Assassini
Suomeksi: IG:lle tai marsuille saa assasinin(imperial eli callidus/culexus/eversor/vindicare) tai sitten 1-3 death cult assasinia), JOS ja VAIN jos ottaa samasta codexista(WH/DH) inkvisiittori lordin. Assasiniin menee siis hq ja elite slotti, sekä pisteitä. Inkvilordin ja DCA.n saa vähän päälle 100pts,mutta tehoja saa etsiä kyllä aika pitkään.
-
Sami Jumppanen
- ankara halla
- Valvoja
Riittäisi kyllä, mutta silloin tämä vie sen ainoan eliiti-slotin jolloin et saa enää salamurhaajaa mahtumaan samaan armeijaan liittolaiseksi.Sami Jumppanen kirjoitti:Olikos tuo lordi pakollinen, kun muistelen, että eliitti -][- riittäisi.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
-
Sami Jumppanen
Niin, tosiaankin. Tämä aivopieru johtui siitä, kun olen suunnitellut ottavani WH-armeijaan DH-inkvisiittorin (jotta saa psy-canonin ja mystic:ejä) ja assasiinejä (jotka ovat nimellisesti osa wh-armeijaa, eikä allyja).ankara halla kirjoitti:Riittäisi kyllä, mutta silloin tämä vie sen ainoan eliiti-slotin jolloin et saa enää salamurhaajaa mahtumaan samaan armeijaan liittolaiseksi.Sami Jumppanen kirjoitti:Olikos tuo lordi pakollinen, kun muistelen, että eliitti -][- riittäisi.