FB 500p Lizardmen vs. Vampire counts
FB 500p Lizardmen vs. Vampire counts
(kuvat puuttuu tällä kertaa, sori)
Itse pelasin Lizarmaneilla, kaveri Vampire Countseilla. Vain 500p peli, koska olen vasta alkanut kerätä Lizarmaneja.
My Lizarmen Army:
12x Skink Skirmisher (scoutteja)
12x Skink Skirmisher
7x Cold One Riders
General Hero: Saurus Scar-Veteran
My Opponent's Vampire Count Army:
15x Skeletons
5x Dire Wolfs
7x Dark Knights
General Hero: Bloodragon
Pelikentässä ei ollut mitään mainitsemisen arvoista, pari kukkulaa ja metsää, ei muuta =)
Vuoro 1: Lizarman aloittaa!
Saurus Scar-Veteran liittyy cold one riderseihin. Vasemman puolen skinkit piiloutuu metsään, oikeanpuoleiset jää vapaaksi.
Bloodragon liittyy Skeletoneihin. Suora charge skinkkeihin dire wolveilta, blowpipe toimii, joten neljä viidesosaa susista on kuollut jo ennen raateluetäisyyttä. Skeletonit piiloutuu metsän taakse ja dark knightit hakee chargetusta cold one riderseihin, mutta mamma mia' etäisyys on 18 tuumaa, charge epäonnistuu ja takaa varman chargen lizarmeneille ensi vuoroksi.
Vuoro 2: Lizarmen johtaa!
Skinkkien lähäri ottaa nirrin pois viimeiseltä wolfilta. Cold Onet chargaa ja pieksee 4 dark knightiä, skinkit hyppää metiköstä ja pakottavat skeletonit liikkumaan kohti varmaa kuolemaa.
Argh! Nyt tulee turpiin! Saurus Scar-Veteran pieksee dark knightit kuusi-nolla ja overrunittaa suoraan skeletoneihin.
Vuoro 3: Viikate heiluu vamppyyreille!
Skinkit tulee takaa ja katkaisee 5 skeletonia. Cold one ridersit tuhoo 9 edestäpäin. Viimeinen sulaa Vampire Countsien erikoissääntöjen ansiosta.
Selvä voitto Lizarmeneille. Vampire countsit saivat 2 skinkkiä hengiltä. Ero muistaakseni jotain 600 pts.
Itse pelasin Lizarmaneilla, kaveri Vampire Countseilla. Vain 500p peli, koska olen vasta alkanut kerätä Lizarmaneja.
My Lizarmen Army:
12x Skink Skirmisher (scoutteja)
12x Skink Skirmisher
7x Cold One Riders
General Hero: Saurus Scar-Veteran
My Opponent's Vampire Count Army:
15x Skeletons
5x Dire Wolfs
7x Dark Knights
General Hero: Bloodragon
Pelikentässä ei ollut mitään mainitsemisen arvoista, pari kukkulaa ja metsää, ei muuta =)
Vuoro 1: Lizarman aloittaa!
Saurus Scar-Veteran liittyy cold one riderseihin. Vasemman puolen skinkit piiloutuu metsään, oikeanpuoleiset jää vapaaksi.
Bloodragon liittyy Skeletoneihin. Suora charge skinkkeihin dire wolveilta, blowpipe toimii, joten neljä viidesosaa susista on kuollut jo ennen raateluetäisyyttä. Skeletonit piiloutuu metsän taakse ja dark knightit hakee chargetusta cold one riderseihin, mutta mamma mia' etäisyys on 18 tuumaa, charge epäonnistuu ja takaa varman chargen lizarmeneille ensi vuoroksi.
Vuoro 2: Lizarmen johtaa!
Skinkkien lähäri ottaa nirrin pois viimeiseltä wolfilta. Cold Onet chargaa ja pieksee 4 dark knightiä, skinkit hyppää metiköstä ja pakottavat skeletonit liikkumaan kohti varmaa kuolemaa.
Argh! Nyt tulee turpiin! Saurus Scar-Veteran pieksee dark knightit kuusi-nolla ja overrunittaa suoraan skeletoneihin.
Vuoro 3: Viikate heiluu vamppyyreille!
Skinkit tulee takaa ja katkaisee 5 skeletonia. Cold one ridersit tuhoo 9 edestäpäin. Viimeinen sulaa Vampire Countsien erikoissääntöjen ansiosta.
Selvä voitto Lizarmeneille. Vampire countsit saivat 2 skinkkiä hengiltä. Ero muistaakseni jotain 600 pts.
Katshuma!
-
Chaotic Dwarf
Harvinaisen selkeä ja ytimekäs raportti. Oli mukava lukea, seuraavalla kerralla toivottavasti menee yhtä hyvin.
Mutta anteeksi, pisti silmään eräs asia. En tiedä pahemmin tuosta victory points-jutusta, mutta jos pelasitte 500pts pelin, niin miten erotus voi olla 600pts? korjatkaa, jos olen väärässä.
Mutta anteeksi, pisti silmään eräs asia. En tiedä pahemmin tuosta victory points-jutusta, mutta jos pelasitte 500pts pelin, niin miten erotus voi olla 600pts? korjatkaa, jos olen väärässä.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
- Teonanacatl
Pöydänneljännekset, kenraalin tappo, liput ym.?I Ride in a Dragon kirjoitti:Harvinaisen selkeä ja ytimekäs raportti. Oli mukava lukea, seuraavalla kerralla toivottavasti menee yhtä hyvin.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Harvinaisen tylsä ja mitäänsanomaton taisteluraportti. Enemmän kiksejä olisi saanut kirjoituskoneen naputuksen kuuntelusta. Jos joku aivan _oikeasti_ ja _tosissaan_ tekee raportin alle tuhannen pisteen taistelusta, voisi käyttää mielikuvitusta ja kirjoittaa jotain stooria kohtaamisen ympärille. Mutta ei! Raportti oli kuin mikäkin perkeleen taulukkolaskentatilasto.
The lyf so short, the craft so long to lerne.
Omia kokemuksiani ajatellen tuntuu hullulta, että Black nihtien yksikkö med juusto-blood dragon kuolisi noin nopsaan. Ja tuosta jos tuli vielä overrun. Noh, mikäpä minä olen sitä arvuuttelemaan.
Olisin kaivannut hieman selostusta, millaisia taikaesineitä sankareilla oli. Jos oli minkäänlaisia.
Minusta oli osittain hieman epäselvä raportti. Tuntui, että VC-pelaaja oli heittänyt huonon tuloksen, päätynyt vankilaan ja joutui odottamaan siellä kaksi vuoroa tekemättä mitään, sillä aikaa kun Liskopelaaja raiskasi hänen joukkonsa.
Henkilökohtaisesti jättäisin alle kahden tuhannen pisteen pelit raportoimatta.
Noh, henkilökohtaisia mielipiteitähän nämä vain ovat.
Onnea voiton johdosta, toivottavasti vastustajasi ei vaipunut epätoivon unholaan.
Olisin kaivannut hieman selostusta, millaisia taikaesineitä sankareilla oli. Jos oli minkäänlaisia.
Minusta oli osittain hieman epäselvä raportti. Tuntui, että VC-pelaaja oli heittänyt huonon tuloksen, päätynyt vankilaan ja joutui odottamaan siellä kaksi vuoroa tekemättä mitään, sillä aikaa kun Liskopelaaja raiskasi hänen joukkonsa.
Henkilökohtaisesti jättäisin alle kahden tuhannen pisteen pelit raportoimatta.
Noh, henkilökohtaisia mielipiteitähän nämä vain ovat.
Onnea voiton johdosta, toivottavasti vastustajasi ei vaipunut epätoivon unholaan.
Häviäminen on miesten laji
Re: FB 500p Lizardmen vs. Vampire counts
kannattaa lukea se raportti ennen kuin alkaa kommentoimaan...Katshuma kirjoitti:Bloodragon liittyy Skeletoneihin.
mitäs nyt raportista, lyhyt ja ytimekäs. ehkä vähän sekava mutta ei kovin paljoa. minusta alle 2k pelien raportoiminen on ihan järkevää. varsinkin jos ei omista kuin 500pts. armeijan.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Olen kyllä kasvin kanssa samoilla linjoilla, mutta tuostahan oppii hyvin kirjoittamaan, kun aloittaa lyhyellä, niin ei kyllästy puolessa välissä ja hutase loppuun. Tästä on hyvä jatkaa.
http://2011.piraattivaalit.fi/patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
-
Eaglewarrior
Oli kyllä aika selkeä raportti
Olen (kuten ehkä huomaattekin) pettämätön lizardman-fani, eli kun tulin tähän osioon niin heti tämä tappelu pisti silmään.
Jotain jäi kuitenkin puuttumaan. Kuvat olisivat olleet kyllä mukanvat ja sotilaiden upgradet ja herojen magic itemit olisi myös voitu kertoa.
Ja lopuksi: ehkä hieman liian pieni peli täällä kerrottavaksi.
Olen (kuten ehkä huomaattekin) pettämätön lizardman-fani, eli kun tulin tähän osioon niin heti tämä tappelu pisti silmään.
Jotain jäi kuitenkin puuttumaan. Kuvat olisivat olleet kyllä mukanvat ja sotilaiden upgradet ja herojen magic itemit olisi myös voitu kertoa.
Ja lopuksi: ehkä hieman liian pieni peli täällä kerrottavaksi.
"Voima on ilkeys. Ilkeys on ruokahalu. Ruokahalu on Tyranid. Tästä päätellen Tyranid on voima."
-Purple Horror
-Purple Horror
- Kemurenttu
- Sikarivaunu
- M.U.S.T.A.
Re: FB 500p Lizardmen vs. Vampire counts
Hmmm... Otteluraportti oli lyhyt ja ytimekäs. Se ei ollut hyvä, mutta ei huonokaan. VC:eiden listasta sen verran, että siellä taidettiin rikkoa yhtä undeadien erikois-sääntöä, jonka mukaan armeijaa täytyy johtaa väh. lvl 1 wizard, joten ainoat general vaihtoehdot alle 2k peleihin ovat Necromancer tai Nerarch vampire thrall, jolle on ostettu 45pts arvoinen bloodline power, joka antaa yhden ekstra wizard levelin. Selostuksesta vielä sen verran, että pelattiinko tämä peli jäähallissa? Musta kiittää ja kumartaa.
Edit: Ai se oli Border Patrol... Perun pahat puheeni VC:eiden armeijalistasta
Edit: Ai se oli Border Patrol... Perun pahat puheeni VC:eiden armeijalistasta
Sotaa ja rakkautta yhdistää muuan asia... MURPHYN LAIT!