"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

warhammer(40k) ulkomailla?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
hirttopuu

warhammer(40k) ulkomailla?

Viesti Kirjoittaja hirttopuu »

mahdetaanko thaimaassa myydä warhammerei? ku lähen sinne päälle kaheks viikoks
ja mitäs tähän kirjoittaisi
VonLexuza

Viesti Kirjoittaja VonLexuza »

Vänkää mennä Thaimaaseen asti ostamaan figuja. Luulisi että sieltä löytyisi paljon muutakin mihin tuhlata rahansa. :F
Dead Maniac
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dead Maniac »

Vastatakseni kysymykseen, seudulla on ainakin harrastajia, joten luulisi jossakin ehkä olevankin.
Time waits for no slave.

Kääntyneet kaartilaiseni:
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... p?p=638449
Eldu

Viesti Kirjoittaja Eldu »

Luulisi nyt Thaimaassa olevan jotain alan liikkeitä, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Englannissa GW:llä on ainakin erittäin suuri jalansija jopa kirjakaupoissa ja tavarataloissa.
Draven ei pysty juomaan 13 salmarishottia, nÖÖb!
Slaughter Master

Re: warhammer(40k) ulkomailla?

Viesti Kirjoittaja Slaughter Master »

nkv kirjoitti:mahdetaanko thaimaassa myydä warhammerei? ku lähen sinne päälle kaheks viikoks
Olen Thaimaassa (Phuket) käynyt, eikä minun mielestäni siellä mitään GW:tä ole. Ota nyt sitten thaikielen kirjaimista selvää, tai kysyä thaikielellä rändom ihmiseltä, missä on GW. Otaksun, ettei kukaan tiedä moisesta.
Eldu

Viesti Kirjoittaja Eldu »

Slaughter Master kirjoitti:
nkv kirjoitti:mahdetaanko thaimaassa myydä warhammerei? ku lähen sinne päälle kaheks viikoks
Olen Thaimaassa (Phuket) käynyt, eikä minun mielestäni siellä mitään GW:tä ole. Ota nyt sitten thaikielen kirjaimista selvää, tai kysyä thaikielellä rändom ihmiseltä, missä on GW. Otaksun, ettei kukaan tiedä moisesta.
Nyt ei puhuttukkaan GW:n liikkeestä vaan alan liikkeistä yleensäkin. Eli Fantaisapelien tapaisia paikkoja. Itse voin melkein luvatal, että jonkinlaista liikettä sieltä löytyy mutten sitten lupaa kuinka helposti sellaisen löytää. Pienoismalli kaupat ainakin itse kävisin heti lävitse.
Draven ei pysty juomaan 13 salmarishottia, nÖÖb!
maxxon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja maxxon »

En tosin tiedä, miksi niitä sieltä kannattaisi raahata.

Kama nimittäin ei ole kaukomailla halvempaa. Sitähän ei edes valmisteta siellä.
//Mx
Hands_of_blue

Viesti Kirjoittaja Hands_of_blue »

maxxon kirjoitti:En tosin tiedä, miksi niitä sieltä kannattaisi raahata.

Kama nimittäin ei ole kaukomailla halvempaa. Sitähän ei edes valmisteta siellä.
Jep, eiköhän GW riistä figuistaan tasapuolisesti joka maassa. Ainoa "ulkomaa" jossa figuja olen ihastellut on Italia, joka kuitenkin on tai ainakin oli tuolloin hintatasoltaan aika reilusti Suomea tai Brittejä halvempi mutta saman hintaisia nuo figut sielläkin olivat.
MakeH

Viesti Kirjoittaja MakeH »

gw koittaa ainakin hinnoitella nappulat samaan tasoon kaikissa maissa. Joillekkin jälleenmyyjille jotka halvemmalla ovat myyneet on lähetetty noottia. Gw:n käyttämät kurssit ja pyöristykset saattavat tosin vaikuttaa loppuhintaan suhteessa suomesta ostettuihin, ero on kuitenkin pieni.
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

VonLexuza kirjoitti:Vänkää mennä Thaimaaseen asti ostamaan figuja. Luulisi että sieltä löytyisi paljon muutakin mihin tuhlata rahansa. :F
Toisaalta ulkomailla voi loytaa figuja halvemmalla kuin suomessa :D Itse ainakin hyodynnan englannissa ollessani ~20% alennusta taytta hakaa SST(SST koska se kiinnostaa minua enemman kuin GW pelit talla hetkella. Jos haluaisin saisin FB/40k figuja samaisella alennuksella) kokoelmani laajentamisessa.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
hirttopuu

Viesti Kirjoittaja hirttopuu »

no siis mä kysyin muuten vaan että myydäänkö vai ei. ja phukettiin oon menossa mäki.
ja mitäs tähän kirjoittaisi
Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Katos wd:stä. Siellähän on takana niitä "keltaisia sivuja" joissa on eri maiden ja kaupunkejen liikkeitä.
Rullakuski

Viesti Kirjoittaja Rullakuski »

Xenon kirjoitti:Katos wd:stä. Siellähän on takana niitä "keltaisia sivuja" joissa on eri maiden ja kaupunkejen liikkeitä.
Tosin wd:ssä näkyy vain Euroopan alue (tai no, lisäksi jotain random maita), eli jos Thaimaasta kauppoja haetaan niin ei varmaan löydy :D
Slaughter Master

Viesti Kirjoittaja Slaughter Master »

Eldu kirjoitti:Nyt ei puhuttukkaan GW:n liikkeestä vaan alan liikkeistä yleensäkin. Eli Fantaisapelien tapaisia paikkoja. Itse voin melkein luvatal, että jonkinlaista liikettä sieltä löytyy mutten sitten lupaa kuinka helposti sellaisen löytää. Pienoismalli kaupat ainakin itse kävisin heti lävitse.
Luuletko, etten mainitsisi, jos sellaisen liikkeen olisin löytänyt?

Tässä puhuttiinkin alan liikkeistä, ja jo tuosta termistä GW voi jo tuossa yhteydessä päätellä, etten ainoastaan GW:n virallisia myymälöitä tarkoittanut. Satuin nyt vain kirjoittamaan GW.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”