Tänk juu vaan kaikille!:D Veri-narut on tehty liimaamalla hius kiinni figuun (erittäin v-mäinen toimenpide), ja sitten vaan sudittu sitä reilusti ohennetulla tamiyan punaisella clear inkillä moneen kertaan. Ajattelin että painovoiman ansiosta hiuksen päähän muodostuisi hieno tippa, mutta ei se nyt ihan suunnitellun lailla onnistunut..
Necroneiden putkien maalaus oli itsestäänaelvyys, ne vakio muovituubit sopii leegoihin, ei tällaisiin vakaviin aikuisten leikkitinasotamiehiin!

Snot green pohjalle ja siitä sitten korostamaan valkoisella, lopuksi pari glazea keltaisella inkillä. Metallit on tehty chainmail pohjaväriä n. 4-5 kertaa flesh wash/purppura/musta mustesekoituksilla glazettamalla, ja lopuksi kevyt kuivaharjaus chainmaililla terävimpiin kulmiin. Kun käyttää tarpeeksi isoa pensseliä (gw flatbrushia vastaava) ja pikku fairytippaa noiden washien kanssa, saa yllättävän tasaista jälkeä aikaan, ja sanoisimpa että nopeudessa ei paljon dippaukselle häviä. Mutta kontrastia saisi tosiaan ehkä olla lisää..
Olen tosiaan kyhännyt pikkuisen maastoa ihan vain kuvausta varten, kokonaista pelipöytää ei ole. Ajattelin maalata vielä kymmenen necroa lisää, niin mulla olisi 501pts combat patrol armeija kasassa.. Sitten vaan pitäsi opetella pelaamaan :O Olen muuten kokeilut lisätä ruohoa noihin beisseihin, mutta se näyttää vaan jotenkin p@skalta aina mun silmiin tollaisessa harmahtavassa basessa, oli sävy mikä sävy.