WARMACHINE/HORDES, kootut keskustelut.
Gollege löytyy myös peliavusteet ketjussa. Noihin tiedotteisiin on tarkoitus kerätä kaikki hyödyllinen sälä. Tämä ketju on aivan liian pitkä ja sekava, jotta näkisin sillä olevan mitään oleellista arvoa. Niin pitkään kuin sillä on käyttöä, se pysyy ylhäällä aivan kuin kaikki muutkin keskustelut. Ja minusta nähden sen saa aika ajoin kaivaa haudasta, jos syvemmälle painuu.
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Muitama uusi figu:
http://www.tabletopgamingnews.com/wp-co ... ngrave.jpg
http://www.tabletopgamingnews.com/wp-co ... Teraph.jpg
http://www.tabletopgamingnews.com/wp-co ... nadier.jpg
http://www.tabletopgamingnews.com/wp-co ... ervish.jpg
http://www.tabletopgamingnews.com/wp-co ... ngrave.jpg
http://www.tabletopgamingnews.com/wp-co ... Teraph.jpg
http://www.tabletopgamingnews.com/wp-co ... nadier.jpg
http://www.tabletopgamingnews.com/wp-co ... ervish.jpg
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
http://www.malefic.jp/cgi-bin/s_cgi/pgm ... %90V%8D%EC
Tuolta löytyy myös, mahtavia figuja. Etenkin teraphi ja rengrave.
Tuolta löytyy myös, mahtavia figuja. Etenkin teraphi ja rengrave.
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Eipä olisi ensimmäinen kerta. Olihan jo Escalationissa PP:n Kodiak maalattu 5:n Rajalegioonan vihreään. Ehkä Krenatöörikin on sytypaikkansa (vai oliko se nyt ensimmäisen toimintapaikkansa) Pohjoisvartion väreissä?Iceman kirjoitti:Cygnarin grenadier näyttää hyvältä ja sikäli mielenkiintoiselta, että factionin perusväri loistaa melkein poissaolollaan.
Ja piru jos joku käy nillittämään siitä, että suomennan.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Lueskelinpas muuten tänään Aasimarin luona Escalationista, että Jack Marshalloitu warjackki, jonka marshalli on kilistetty, voidaan myöhemmin ottaa käyttöön joko 'casterin tai toisen marshallin toimesta.
Minä olin aikaisemmin ollut siinä luulossa, ettei autonomoys warjackkia voinut enää ottaa käyttöön uusiksi.
Minä olin aikaisemmin ollut siinä luulossa, ettei autonomoys warjackkia voinut enää ottaa käyttöön uusiksi.
- Kynä-ääliö
Sattuipa sopivasti, juuri lueskelin em. saittia ja mietin ettei siellä oleveia juttuja ole päivitetty. Edelleenkin joidenkin kohdalla on teksti tyyliin "I have not yet seen these in action." vaikka figut ovat olleet markkinoilla jo jonkun aikaa. Tuli mieleen onko asiat todella niin kertaluonteisia ettei niitä tarvitse päivittää vai onko saitti vain 'pysähtynyt'.Murhe kirjoitti:Olen tuossa mietiskellyt kaipaisiko armas foorumisektiomme jonkin sortin faktio-opasta, arvostelua yksiköistä, tms. sisältöä keskusteluineen? Vai riittääkö Battle gollegen tarjonta.
Itse olen kokenut hieman ongelmalliseksi kaivella yksiköiden tietoja pitkistä viestiketjuista. Siinä mielessä voisi olla hyvä saada yhteenvetoja yksiköiden ominaisuuksista ja käytöstä sekä puolesta että vastaan. Tiedä sitten, meneekö liikaa BG:n suomentamiseksi...
Minä en itse oikein tykännyt battle collegen tuomasta ajatuksesta.
"Ai katsos, toi hemmo ei ole keksinyt oikein hyviä pelikomboja noille yksiköille, enpä kyllä taida ottaa niitä. Mut hei, kato, tota se oikein suosittelee, otanpas sen."
Toki, yksiköillä on eroja, mutta ei niin merkittäviä kuin armaassa 'hammer-peleissä. Mutta minulle tuli vain ahdistava mielikuva siitä, kuinka tuo kyseinen sivusto luo ihmisten mieliin vain pari tietynlaista konseptia, jolloin muodostuisi tusina samanlaisia joukkoja.
Mielestäni myöskin pelin parhaimpia osapuolia on tämä Theory-machine, että mielessä koitetaan pykätä ties minkälaisia kombotuksia ynnä muita. Ja sitten kun pääseekin kokeilemaan moisia, niin sehän onkin parasta kun tulee hiffattua muutama härski kombo lisää.
"Ai katsos, toi hemmo ei ole keksinyt oikein hyviä pelikomboja noille yksiköille, enpä kyllä taida ottaa niitä. Mut hei, kato, tota se oikein suosittelee, otanpas sen."
