"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

BFG Lippulaiva "Heavy Metal"

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
figunarkki

BFG Lippulaiva "Heavy Metal"

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Kesästä asti olen hitaasti mutten niinkään varmasti konvertoinut ja maalannut itselleni lippulaivan BFG:hen. Alus on peliteknillisesti Planet Killer mutta fluffillisesti jotain ihan muuta. Joku aika sitten se valmistui ja nyt sain näpättyä siitä kuvankin. Pahoittelen huonohkoa kuvanlaatua, kärsin huonoista kuvausolosuhteista joten jouduin käyttämään salamaa.

Fluffillisesti tuo on siitä omalaatuinen kaaosalus että se ei selkästi pohjaudu mihinkään imperiumin vanhaan malliin, eikä ole myöskään täysin chaoksen omiakaan tuotoksia. Tuo olisi fluffin mukaan chaoksen kaappaama emperor luokan battleship joka oli pahasti kesken ja chaos kasasi sen loppuun joskin hieman omanlaisekseen.

Kaiken energian laiva imee warpista, figussa on keulassa ja perässä mallinnettu chaoksen hallinnassa olevaa warppirepeämää. Fluffin mukaan aluksen hidas liike johtuu tuollaisen karkean warppireiän tehottomuudesta tuuppausmoottorina.

Keula taas on keskeneräinen koska chaoksella ei ole resursseja rakentaa sitä loppuun johtuen jatkuvan pienimuotoisen warppimyrskun aiheuttamista massiivisista työmiestappioista. Laiva on todella tehokas mutta valitettavasti kaikkea sen potentiaalia ei saada irti.

Laivan sivuilla on erittäin suuret antennit/tutkat/lähettimet/whatever yhteyden pitoa varten. "Heavy Metal" on koko IW laivaston lippulaiva, ja sen on kyettävä pitämään yhteyttä kymmeniin, jollei satoihin laivoihin ympäri galaksia.

Laivan komentosilta ja tuon yläosan keula on parin kilometrin korkuinen patsas joka esittää laivaston komentajaa. Itserakasta? ;)

Yleiskuva

Edestä yläviistosta

Takaviistosta

Kaikenkaikkiaan tuohon meni melkein puoli palettia green stuffia ja kourallinen bitzejä, ja rutkasti aikaa.

Risut ja ruiskukat tuollaisesta viritelmästä.
Lukkimus

Viesti Kirjoittaja Lukkimus »

Hienohan se on kuin mikä! Maalaus on tasokasta, mitä nyt tuo kaaostähti freehandinä ei ole oikein onnistunut. Kivan idean olet toteuttanu ja fluffinkin olet kirjoittanut.
figunarkki

Lukkimus kirjoitti:tuo kaaostähti freehandinä ei ole oikein onnistunut
Meinaatko laivassa olevia pikkuisia vai sitä "tähtiin kirjoitettua"?
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Siistiä, hallitun pelkistettyä jälkeä. Tuolla siveltimenhallintatasolla ihmettelen mikset jaksaisi opetella saman tien näyttävämpiäkin maalaustekniikoita. Edellytyksethän siihen ovat olemassa.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
figunarkki

Silveri kirjoitti:Siistiä, hallitun pelkistettyä jälkeä. Tuolla siveltimenhallintatasolla ihmettelen mikset jaksaisi opetella saman tien näyttävämpiäkin maalaustekniikoita. Edellytyksethän siihen ovat olemassa.
Tavallisen cruiserin maalaamiseen menee noin viikko, minulla on noita pelkkiä cruisereita odottamassa maalausta melkein kymmenkunta + kaikki muut laivat + muut armeijat/projektit. Yksinkertaisesti minulla ei ole aikaa maalata kaikkia niin hienosti kuin kykeneen.

