Ainakin tuon "Farseer and Warlock Bodyguard" - boxin Farseerilla on kuvassa Witchblade, eli sellainenkin figu on olemassa.F(r)iend kirjoitti:ja mites tuo uus Farseer? ohjekirjassa sillä on wargearia witch blde ja shuriken pistol ja ghosthelm jne. mutta kun ei tuolla uudella minun mielstäni näytä olevan sellaista? Kuiro keihään sille voi ostaa ja sellasen saakin...
Uusia eldareita..
Phil Kelly says "No!"
- The Captain
- Valvoja
Eikä Witchbladen muotoa ole missään tarkalleen määritelty, joten kyllä tuo keppikin sellaisesta käy. Ennen vanhaan kun noille gubbekerholaisille oli tarjolla jos jonkinlaista force rodia ynnä muita lyömävarusteita, niin WYSIWYGin säilyttämiseksi kaikki, mikä ei ole keihäs, on minulla witchblade.
Ehdin itse asiassa jo toivoa, että nuo asevaihtoehdot olisi tehty vain vaihtoehtoisella käsiparilla, jotka molemmat tulevat figun mukaan, mutta ovatko ne sittenkin muka eri skulpteja? Se veitsellä uhitteleva paappa ei nimittäin näytä kovin vakuuttavalta.
Ehdin itse asiassa jo toivoa, että nuo asevaihtoehdot olisi tehty vain vaihtoehtoisella käsiparilla, jotka molemmat tulevat figun mukaan, mutta ovatko ne sittenkin muka eri skulpteja? Se veitsellä uhitteleva paappa ei nimittäin näytä kovin vakuuttavalta.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
[quote=Ehdin itse asiassa jo toivoa, että nuo asevaihtoehdot olisi tehty vain vaihtoehtoisella käsiparilla, jotka molemmat tulevat figun mukaan, mutta ovatko ne sittenkin muka eri skulpteja? Se veitsellä uhitteleva paappa ei nimittäin näytä kovin vakuuttavalta.[/quote]
"Veitsellä uhitteleva paappa" on minun mielestäni hieno, omistaa hän whitch bladenkin toisessa kätösessään.
"Veitsellä uhitteleva paappa" on minun mielestäni hieno, omistaa hän whitch bladenkin toisessa kätösessään.
Potunkuorimaveitti. Sillä sällillä oli puukko käessä sillonko kuva on otettu. Ei sen silti välttämättä tarvi mennä niin, että justiinsa sillä pikkupuukolla tapellaan niissä taisteluissa. Vysivykki ei kaikissa figuissa toteudu aina. Ehkä skulptaaja ja sääntöjen laatija eivät olleet aivan samalla aaltopituudella...
Luumumehu on soturien juomaa