Ogre Kingdoms kysymys
Ogre Kingdoms kysymys
Tulipa vaan tällänen mieleen, että käytetäänkö Slaughtermaster lordin figuna Skrag the Slaughterer -figua vai ihan butcher figua? Niissähän on nimittäin erikokoiset baset. Pohdiskelen tätä, koska Skragin figu on alennuksessa fantasiapeleissä ja sen voisin sieltä halvalla ostaa jos se slaughtermasterin figuna toimii. Ja onko slaughtermaster edes hyödyllinen lordi armeijaan?
Slaughtermasterilla pitäisi olla samankokoinen beissi kuin butcherilla, joten useimmat käyttäisivät vissiin buther-vigua slaughtermasterina. Slaughtermasterissa on vain se vika, että sitä ei saa alle 3000pts armeijaan. Skrag the Slaughteririn tosin saa.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Jos saat slaughtermasterin armeijaan mahtumaan niin ota vain. SM käyttää samaa basekokoa muiden ogresankareiden kanssa, Skragg on speciaali, siitä erikoinen basekoko. Käytä joko Butchin figua tai konvertoi itse oma.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Skrag olisi vain 400p. Ehkä sen saisi 2000p armeijaan mahdutettua (2000p:seen tarvitsen kyllä jo monta muutakin figua lisää). On se figu sen verran hieno (pitäisikö pikemminkin sanoa hirvittävä), että sellaisen omistaisi mielellään. Nyt tosiaan vielä halvallakin saisi. Pahimmassa tapauksessa siitä voisi conffata butcherin tai slaughtermasterin pienemmälle beissille. Halvemmaksikin tulisi entä butcherin osto 
Joo kiitos hyvästä ideasta. Pitää kehittää joku kiinnitys mikä ei oo pysyvä. Ei myöskään pidä kiinnittää skragia ainakaan pysyvästi niillä ketjuilla siihen pataan.Karu kirjoitti:Osta Skrag, mutta älä liimaa sitä isoon baseensa kiinni. Säädä jotain magneeteilla, sinitarralla, poralla tjsp., jotta voit vaihtaa figun 40mmx40mm baselta Skrag-baselle tarpeen mukaan.
- Executioner
itse pitäisin sen sellaisena. kyllä sitä slaughtermasterina voi käyttää huoletta, olen nähnyt goblin big bossin 40mm basella soittamassa pianoa. joten uskon sen olevan mahdollista. ainakin kaveripeleissä.
osta jos haluat, saatpahan omaperäisyyttä armeijaasi!
osta jos haluat, saatpahan omaperäisyyttä armeijaasi!
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
- Cacodemoni
Itse ostin kaksi Skragia toimimaan ihan normi-Butchereina armeijaani. Ihan mukavaa kun olivat 10€ halvempia per kappale kuin mitä tavallisesta Butcherista olisi joutunut maksamaan.
Niille chariot baseille löytyy aivan varmasti käyttöä, ja eipä tuo kovin monimutkainen juttu ole konvertoida/greenstuffata Skrageja vähän yksilöllisemmiksi.
Niille chariot baseille löytyy aivan varmasti käyttöä, ja eipä tuo kovin monimutkainen juttu ole konvertoida/greenstuffata Skrageja vähän yksilöllisemmiksi.