselle Black Skavenille ja Eshin Sorcererille clubit toisiin käsiin. Myös noille kahdelle Night Runnerille pystyy tekemään saman, jolloin rahat on käytetty. Clubi on näet parempi ase kuin dagger, ja vain 1g kalliimpi.
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Róbó-Tónó kirjoitti:Koska 4g on rahaa vielä jäljellä, osta toiselle Black Skavenille ja Eshin Sorcererille clubit toisiin käsiin.
Saattaapa olla hieman vaikeaa, kun herojen equipment listiltä ei moista vehjettä löydy, ainoastaan henchemenien listalta.
Pseudok
Viesti:

Re: Skaven Warband 500gc

Viesti Kirjoittaja Pseudok »

ale kirjoitti:Mordheimiä olisi tarkoitus alkaa keräämään ja päädyin aloittamaan Skavenit. Tässä olisi ensimmäinen listani. Yhtään figua en vielä omista, eli sikäli muutosehdotuksia voi antaa aika vapaasti, mutta tarkoitus olisi, että saisin ainakin lähes kaikki figut yhdestä Night Runners -boksista, että rahaa säästyisi.
Eshin sorcerer aiheuttaa jotain hankaluutta, joskin luovalla konvauksella voi saada ihmeitä aikaan.
ale kirjoitti: Säännöt olen lukenut ja jonkin verran keskusteluita täältä Sotavasarasta ja olen ymmärtänyt, että täydet herot kannattaa hankkia ja rout-testin takia 13 figua yhteensä. Sellainen kysymys olisi, että kun armeijalistassa sanotaan, että joillain heroilla on aluksi tietty määrä experienceä niin onko tällä merkitystä vain sen warband ratingin kannalta, vai saako siitä jo skillejä? Ja sitten vihdoin siihen listaan:
Ainoastaan ratingin kannalta. Ei skillejä :(

Sitten itse listasta, vaikka rout-testi häämöttääkin aikaisemmin, niin poistaisin yhden verminkinin ja pikkutilpehööriä muilta tyypeiltä ja laittaisin sille Black Skavenille ne fighting clawit. Ihan vain sen takia, miten heitän Rare-heittoja.

Tietysti jos haluat sen 13 pitää, niin rankkaa uudelleenjärjestelyä jättirottien kanssa voisi harkita, mutta... no, ne on jättirottia.
In the heat of the blight/
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight
johannes
Valvoja

Viesti Kirjoittaja johannes »

Toivottavasti vastustajat vaatii wysiwyg:iä sillä mä en ainakaan pelais rottalaumaa vastaan jossa on 12 linkoa ja niitä ei näy missään. Muuten ihan kelpo lista, joka varmasti tulee aiheuttamaan vastustajille harmaita hiuksia.
ale

Viesti Kirjoittaja ale »

johannes kirjoitti:Toivottavasti vastustajat vaatii wysiwyg:iä sillä mä en ainakaan pelais rottalaumaa vastaan jossa on 12 linkoa ja niitä ei näy missään. Muuten ihan kelpo lista, joka varmasti tulee aiheuttamaan vastustajille harmaita hiuksia.
Saan kaveriltani jotain hänen ylimääräisiä linkojaan ja koitan väkertää green stuffista loput.
Róbó-Tónó

Viesti Kirjoittaja Róbó-Tónó »

Grond kirjoitti:
Róbó-Tónó kirjoitti:Koska 4g on rahaa vielä jäljellä, osta toiselle Black Skavenille ja Eshin Sorcererille clubit toisiin käsiin.
Saattaapa olla hieman vaikeaa, kun herojen equipment listiltä ei moista vehjettä löydy, ainoastaan henchemenien listalta.
Eipäs ole tullut luettua tarkemmin rottien listaa, ja olen tottunut että kaikilla on jo club. Sehän on nyt yleisin ase, joka voi olla vaikka maasta otettu halko.
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Róbó-Tónó kirjoitti:Eipäs ole tullut luettua tarkemmin rottien listaa, ja olen tottunut että kaikilla on jo club. Sehän on nyt yleisin ase, joka voi olla vaikka maasta otettu halko.
Eshinin sankarit ovatkin taistulutaitojen eliittiä - ne eivät suostu käyttämään mokomaa puukapulaa ;).
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Mordheim”