warhammer(40k) ulkomailla?
warhammer(40k) ulkomailla?
mahdetaanko thaimaassa myydä warhammerei? ku lähen sinne päälle kaheks viikoks
ja mitäs tähän kirjoittaisi
- Dead Maniac
- Viesti:
Vastatakseni kysymykseen, seudulla on ainakin harrastajia, joten luulisi jossakin ehkä olevankin.
Time waits for no slave.
Kääntyneet kaartilaiseni:
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... p?p=638449
Kääntyneet kaartilaiseni:
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... p?p=638449
- Slaughter Master
Re: warhammer(40k) ulkomailla?
Olen Thaimaassa (Phuket) käynyt, eikä minun mielestäni siellä mitään GW:tä ole. Ota nyt sitten thaikielen kirjaimista selvää, tai kysyä thaikielellä rändom ihmiseltä, missä on GW. Otaksun, ettei kukaan tiedä moisesta.nkv kirjoitti:mahdetaanko thaimaassa myydä warhammerei? ku lähen sinne päälle kaheks viikoks
Nyt ei puhuttukkaan GW:n liikkeestä vaan alan liikkeistä yleensäkin. Eli Fantaisapelien tapaisia paikkoja. Itse voin melkein luvatal, että jonkinlaista liikettä sieltä löytyy mutten sitten lupaa kuinka helposti sellaisen löytää. Pienoismalli kaupat ainakin itse kävisin heti lävitse.Slaughter Master kirjoitti:Olen Thaimaassa (Phuket) käynyt, eikä minun mielestäni siellä mitään GW:tä ole. Ota nyt sitten thaikielen kirjaimista selvää, tai kysyä thaikielellä rändom ihmiseltä, missä on GW. Otaksun, ettei kukaan tiedä moisesta.nkv kirjoitti:mahdetaanko thaimaassa myydä warhammerei? ku lähen sinne päälle kaheks viikoks
Draven ei pysty juomaan 13 salmarishottia, nÖÖb!
- Hands_of_blue
Jep, eiköhän GW riistä figuistaan tasapuolisesti joka maassa. Ainoa "ulkomaa" jossa figuja olen ihastellut on Italia, joka kuitenkin on tai ainakin oli tuolloin hintatasoltaan aika reilusti Suomea tai Brittejä halvempi mutta saman hintaisia nuo figut sielläkin olivat.maxxon kirjoitti:En tosin tiedä, miksi niitä sieltä kannattaisi raahata.
Kama nimittäin ei ole kaukomailla halvempaa. Sitähän ei edes valmisteta siellä.
gw koittaa ainakin hinnoitella nappulat samaan tasoon kaikissa maissa. Joillekkin jälleenmyyjille jotka halvemmalla ovat myyneet on lähetetty noottia. Gw:n käyttämät kurssit ja pyöristykset saattavat tosin vaikuttaa loppuhintaan suhteessa suomesta ostettuihin, ero on kuitenkin pieni.
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
Toisaalta ulkomailla voi loytaa figuja halvemmalla kuin suomessaVonLexuza kirjoitti:Vänkää mennä Thaimaaseen asti ostamaan figuja. Luulisi että sieltä löytyisi paljon muutakin mihin tuhlata rahansa. :F
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
- Rullakuski
- Slaughter Master
Luuletko, etten mainitsisi, jos sellaisen liikkeen olisin löytänyt?Eldu kirjoitti:Nyt ei puhuttukkaan GW:n liikkeestä vaan alan liikkeistä yleensäkin. Eli Fantaisapelien tapaisia paikkoja. Itse voin melkein luvatal, että jonkinlaista liikettä sieltä löytyy mutten sitten lupaa kuinka helposti sellaisen löytää. Pienoismalli kaupat ainakin itse kävisin heti lävitse.
Tässä puhuttiinkin alan liikkeistä, ja jo tuosta termistä GW voi jo tuossa yhteydessä päätellä, etten ainoastaan GW:n virallisia myymälöitä tarkoittanut. Satuin nyt vain kirjoittamaan GW.