ELI TÄSSÄ OLIS!
Fb ja 40k arvostelu
Fb ja 40k arvostelu
Tässä on mun ja Legolasin maalaamia Figuja, mä oon maalannu High Elves archerit ja Legolas Bretonnian foot knightin ja plasma gunin.
ELI TÄSSÄ OLIS!
ELI TÄSSÄ OLIS!
Siis käytä KUUKELIA äläkä kysele tyhmiä kysymyksiä.
-
ChaosBonzai
Re: Fb ja 40k arvostelu
ARVOSTELKAA NYT JOKU!Aragorn kirjoitti:Tässä on mun ja Legolasin maalaamia Figuja, mä oon maalannu High Elves archerit ja Legolas Bretonnian foot knightin ja plasma gunin.
ELI TÄSSÄ OLIS!
Ninnu varsinkin...
-
TranssiApina
Totta, aivan liian isoja. Kaikilla ei ole kiinteää yhteyttä..
Kuitenkaan mä en tiedä miten noita pitäisi arvostella. Ensinnäkin voisi aloittaa vaikka sillä että nuo värit saisivat pysyä omilla paikoillaan, eikä lipsua alueistaan ulos. Sitten niiden eri väristen alueiden rajat voisi vetää jollain tummemmalla värillä, vaikkapa mustalla inkillä. Sen jälkeen voisi figut vielä varjostaa ja highlightata. Noi vaiheet kun tekee olisi ainakin jotain arvosteltavaa. Nyt ei oikein tiedä mitä sanoa.
Kuitenkaan mä en tiedä miten noita pitäisi arvostella. Ensinnäkin voisi aloittaa vaikka sillä että nuo värit saisivat pysyä omilla paikoillaan, eikä lipsua alueistaan ulos. Sitten niiden eri väristen alueiden rajat voisi vetää jollain tummemmalla värillä, vaikkapa mustalla inkillä. Sen jälkeen voisi figut vielä varjostaa ja highlightata. Noi vaiheet kun tekee olisi ainakin jotain arvosteltavaa. Nyt ei oikein tiedä mitä sanoa.
And they wonder how he dealt with stress so well..
Kuten VJ sanoikin. Ensimmäisenä maalauksen tarkuuttaa on lisättävä, eli harjoiteltava maalaamista niin että värit muodostavat tasaisia peittäviä kerroksia (eli sen saa aikaa useilla ohuilla kerroksilla) jotka pysyvät tarkasti nille tarkoitetuilla alueilla.
Värejä kannattaa figuun valita maksimissaan kolme. Harmaat, mustat, valkoiset ja metallisävyt (sekä mahdolliset ruskeat nahka ja iho osat) eivät yleensä lasketa väreiksi ellei niitä käytä paljon.
Sitten kun olet opetellut maalaamaan tarkasti ja valinnut hyvät värit figuillesi vain kokeilla joitakin valon ja varjon luomis metodeja joihin ohjeita löytyy maalaustekniikat topicista.
Valitettavasti en voi kenellekkään tarjota maalauksen viisastenkiveä tai portaita täydelliseen maalaukseen. Vain antaa vain vinkkejä. Kannattaa myös kehittää omaa silmäänsä näkemään mitä on vialla omissa ja muitten figuissa.
Värejä kannattaa figuun valita maksimissaan kolme. Harmaat, mustat, valkoiset ja metallisävyt (sekä mahdolliset ruskeat nahka ja iho osat) eivät yleensä lasketa väreiksi ellei niitä käytä paljon.
Sitten kun olet opetellut maalaamaan tarkasti ja valinnut hyvät värit figuillesi vain kokeilla joitakin valon ja varjon luomis metodeja joihin ohjeita löytyy maalaustekniikat topicista.
Valitettavasti en voi kenellekkään tarjota maalauksen viisastenkiveä tai portaita täydelliseen maalaukseen. Vain antaa vain vinkkejä. Kannattaa myös kehittää omaa silmäänsä näkemään mitä on vialla omissa ja muitten figuissa.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
-
manmangler
- Viesti:
Äkkiä katsottuna lisäisin tuohon PlasmaCannoniin
Johdossa näyttää oudolta nuo valkoiset alueet. Koska ne on ns. varjossa ja silti kirkkaimmat osta aseen johdossa. Esim. tässä olisi varjostus tai rajaus tehnyt parempaa jälkeä. Yleensä ns. alempi taso on tummenpi kuin ylempi.
Tulipas vaikeasti
Mutta nyt Kaamosta kasaamaan matsi alkaa kohta.
Johdossa näyttää oudolta nuo valkoiset alueet. Koska ne on ns. varjossa ja silti kirkkaimmat osta aseen johdossa. Esim. tässä olisi varjostus tai rajaus tehnyt parempaa jälkeä. Yleensä ns. alempi taso on tummenpi kuin ylempi.
