"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

40k vai fb nopat?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Arpinaama

Viesti Kirjoittaja Arpinaama »

Joo, ne ihanat gw:n 40k ja faba nopat on ihan turhia. Ostin semmosen combat dice laatikon on oon ihan tyytyväinen niihin.

Tais muuten gw tehä lotriinkin teema nopat.

Siis kuka semmosilla pelaa?
Katso 4X6 jalan kokoinen Citymaasto!
6X4 City-Maasto http://www.lost.eu/12d4f
MakeH

Viesti Kirjoittaja MakeH »

Guzlob kirjoitti:
MakeH kirjoitti:Metalli noppia vastaan en itse suostu pelaamaan
Lupaatko kans? Kyllä minulle kelpaa aina helppo luovutus voitto.
kivat sulle. Jos joku tulee heittelemään pelipöydälle niitä metallinoppia niin peli voi hyvinkin loppua siihen. Jos nopat lentävät pöydän ulkopuolella niin mikäs minä siihen valittamaan.

Ehkä olen vain liian vainoharhainen, mutta miksi ottaa riskiä kun kokemus on jo opettanut. Toisaalta ehkä minun pitää koittaa metallinoppia, ehkä siinä vaarassa on viehätyksensä.
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
Datsi

Viesti Kirjoittaja Datsi »

Murhe kirjoitti:Tai sitten voi ostaa metallinoppia, jotka maksavat muutaman euron kappale. Tyyriimpää kyllä, mutta jo pienetkin tuntuvat yllättävän tyydyttäviltä kädessä.
minua vain mietityttää että saakos noita yksittäisinä ja mistä?
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Servu

Viesti Kirjoittaja Servu »

minua vain mietityttää että saakos noita yksittäisinä ja mistä?
Taisin Fantsussa nähdä siinä tiskin alla jotain tuommoisia taannoin, en kyllä mene vannomaan.
Miksi sä meidän kaa haluut hengata?
Mee hyvä mies kotiin pelaa wowii. Get a life
Da Mizcu

Viesti Kirjoittaja Da Mizcu »

Keknen neron idea oli väittää, että metallinopat ovat jotenkin "tehokkaampia" kuin tavalliset?
"Voima on ilkeys. Ilkeys on ruokahalu. Ruokahalu on Tyranid. Tästä päätellen Tyranid on voima."

-Purple Horror
Datsi

Viesti Kirjoittaja Datsi »

ei ne ole ''tehokkaampia'' vain painavampia, ja siten tuntuu paremmalta kädessä. niitä ei voi myöskään painottaa.

joo, tuli tässä kaksi kappaletta ostettua ja olen tyytyväinen niihin. vaikka olikin melko kalliita. kun niitä on hetken heilutellut käsissään gw:n combat dicet tuntuu alyttömän kevyiltä.

juu, ihan fantsusta löytyi...
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

Terminator Sergeant kirjoitti:jos sitä enää saa niin metallinen battledice-paketti on paras.
Siis kuori on metallia, ei nopat.
Sis. 20 punaista noppaa, 10 mustaa noppaa, scatterin, artilleryn ja jonkun ihmenopan jossa !,5,10,15,20 ja 25

eli 33 noppaa.
itselläni on sellainen.
Ja se on tyylikäskin, tumman sininen ja kuvana noppakasa.
http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/p ... ts_id=5268

eli tuollainen. itselläni samanlainen ja suosittelen kaikille. kotelo on pieni ja kestävä mutta myös sen verran tilava, että sinne saa sujautettua muutaman lisänopan tarpeen vaatiessa. ainut miinus on että kansi alkaa höllääntymään käytön kuluessa.

mutta tuossa paketissa yksi noppa maksaa siis 30 senttiä, jos oletetaan artillery dicejen ja scatterin olevan ilmaisia. puhumattakaan kauniista kotelosta.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Itselleni on kyllä ihan sama minkälaisia noppia sitä pyörittelee... Kaverilla on gw:n nopat ja hyvin niillä pelaa.
Murhe kirjoitti: Itseäni ovat ainakin suunnattomasti miellyttäneet. Nopan pyörimisessä en ole nähnyt suurta eroa, joskin oman 2D6 heittoni keskiarvo onkin pudonnut 8:sta 6,5:n tuntumaan.
Pitää sitten rueta heittämään kaikki leadership testit noilla, ja muuten käyttää muovisia ;).
Hing

Viesti Kirjoittaja Hing »

Itse käytän noin 6 vuotta sitten ostamiani citadel gaming battle dice noppia ja hyvin ovat toimineet.Paketissa taisi tulla se 30 perusnoppaa+scatter ja artillery arpakuutiot. Myös bfsp nopat on havaittu käytettäviksi.FB nopat rulaa!(En ole kyllä 40K noppia kokeillut mutta tuskinpa paljon on eroja :D)
Awake O Dead, for there can be no rest for ye beneath the earth. - Spell of d00m

Empire jokes? Engineer with a halberd... Riding a robohorse... - Johan Willhelm, warhammerlord_soth
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”