Hmm, mistä sen jälkeen tässäkin ketjussa enää puhuttaisiin? Hmm, mistä me ylipäätänsä puhuttiin ennenkuin oli louhikäärmeen sisäloisia ? (Varttuneempi väki (lue: The Captain) saattaa muistaa ikivanhan Flora-mainoksen, ja todeta hämmästelevästi "Mitä! Ei ollut louhikäärmeen sisäloisia").The Captain kirjoitti:Onneksi asiaa voidaan auttaa sekä deletoimalla turhia viestejäsi (jäisikö sinulle yhtään jäljelle?) että deletoimalla käyttäjätunnuksesi.
Tarinakisa 2007 - alustava keskustelu
- The Captain
- Valvoja
Itse tänään mietiskelin, että mitä ihmiset tekivät ennen kuulakärkikynien päästä napsuttelua? Kututtelivat itseään sulkakynällä?Grond kirjoitti:Hmm, mistä me ylipäätänsä puhuttiin ennenkuin oli louhikäärmeen sisäloisia ? (Varttuneempi väki (lue: The Captain) saattaa muistaa ikivanhan Flora-mainoksen, ja todeta hämmästelevästi "Mitä! Ei ollut louhikäärmeen sisäloisia").
"Now it's time to choose
Shooting here, or hanging there
And either way, I lose"
- The Buoys: "Give Up Your Guns" -
Shooting here, or hanging there
And either way, I lose"
- The Buoys: "Give Up Your Guns" -
-
Hollo
- Sotavasaran WHFB-tarinamestari
Mie taas jumalattoman hermoromahduksen, jos joudun kuulemaan tuota naputusta liian kauan. Alkaa jumalattomasti heittämään ja kiehumaan aivoissa, ja tunnen, että haluaisin tappaa kuristamassa sen idiootin, joka tekee tuollalailla. Ne iskut alkavat kaikua miun päässä niin kipeästi, että kuulostaa, kuin joku moukaroisi alasinta.Dru Perim kirjoitti:Itse tänään mietiskelin, että mitä ihmiset tekivät ennen kuulakärkikynien päästä napsuttelua? Kututtelivat itseään sulkakynällä?Grond kirjoitti:Hmm, mistä me ylipäätänsä puhuttiin ennenkuin oli louhikäärmeen sisäloisia ? (Varttuneempi väki (lue: The Captain) saattaa muistaa ikivanhan Flora-mainoksen, ja todeta hämmästelevästi "Mitä! Ei ollut louhikäärmeen sisäloisia").
-
DeathWizard
- Peliporukkavalvoja
Ei sitten kannata olla meikäläisen lähellä kun mietiskelen kynä kourassa. Minä en napsuttele kyniä, minä naputtelen niillä pöytää.
Joo mutta uskoisin, että ne ihmiset pureskelivat sitä toista (höyhen)päätä naputtelun sijaan. Mokomahan olisi sotkenut koko pergamentin/paperin ja sulkakynä olisi hajonnut siinä samalla...
Joo mutta uskoisin, että ne ihmiset pureskelivat sitä toista (höyhen)päätä naputtelun sijaan. Mokomahan olisi sotkenut koko pergamentin/paperin ja sulkakynä olisi hajonnut siinä samalla...
-Mikäpä pahan tappaisi?
Sitten et varmaan halunne törmätä kehenkään, joka on käynyt ostamassa juuri kaupassa näkemäni kaltaisen, lisensoidun, pirates of the caribbean kuulakärkikynän. Jokaisella napinpainalluksella kynästä kantautuu heikolla äänentoistolla epämääräinen piraatti huudahdus. Napsahdusten lisäksi toistuva Arrh! huuto alkaa varmaan syömään miestä puolta nopeammin.huussi kirjoitti:Mie taas jumalattoman hermoromahduksen, jos joudun kuulemaan tuota naputusta liian kauan. Alkaa jumalattomasti heittämään ja kiehumaan aivoissa, ja tunnen, että haluaisin tappaa kuristamassa sen idiootin, joka tekee tuollalailla. Ne iskut alkavat kaikua miun päässä niin kipeästi, että kuulostaa, kuin joku moukaroisi alasinta.Dru Perim kirjoitti:Itse tänään mietiskelin, että mitä ihmiset tekivät ennen kuulakärkikynien päästä napsuttelua? Kututtelivat itseään sulkakynällä?Grond kirjoitti:Hmm, mistä me ylipäätänsä puhuttiin ennenkuin oli louhikäärmeen sisäloisia ? (Varttuneempi väki (lue: The Captain) saattaa muistaa ikivanhan Flora-mainoksen, ja todeta hämmästelevästi "Mitä! Ei ollut louhikäärmeen sisäloisia").
- The Captain
- Valvoja
- Hands_of_blue
YA-HARRR!!!
http://dagobah.dy.fi/flash.php?nimi=Pirate_full.swf
KEKEKEKEKEKE!!!
*laulaa* Yuuuu aaar ö pairaaat!!!
http://dagobah.dy.fi/flash.php?nimi=Pirate_full.swf
KEKEKEKEKEKE!!!
*laulaa* Yuuuu aaar ö pairaaat!!!
This galaxy is full of hidden secrets. It takes a vivid imagination and some pure insanity to uncover them all, yet the cost to ones sanity in uncovering them is... immense...
Drawen kirjoitti:
Ai, ai, nyt päästit helvetin valloilleen.
Miten niin ?!
Eikös se helvetti ole ollut jo pitemmän aikaa valloillaan.
(P.s Olen tosiaan tyhmä kun en osaa vieläkään kopioida/lainata sitä tekstiä.
)
Ja Goblinnoid on oikeassa, kyllä kun edellisiä viestejä lukee niin kyllä se vähän naurattaa.
Ai, ai, nyt päästit helvetin valloilleen.
Miten niin ?!
Eikös se helvetti ole ollut jo pitemmän aikaa valloillaan.
(P.s Olen tosiaan tyhmä kun en osaa vieläkään kopioida/lainata sitä tekstiä.
Ja Goblinnoid on oikeassa, kyllä kun edellisiä viestejä lukee niin kyllä se vähän naurattaa.
http://www.sotavasara.net/keskustelu/fa ... e=bbcode#4Swarmp kirjoitti:Olen tosiaan tyhmä kun en osaa vieläkään kopioida/lainata sitä tekstiä.
"Viimeisin vierailu: To 25.12.2012 16:47"