Tulipas vaikeasti
Mutta nyt Kaamosta kasaamaan matsi alkaa kohta.
Waagh Whuuz teer
C'mon taste my Rot
C'mon taste my Rot
Ei oikeastaan liity figuun, mutta kannattaa noista kuvista leikata pois tuota turhaa tilaa reunoilta. Kuvista tulisi pienempiä jolloin motukka ihmisetkin olisivat tyytyväisiä. =) Ja niitä on myös muutenkin helpompi kattoa...
Irfan Viewillä (freeware ohjelma) minä noitten kuvien kokoja ja muita pikkuoperaatioita teen. Ohjelman löytää ainakin googlella.
Irfan Viewillä (freeware ohjelma) minä noitten kuvien kokoja ja muita pikkuoperaatioita teen. Ohjelman löytää ainakin googlella.
Well, I know there is no true me. I am only inside of people who know my existence.
- Lain
- Lain
-
ChaosBonzai
Joo, tuota noin itkettää!FictionHorror kirjoitti:kuvat liian isoja..
Olishan noita kuvia voinut pienentää...
No sanokaahan edes kumman figut on hienompia.(Koska
tässä on jo saatu tietää ettei osata maalata ollenkaan
Eli [High Elf Archerit] on Aragornin ja
[Bretonnia ja Plasmacannon] on Legolasin eli mun.
P.S.
Kaikki ei osaa maalata heti kun aloittaa yhtä hyvin kun arvon herra VJ tai leidi Ninnu, jotka ovat maalanneet figuja jo vuosia.
Kun Minä (LEGOLAS) olen maalannut vasta 2-3kk ja ARAGORN vasta ehkä alle 1kk, ajatelkaa siltä kantilta
Noh, onko sillä oikeasti mitään väliä? Kyllä mä kommenttia annan kun sitä kysytään mutta se ei välttämättä ole kaunista... :-)Legolas kirjoitti: [No sanokaahan edes kumman figut on hienompia.(Koska
tässä on jo saatu tietää ettei osata maalata ollenkaan)
Jag känner en bot
-
Skavengeneral
Tästä syystä meikä ei omia figujaan teille koskaan tule esittelemään.Ninnu kirjoitti:Noh, onko sillä oikeasti mitään väliä? Kyllä mä kommenttia annan kun sitä kysytään mutta se ei välttämättä ole kaunista... :-)Legolas kirjoitti: [No sanokaahan edes kumman figut on hienompia.(Koska
tässä on jo saatu tietää ettei osata maalata ollenkaan)
No, en nyt osaa noista mitään erityistä sanoa (en pidä siitä että asioita arvostellaan, koska en osaa itse arvostella kovin kummosesti) mutta sen voin sanoa että vaatii suurta rohkeutta aloittelijalta kysyä mielipidettä, vaikka se saatu kommentti ei niin kaunista olisikaan ( <-- oma mielipide, jota ei saa arvostella
Olen lomalla, eikä minua näy eikä kuulu. Siksi myöskään en saa viestejäsi, joten minua on turha yrittää saada mitenkään kiinni. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!!
En tarkoittanut loukata tunteitasi. Olisi ehkä pitänyt yrittää olla kannustavampi tai jotain.. En sanonut että noi figut on rumia tai muuta vastaavaa, tarkoitin vaan että niiden arvosteleminen (jota tuossa alussa pyydettiin oikein capsien kanssa) on hyvin hankalaa, koska juuri kyseessä näkyy olevan aloittelijan ensimmäiset figut.Legolas kirjoitti: P.S.
Kaikki ei osaa maalata heti kun aloittaa yhtä hyvin kun arvon herra VJ tai leidi Ninnu, jotka ovat maalanneet figuja jo vuosia.
Kun Minä (LEGOLAS) olen maalannut vasta 2-3kk ja ARAGORN vasta ehkä alle 1kk, ajatelkaa siltä kantiltaja anteeksi jos loukkasin
, mutta tämä on mielipiteeni.
Lisäksi jos olet lukenut mun tai Ninnun viestejä täällä, niin odotitko todella suurtakin ylistyspuhetta figuureillesi?
Sun figut eivät olleet niin hyviä kuin mahdollista (yllätys?), joten kerroin mitä asioita pitäisi tehdä, että niistä tulisi parempia.
And they wonder how he dealt with stress so well..
-
ChaosBonzai
-
Kääpiö Jani89
Maalajat
ovat mun kavereita ja he ovat ihan muuten hyviä maalaan mutta parannusta löytyy niinkun mullakin.
LIFE is LIFE!