Riviboonuksista
Riviboonuksista
Saavatko ratsumiehet riviboonuksi? entä örkkien peikot jos on 5 edessä ja 5 takana?
Ostetaan Vostroyan Firstborneja ja Rough Ridereita! Pistä YV:tä!!!
Saa.
Jotta emme unohtaisi yhteisön pyrkimyksiä, todettakoon, että http://www.puppulausegeneraattori.fi parantaa reaktiota tämänhetkisen tilanteen suhteen.
- Teonanacatl
Sääntökirjan mielestä fast cavalry ei saa rankkibonuksia. Löytyy fast cavalryn säännöistä.Rascal91 kirjoitti:miksi fast cavalry ei saisi?? Kyllä se minun mielestä saa.. Ja alkuperäsiseen kysymykseen saa
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
-Trad.
"Kuunnelkaa lapset Sluggeria, joka tietää asiastaSlugger kirjoitti:Sääntökirjan mielestä fast cavalry ei saa rankkibonuksia. Löytyy fast cavalryn säännöistä.Rascal91 kirjoitti:miksi fast cavalry ei saisi?? Kyllä se minun mielestä saa.. Ja alkuperäsiseen kysymykseen saa
- Illumina
No ehkä tämän kerran
No siis tuo pitää ihan paikkaansa, lue vaikka siitä punaisesta sääntökirjasta. Toisaalta Fast Cavalryllä on myös positiivisiakin sääntöjä...Rascal91 kirjoitti:"Kuunnelkaa lapset Sluggeria, joka tietää asiastaSlugger kirjoitti:Sääntökirjan mielestä fast cavalry ei saa rankkibonuksia. Löytyy fast cavalryn säännöistä.Rascal91 kirjoitti:miksi fast cavalry ei saisi?? Kyllä se minun mielestä saa.. Ja alkuperäsiseen kysymykseen saa
- Illumina
No ehkä tämän kerran
Mikä tämä combat reso piste on?warboss1 kirjoitti:Peikot saavat siitä rivibonusta ja yhden combat reso pisteen. kaikki ratsastajat saavat rivibonuksia lukuun ottamatta fast cavarlyja ( esim. wild riderit) Korjatkaa jos olen väärässä.
Ostetaan Vostroyan Firstborneja ja Rough Ridereita! Pistä YV:tä!!!
- Teonanacatl
Sääntökirja s.37, kohta 'Combat Result.'Rausku kirjoitti:Mikä tämä combat reso piste on?warboss1 kirjoitti:Peikot saavat siitä rivibonusta ja yhden combat reso pisteen. kaikki ratsastajat saavat rivibonuksia lukuun ottamatta fast cavarlyja ( esim. wild riderit) Korjatkaa jos olen väärässä.
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
-Trad.
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
-Trad.
Combat resolute liittyy siihen, kumpi osapuoli voittaa taistelun. Vaikuttavia asioita ovat mm: rivit, ylivoima, tapot yms. Kannattaa tosiaan lukea tuo Sluggerin antama kappale huolella. Combat resolute ja fear eivät ole suorassa yhteydessä toisiinsa, mutta fear voi kyllä liittyä hävinneen osapuolen juoksemismahdollisuuteen fear+autobreak muodossa.
Kyllä niiden kaikkien sääntöjen pitäisi löytyä siitä läpyskästäkin, mutta joku on maininnut, että jotain sieltä kuulemma saattaisi puuttua. Mene ja tiedä...minä omistan vain sen ison kovakantisen.
Kyllä niiden kaikkien sääntöjen pitäisi löytyä siitä läpyskästäkin, mutta joku on maininnut, että jotain sieltä kuulemma saattaisi puuttua. Mene ja tiedä...minä omistan vain sen ison kovakantisen.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
- Teonanacatl
Skenaariot puuttuu kokonaan. Itse säännöt pitäisi kokonaisuudessaan löytyä.Gilaelin kirjoitti: Kyllä niiden kaikkien sääntöjen pitäisi löytyä siitä läpyskästäkin, mutta joku on maininnut, että jotain sieltä kuulemma saattaisi puuttua. Mene ja tiedä...minä omistan vain sen ison kovakantisen.
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
-Trad.
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra