Vega kirjoitti:Jooh meette tuppervaarakutsuille ja hommaatte semmosen muoviläpyskän millä aukastaan keittiöpurjkkeja, sillä aukeaa. Kun alkaa kunnolla vääntämään. sitten jos saa viellä toisen semmoisen niin jo on elämä helppoa purkkien kanssa.
'
Jep suosittelen, on muuten ihan superkätevä tapa avata ne juuttuneet purkit. Tai sitten käytetään myyrävoimia...
Ei ne mitään kovia ole. Siis, painat hampailla niin että se korkki painuu soikion muotoon ihan pikkiriikkisen, ja silloin sieltä, mistä se levenee niin irtoaa maalista. ja sit vaan 90 asteen kiepautus ja uusi puraisu. Tottakai se sattuu jos hikipäissään koitat purra sitä auki kun joku koira. Sellainen tekninen puraisu. Että olen VJ:n kanssa samaa mieltä, ei mitään neiti-keinoja, se on raakaa voimaa. Eikä tarvita edes mitään pihtivippaskonsteja.
All those who believe in telekinesis, raise my hand.
Machiavelli kirjoitti:Heh, eläimellisiä keinoja . Tarkoitatko nyt siis niitä vanhoja läppä korkkeja?? Niitä oon itekki purrut auki mut en kyl tajua mitenkä sä noi uudet silleen avaat...
no ei mulla ainakaan ole mikään maali sillain tosi kunnolla jämähtänyt, mitä nyt jotkut tosi wanhat maalit on vähän jäykkiä. Avaan purkin ja pistän korkin nopeasti sivulle, maalipuoli ylöspäin ettei vain valu hukkaan!
kannattaa muuten maalata pieni piste kyseistä maalia korkkiin, ne tunnistaa helpommin! (inkit kyllä tunnistaa kun ne 'kusee' värinsä kanteen ja paljon muualle.)
KääpiöKuningas kirjoitti:kannattaa muuten maalata pieni piste kyseistä maalia korkkiin, ne tunnistaa helpommin! (inkit kyllä tunnistaa kun ne 'kusee' värinsä kanteen ja paljon muualle.)
Itse käytän tuota samaa tyyliä koska maalini ovat pöydän laatikossa
Itse avaan aina jumittuneen purkin näin: otan hampailla kiinni korkista ja kädellä purkista, sitten vaan kääntää sen julmasti auki. koskaan ei ole tullut purkkia mikä ei aukeisi
Jos haluaa käyttää sen ajan maalamiseen eikä purkkien aukomiseen kannattaa tehdä kuin minä ja ilmeisesti Weekender
Eli ette ikinä ravista sitä purkkia ja säilytätte ne oikein päin!!!
Jos sitä ravistelee, niin sitä maalia kuivaa paljon siihen korkkiin eli menee hukkaan. Aikaakin kuluu vähemmän kun käyttää tikkua sekoittamiseen!!!
Joskus väänsin sellaisen korkin rikki asti, siitä siis irtosi se päälliosa. No siitä tuli paljon kätevämpi niin, vähän niin kuin läppäkorkit. Nyt vain rikon kaikki korkit, jotka jumiutuvat.
Mä avaan omat jumittuneet maali purkit kuminauhan avulla, se tehostaa sitä raakaa voimaa.
Olen lomalla, eikä minua näy eikä kuulu. Siksi myöskään en saa viestejäsi, joten minua on turha yrittää saada mitenkään kiinni. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!!
Jos ei suostu avautumaan pinnistän ja äkistän kovaa ja murisen ja sitten väännän niin kovaa kun ikinä lähtee ni kyllä aukee... enkä siis puhunut kun olen vessassa.