"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Uusia eldareita..

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

F(r)iend kirjoitti:ja mites tuo uus Farseer? ohjekirjassa sillä on wargearia witch blde ja shuriken pistol ja ghosthelm jne. mutta kun ei tuolla uudella minun mielstäni näytä olevan sellaista? Kuiro keihään sille voi ostaa ja sellasen saakin...
Ainakin tuon "Farseer and Warlock Bodyguard" - boxin Farseerilla on kuvassa Witchblade, eli sellainenkin figu on olemassa.
Phil Kelly says "No!"
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Eikä Witchbladen muotoa ole missään tarkalleen määritelty, joten kyllä tuo keppikin sellaisesta käy. Ennen vanhaan kun noille gubbekerholaisille oli tarjolla jos jonkinlaista force rodia ynnä muita lyömävarusteita, niin WYSIWYGin säilyttämiseksi kaikki, mikä ei ole keihäs, on minulla witchblade.

Ehdin itse asiassa jo toivoa, että nuo asevaihtoehdot olisi tehty vain vaihtoehtoisella käsiparilla, jotka molemmat tulevat figun mukaan, mutta ovatko ne sittenkin muka eri skulpteja? Se veitsellä uhitteleva paappa ei nimittäin näytä kovin vakuuttavalta.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Asur

Viesti Kirjoittaja Asur »

[quote=Ehdin itse asiassa jo toivoa, että nuo asevaihtoehdot olisi tehty vain vaihtoehtoisella käsiparilla, jotka molemmat tulevat figun mukaan, mutta ovatko ne sittenkin muka eri skulpteja? Se veitsellä uhitteleva paappa ei nimittäin näytä kovin vakuuttavalta.[/quote]

"Veitsellä uhitteleva paappa" on minun mielestäni hieno, omistaa hän whitch bladenkin toisessa kätösessään.
VileKing
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VileKing »

Ei...codex sanoo että wargearia on w.blade ja shuriken pistol ja ghtoshelm...mikä lie se pieni veitsi...
"I am so Straight that, when i buy a House, the first thing i do is to brick up the back door." - Straight Dave
Huru-ukko

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko »

Potunkuorimaveitti. Sillä sällillä oli puukko käessä sillonko kuva on otettu. Ei sen silti välttämättä tarvi mennä niin, että justiinsa sillä pikkupuukolla tapellaan niissä taisteluissa. Vysivykki ei kaikissa figuissa toteudu aina. Ehkä skulptaaja ja sääntöjen laatija eivät olleet aivan samalla aaltopituudella...
Luumumehu on soturien juomaa
Hän itse

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

Ukko viskelee wärpistä vetelemiään puukkoja Shuriken pistoolin voimalla count ässinä.
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”