"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Avenger-exarchin Defend

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Asur

Avenger-exarchin Defend

Viesti Kirjoittaja Asur »

Jäi epäselväksi tämä taito:
"Enemy models directing their attacks towards the Exarc's squad lose one Attack in each assault phase."

Tarkoittaako tämä siis että jokainen modeli vähentää yhden attackin, vaiko että se ryhmä vähentää yhden?
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

Jokainen menettää yhden hyökkäyksen
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Uzi-99
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

Tarkennetaan: Koko yksikön kaikki figut eivät menetä hyökkäystä... Vain ne yksittäiset figut jotka kohdistavat hyökkäyksensä Exarchin yksikköön.

Tällä on merkitystä jos sattuu esimerkiksi sitomaan kaksi Eldar-yksikköä lähikseen joista toisella on tuo kyky ja toisella ei. Ne jotka lyövät Defend-Exarchin yksikköä menettävät yhden hyökkäyksen, ne jotka lyövät sitä toista Eldar-yksikköä lyövät normaalin määränsä.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”