Toki, yksiköillä on eroja, mutta ei niin merkittäviä kuin armaassa 'hammer-peleissä. Mutta minulle tuli vain ahdistava mielikuva siitä, kuinka tuo kyseinen sivusto luo ihmisten mieliin vain pari tietynlaista konseptia, jolloin muodostuisi tusina samanlaisia joukkoja.
Mielestäni myöskin pelin parhaimpia osapuolia on tämä Theory-machine, että mielessä koitetaan pykätä ties minkälaisia kombotuksia ynnä muita. Ja sitten kun pääseekin kokeilemaan moisia, niin sehän onkin parasta kun tulee hiffattua muutama härski kombo lisää.
- Kynä-ääliö
Uskon (ja uskallanpas jopa väitää) että WM/H pelaaja kunta on niin aikuista että osaa ajatella omilla aivoilaan ja käsitämään että BG on yhden ihmisen mielipide unitista/jaakosta/beastista/casterista, siksi murheen iden jossa useanpi ihminen voisi sanoa mielipittensä asiasta, toisekseen itse käytän BG tietääkseni mikälaisi jaakoja/unitteja/casterita vihulainen voi tuoda kentälle ja mitä vihulainen voi tehdä.Thelacan kirjoitti:Minä en itse oikein tykännyt battle collegen tuomasta ajatuksesta.
Itse kannatan ja voin jotain Legionaastakin kirjotaa jos jotakuta kiinostaa/saa tästä jotain selvää...
Pseudok kirjoitti:Dogmaattiset raamatullisenkuuloiset kärjistetyt mielipiteet ovat aika lol.
Battle College ei oikein etene, koska pitäjällä on ilmeisen paljon muutakin elämää elettävänä. Jos ei ehdi pelata, ei ymmärrettävästi ehdi uusia yksiköitä testata. (Valitettavan tuttu tunne itselleni.)Maatsi kirjoitti:Sattuipa sopivasti, juuri lueskelin em. saittia ja mietin ettei siellä oleveia juttuja ole päivitetty. Edelleenkin joidenkin kohdalla on teksti tyyliin "I have not yet seen these in action." vaikka figut ovat olleet markkinoilla jo jonkun aikaa. Tuli mieleen onko asiat todella niin kertaluonteisia ettei niitä tarvitse päivittää vai onko saitti vain 'pysähtynyt'.
Mutta juu, kyllähän yksiköistä olisi ihan kiva vääntää täälläkin, tiedä sitten monenko viestin ketjuja niistä tulee, mutta ainahan sitä voi yrittää... :)
-
Der Dexter
Olisihan tuo nyt uusien suomalaisten harrastajien tarpeisiiin ehkä toimivampi. ja ainahan sitä itsellekin on hyötyä kun alkaa tarkemmin analysoimaan, tai jakaa sen muiden kanssa.
eipä sitten osaa sanoa, että onko täällä olevilla ihmisillä aikaa muiden toimintojen ohella kirjoittaa kokonaisista armeijoista syvempää analiisiä...
Itse uskaltaisi ehkä joistakin yksiköistä syvemmin kertoakin, ja siten kommentoida muita, melko lailla kuin tähänkin asti.
eipä sitten osaa sanoa, että onko täällä olevilla ihmisillä aikaa muiden toimintojen ohella kirjoittaa kokonaisista armeijoista syvempää analiisiä...
Itse uskaltaisi ehkä joistakin yksiköistä syvemmin kertoakin, ja siten kommentoida muita, melko lailla kuin tähänkin asti.
Aliquando Insanire Iucundum Est
Battle Gollege on mielestäni vallan hyvä sivusto ja ainakin minä ensimmäiset ostokset aika pitkälti luotin siihen. Ilman kirjoja tämä onkin aika pitkälti se ainoa vaihtoehto.
Se miksi asian esille otin, on siinä, että olisi kiva päästä jakamaan omia ajatuksia, saada homma omalla kielellä ja kenties laajentaa taktista näkemystä.
En näe mitenkään välttämättömänä, että jokaisesta armeijasta kirjoitettaisiin vastaavat arvostelut. Mielestäni kohtuullisen hyvään lopputulokseen voisi päästä järjestelmällisesti keskustelemalla kustakin yksiköstä, jolloin lukija voisi muodostaa mielipiteensä ihmisten kommentien pohjalta. Aivan yhtä selkeään ja koottuun näkemykseen ei varmaan tultaisi.
Se taas on oma tekninen juttunsa halutaanko jokaisesta yksiköstä oma ketjunsa aloittaa, sillä niitä tulisi aika hulpea määrä vai olisikos parempi aloittaa ketju, jossa kerättäisiin mielipiteitä kunkin faktion yksiköistä enemmän tai vähemmän satunnaisessa järjestyksessä?
Vai olisikos jollakulla joku vieläkin sopivampi tapa asian käsittelyyn?
Olisi myös kiva kuulla mitä muiden faktioiden pelaajat ajattelevat mistäkin yksiköstä ja millaisena ne sen kokevat.
Se miksi asian esille otin, on siinä, että olisi kiva päästä jakamaan omia ajatuksia, saada homma omalla kielellä ja kenties laajentaa taktista näkemystä.
