"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

tarvitsen maalaus apua!

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
pikkumies

tarvitsen maalaus apua!

Viesti Kirjoittaja pikkumies »

eli olen vasta 11 vuotias ja keräilen warhammereita, olen maalannut pari mutta haluan oppia oikean tekniikan... eli miten saadaan varjostukset, kiillot, aito veri, aito rauta, aidot panssarit ym. sekä niihin sopivat pensselit. ja mikä väri sopisi muureihin ( styroksisiin )? sen on oltava kivimäinen. huom! olen aloittelija ja pyydän että käyttäisitte mahdollisimman selvää kieltä ( eli ei mahdollisia warhammer- termejä ). kertokaa kaikki mahdollinen maalaukseen liittyvä :P.
Anaheim kirjoitti:hulluja tarvitaan että evoluutio jatkuu ;)
Paina tätä auttaakseni sademetsääni!
Frenzy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frenzy »

Aloitapas lukemalla tämä artikkeli. Lisää maalausvinkkejä ja -ohjeita löydät Maalaus, konverttaus ja maisemanteko-osastolta. Käyttämällä hakua ja selaamalla alueita hiukan löytää aika hyvin ohjeita monenlaisiin panssareihin, haavoihin ja esimerkiksi realistisen veren maalaamiseen.

http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... php?t=2259

Onnea maalausopiskeluun!
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

pikkumies kirjoitti:kertokaa kaikki mahdollinen maalaukseen liittyvä :P.
Tulee pitkä juttu...

Kannattaa ensin lukea Saarnaajan opas kaikessa rauhassa ja ajatuksella. Sen jälkeen edetään hillittyä tahtia alusta alkaen. Liikoja hienouksia ei vielä kannata miettiä ennen kuin aivan normaalit maalikerrokset pysyvät siisteinä ja omilla paikoillaan.

Ensimmäiset figut näyttävät luultavasti aika karuilta. Niin käy kaikille. Onneksi suunta on yleensä ylöspäin ja jopa nopeaa tahtia, kunhan muistaa keskittyä ja oppii aiemmista tekemisistään.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Perusteet”