Onhan minulla noita figuja vaikka kuinka. Voisi jossain välissä maalata jonkun ihan random figun showcase tasolla.
Lukkimus

Viesti Kirjoittaja Lukkimus »

Meinaan niitä laivaan laitettuja. Tosin freehandyt ei ole niinkään helppoja figuihin
Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Yhtä hieno kuin edellisetkin ;). Komea fleet, ei voi muuta sanoa.
Tybraal

Viesti Kirjoittaja Tybraal »

Anteeksi nyt kauheasti, mutta en pidä ollenkaan väreistä. Mieleen tulee väkisinkin lego-alus, tai kenties sarjakuvien avaruusvempele. :( Figuna pidän aluksesta kuin hullu puurosta, mutta maalaus tekisi figulle mielestäni kunniaa paljon paremmin metalliväreillä maalttuna.
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
figunarkki

Tybraal kirjoitti:Anteeksi nyt kauheasti, mutta en pidä ollenkaan väreistä. Mieleen tulee väkisinkin lego-alus, tai kenties sarjakuvien avaruusvempele. :( Figuna pidän aluksesta kuin hullu puurosta, mutta maalaus tekisi figulle mielestäni kunniaa paljon paremmin metalliväreillä maalttuna.
Jaa että eri väriseksi? Entäs ne 30 muuta laivaa? :D
Tybraal

Viesti Kirjoittaja Tybraal »

figunarkki kirjoitti:
Tybraal kirjoitti:Anteeksi nyt kauheasti, mutta en pidä ollenkaan väreistä. Mieleen tulee väkisinkin lego-alus, tai kenties sarjakuvien avaruusvempele. :( Figuna pidän aluksesta kuin hullu puurosta, mutta maalaus tekisi figulle mielestäni kunniaa paljon paremmin metalliväreillä maalttuna.
Jaa että eri väriseksi? Entäs ne 30 muuta laivaa? :D
Mielipide mielipiteenä. Jotenkin värit toimivat erinomaisesti muissa 30 laivassasi, tai ainakin niissä mitä olet sivuillesi laittanut. :)
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Väritys voisi olla hiukan erinlaista. En tiedä miten, mutta se ei vain vaikuta samalta kuin aikaisemmat aluksesi, vaikka värivalinnat ovatkin samoja...

Konffauksesta: Todella näppärää, hyvin olet käyttänyt hukkapaloja ja GSn yksityiskohdat ovat onnistuneet hienosti. Mahtaako saanut vaikutteita Wing Commanderin Snakier -aluksesta? Turbiini ja keula osastot näyttävät ainakin samoilta.
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Blue_Hill

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill »

Mielestäni upea.. Tykkään tuosta ns. sarjakuvamaisuudesta, en tiedä pyritkö siihen mutta se sopii alukselle..

Harmaa ja tuo keltainen sopivat hyvin uhteen.. Hienoa jälkeä..
Half-Breed kirjoitti:Täällä annetaan neuvoja 40k:hon, ei lassipalloon.
Never Play Poker with GM
Nimimerkki vaihtui 5.1.-12; elfman -> Blue_Hill
dead flesh penalty

Viesti Kirjoittaja dead flesh penalty »

Toimii. Mukavan palikka, selkeästi astetta järeämpää kalustoa. Värit tietty on aika minimalistisia, mutta lienee ihan tarkoituskin.

Mikä sen sijaan iski silmään on tuon patsaan (chalkaspides? tms?) väritys. Ihonväri on aika poikkeava yleisestä linjasta. Muutenkin ajatus noin Valtavan patsaan maalaamisesta niin että pyritään 'oikeaan' vaikutelmaan tuntuu vähän hassulta. Eikö se voisi olla rautaa?
figunarkki

dead flesh penalty kirjoitti: Mikä sen sijaan iski silmään on tuon patsaan (chalkaspides? tms?) väritys. Ihonväri on aika poikkeava yleisestä linjasta. Muutenkin ajatus noin Valtavan patsaan maalaamisesta niin että pyritään 'oikeaan' vaikutelmaan tuntuu vähän hassulta. Eikö se voisi olla rautaa?
Komentajan itserakkaudella ei liennyt pohjaa laisinkaan. ;)

Eikä tuo nyt kovin 'oikea' ole. Aika pelkistettyä kaikesta huolimatta. Pärstään ja käsiin on vain vähän sotkettu jotain ihon väristä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”