En näe mitenkään välttämättömänä, että jokaisesta armeijasta kirjoitettaisiin vastaavat arvostelut. Mielestäni kohtuullisen hyvään lopputulokseen voisi päästä järjestelmällisesti keskustelemalla kustakin yksiköstä, jolloin lukija voisi muodostaa mielipiteensä ihmisten kommentien pohjalta. Aivan yhtä selkeään ja koottuun näkemykseen ei varmaan tultaisi.
Se taas on oma tekninen juttunsa halutaanko jokaisesta yksiköstä oma ketjunsa aloittaa, sillä niitä tulisi aika hulpea määrä vai olisikos parempi aloittaa ketju, jossa kerättäisiin mielipiteitä kunkin faktion yksiköistä enemmän tai vähemmän satunnaisessa järjestyksessä?
Vai olisikos jollakulla joku vieläkin sopivampi tapa asian käsittelyyn?
Olisi myös kiva kuulla mitä muiden faktioiden pelaajat ajattelevat mistäkin yksiköstä ja millaisena ne sen kokevat.
Kyselin tuosta vähän kaverilta että saitaisiinko siltä foorumi tilaa niin sinne voisi ruveta keräilemään keskusteluja ja jakaa alueet ihan factioitain niin voisi kirjotella vaikka oman ketjun joka yksikölle, vai olisiko se paha idea?
Pseudok kirjoitti:Dogmaattiset raamatullisenkuuloiset kärjistetyt mielipiteet ovat aika lol.
Minusta suomalaisten esittelypalsta tms. olisi fiksua ja linjalla:
Commander Coleman Stryker
Säännöt: Prime
Kuvaus: Cygnarin warcaster, pla pla plaa. Lyhyt kuvaus kaverista/jaakosta/yksiköstä.
Mikäli joku innostuu kirjoittamaan pidemmän tekstin, niin siitä linkki sitten tuon lyhyen esittelyn perään.
Commander Coleman Stryker
Säännöt: Prime
Kuvaus: Cygnarin warcaster, pla pla plaa. Lyhyt kuvaus kaverista/jaakosta/yksiköstä.
Mikäli joku innostuu kirjoittamaan pidemmän tekstin, niin siitä linkki sitten tuon lyhyen esittelyn perään.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Adam Savage
-
Der Dexter
ihan näin sotun sisällä ketju jokaiselle faktiolle, jossa sitten pohditaan näitä asioita ja jaetaan saloja. Tosin suurimmin osin näkisin tämän jo putoavan faktiopohjaisten "taktiikkaketjujen" piikkiin, jossa itse olen tuota suuntaa myös hakenut.
ja etsivähän löytää, eli kannattanee kysyä ääneen, niin luulisi vastauksiakin tulevan. Itse voisin kuvitella vaikka näin: Cygnarin threadissa kysyn, että mikä on ikävin asia Centurionin kaatamiseen. ja khadorilaisena pohdin sitten sotapöydässä muiden puolueen poikien kanssa samaa.
noista kahdesta luulisi tähän asiaan vastausta saavan.
ja etsivähän löytää, eli kannattanee kysyä ääneen, niin luulisi vastauksiakin tulevan. Itse voisin kuvitella vaikka näin: Cygnarin threadissa kysyn, että mikä on ikävin asia Centurionin kaatamiseen. ja khadorilaisena pohdin sitten sotapöydässä muiden puolueen poikien kanssa samaa.
noista kahdesta luulisi tähän asiaan vastausta saavan.
Aliquando Insanire Iucundum Est
Pelaaja TRE:lle
eli onnistuin innostamaan henkilön JKL:ssä WM/H peliin ja Demoa pitäsi vääntää, harmi vaan että kaveri asuu TRE:llä ja ajatelin että jos joku paikkalinen vosi hänelle demotaa, tutustusipa heti ainakin paikalliseen peliporukaan, eli jos jonkilaisen Spostin osoteen voipi antaa minne otta yhteyttä (vaikka ihan YV:llä)
kiitos.
eli onnistuin innostamaan henkilön JKL:ssä WM/H peliin ja Demoa pitäsi vääntää, harmi vaan että kaveri asuu TRE:llä ja ajatelin että jos joku paikkalinen vosi hänelle demotaa, tutustusipa heti ainakin paikalliseen peliporukaan, eli jos jonkilaisen Spostin osoteen voipi antaa minne otta yhteyttä (vaikka ihan YV:llä)
kiitos.
Elikkäs Tarvisin Demotjaa TRE:llä
Eräs tuttavani kyseli Demotusta mutta asuu tre:llä niin ajatelin kysyä jos joku paikkallinen tahtoisi hänelle demotaa
jos vaikka Sposti osoteensa YV:llä antasin niin välitän eteenpäin
Kiitos
Eräs tuttavani kyseli Demotusta mutta asuu tre:llä niin ajatelin kysyä jos joku paikkallinen tahtoisi hänelle demotaa
jos vaikka Sposti osoteensa YV:llä antasin niin välitän eteenpäin
Kiitos