"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Antaras noidanmetsästäjä

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Apinatarha

Antaras noidanmetsästäjä

Viesti Kirjoittaja Apinatarha »

Mordheimin kaupungin ikuisessa yössä:

"Kautta Sigmarin!" Antaras noidanmetsästäjä ajatteli, puristaessaan miekkansa kahvaa. Sakvenin veri rupesi rusehtamaan miekan terälllä. "Tänne minä en kuole! Jos kuolenkin, otan mahdollisimman monta mukaani!"
Hän katsahti yli kaatuneen patsaan, jonne hän hetki sitten pakeni rottien hyökkäykseltä. Gerth makasi kasvot maahan päin. Hän tuskin hengitti enää. Maassa oli jotain jonka hän erotti Marekin pääksi, irtileikattuna, kasvot vääristyneenä huutoon. Sillä ei enää ollut väliä. Hänen aistinsä kävi ylikierroksilla. Kuin hidastettuna hän näki mustan jyrsijäpedon hyppäävän esiin pimennosta. Pedon miekan terä tihkui vihreää nestettä ja ilman täytti kitkerä mandraken haju.
Antras löi miekkansa kohti skavenia osumatta. Turkki pystyssä peto kävi hyökkäykseen...
Taivaita halkova räjähdys repi halki ilman ja punainen veri roiskui noidanmetsästäjän kasvoille. Skavenin ruumis valahti velttona katuun. Sen kaulasta puuttui nyrkin kokoinen pala lihaa. Antras kaivautui rotan alta ja huomasi muiden suomuhäntien suuntaavan kohti pimeää kujaa josta ne olivat hyökänneet.
Antras latasi tussarinsa uudelleen ja pani sen vyölle roikkumaan valkosipulitertun viereen. "Pidä niitä vampyyrien ja muiden verenimijöiden varalta" oli juoppo Beth aina sanonut.

2 b continued
"Dead girls don't say 'no'..."
Skavengeneral

Viesti Kirjoittaja Skavengeneral »

Jatka tätä tarinaa ihmeessä! Hyvältä kuullostaa.
Olen lomalla, eikä minua näy eikä kuulu. Siksi myöskään en saa viestejäsi, joten minua on turha yrittää saada mitenkään kiinni. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!!
Ahneman

Viesti Kirjoittaja Ahneman »

Kunnon Salvatore meininkiä! (personal favorite) :D
Pahoittelen kirjoitusvirheitäni.
Herra juusto

Viesti Kirjoittaja Herra juusto »

Jatka ihmeessä haluun kuulla mitä tapahtuu
Kaikkea pitää kokeilla paitsi kansantanhuja ja pikkusiskoa.
(entinen nimimerkki oli Thanguol)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”