40k vai fb nopat?
kivat sulle. Jos joku tulee heittelemään pelipöydälle niitä metallinoppia niin peli voi hyvinkin loppua siihen. Jos nopat lentävät pöydän ulkopuolella niin mikäs minä siihen valittamaan.Guzlob kirjoitti:Lupaatko kans? Kyllä minulle kelpaa aina helppo luovutus voitto.MakeH kirjoitti:Metalli noppia vastaan en itse suostu pelaamaan
Ehkä olen vain liian vainoharhainen, mutta miksi ottaa riskiä kun kokemus on jo opettanut. Toisaalta ehkä minun pitää koittaa metallinoppia, ehkä siinä vaarassa on viehätyksensä.
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
ei ne ole ''tehokkaampia'' vain painavampia, ja siten tuntuu paremmalta kädessä. niitä ei voi myöskään painottaa.
joo, tuli tässä kaksi kappaletta ostettua ja olen tyytyväinen niihin. vaikka olikin melko kalliita. kun niitä on hetken heilutellut käsissään gw:n combat dicet tuntuu alyttömän kevyiltä.
juu, ihan fantsusta löytyi...
joo, tuli tässä kaksi kappaletta ostettua ja olen tyytyväinen niihin. vaikka olikin melko kalliita. kun niitä on hetken heilutellut käsissään gw:n combat dicet tuntuu alyttömän kevyiltä.
juu, ihan fantsusta löytyi...
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/p ... ts_id=5268Terminator Sergeant kirjoitti:jos sitä enää saa niin metallinen battledice-paketti on paras.
Siis kuori on metallia, ei nopat.
Sis. 20 punaista noppaa, 10 mustaa noppaa, scatterin, artilleryn ja jonkun ihmenopan jossa !,5,10,15,20 ja 25
eli 33 noppaa.
itselläni on sellainen.
Ja se on tyylikäskin, tumman sininen ja kuvana noppakasa.
eli tuollainen. itselläni samanlainen ja suosittelen kaikille. kotelo on pieni ja kestävä mutta myös sen verran tilava, että sinne saa sujautettua muutaman lisänopan tarpeen vaatiessa. ainut miinus on että kansi alkaa höllääntymään käytön kuluessa.
mutta tuossa paketissa yksi noppa maksaa siis 30 senttiä, jos oletetaan artillery dicejen ja scatterin olevan ilmaisia. puhumattakaan kauniista kotelosta.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Itselleni on kyllä ihan sama minkälaisia noppia sitä pyörittelee... Kaverilla on gw:n nopat ja hyvin niillä pelaa.
.
Pitää sitten rueta heittämään kaikki leadership testit noilla, ja muuten käyttää muovisiaMurhe kirjoitti: Itseäni ovat ainakin suunnattomasti miellyttäneet. Nopan pyörimisessä en ole nähnyt suurta eroa, joskin oman 2D6 heittoni keskiarvo onkin pudonnut 8:sta 6,5:n tuntumaan.
Itse käytän noin 6 vuotta sitten ostamiani citadel gaming battle dice noppia ja hyvin ovat toimineet.Paketissa taisi tulla se 30 perusnoppaa+scatter ja artillery arpakuutiot. Myös bfsp nopat on havaittu käytettäviksi.FB nopat rulaa!(En ole kyllä 40K noppia kokeillut mutta tuskinpa paljon on eroja
)
Awake O Dead, for there can be no rest for ye beneath the earth. - Spell of d00m
Empire jokes? Engineer with a halberd... Riding a robohorse... - Johan Willhelm, warhammerlord_soth
Empire jokes? Engineer with a halberd... Riding a robohorse... - Johan Willhelm, warhammerlord_soth