"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

IG maasto

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
Koira

IG maasto

Viesti Kirjoittaja Koira »

tätä yritän selvittää minulla on pari puuta ja pensaikko mutta sitten mitä muuta? Katsoin yhden linkin jossa oli suojia niitä alan tehdä. Siis Cadias maastoa.
Zob

Re: IG maasto

Viesti Kirjoittaja Zob »

the_lich_king kirjoitti:tätä yritän selvittää minulla on pari puuta ja pensaikko mutta sitten mitä muuta? Katsoin yhden linkin jossa oli suojia niitä alan tehdä. Siis Cadias maastoa.
Kannattaa kattoa HYVIN tarkkaan raportteja irakista tai muusta sodasta jossa amerikkalaiset ovat mukana. Sitten kopsaat Amerikkalaiskamaa ja teet vähän High-Techimpää.
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

Pommisuojia, bunkkereita, juoksuhautoja, hiekkasäkein suojattuja pesäkkeitä, poteroita, kuoppia missä on joku, sisäänkäyntejä maanalaisiin bunkkerikomplekseihin.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
Koira

Viesti Kirjoittaja Koira »

miten oikein noita voi tehdä ssinä kysymys?:P
Blöö

Viesti Kirjoittaja Blöö »

Ensinnäkin, koita kirjoittaa suomen kieltä, tuota sianpaskaa osaa Erkkikään lukea. Mutta koska minulla on hyvä kielipää osaan tulkita tuonkin jotenkin suomeksi. Toiseksi, sinun kannattaisi haravoida maastontekosivuja kuten terragenesistä (jos osaat englantia, mitä epäilen) ja käyttää vaikka unohdukseen vaipunutta Sotun Omaa Hakua!
Zekta

Viesti Kirjoittaja Zekta »

JPU kirjoitti:Ensinnäkin, koita kirjoittaa suomen kieltä, tuota sianpaskaa osaa Erkkikään lukea. Mutta koska minulla on hyvä kielipää osaan tulkita tuonkin jotenkin suomeksi. Toiseksi, sinun kannattaisi haravoida maastontekosivuja kuten terragenesistä (jos osaat englantia, mitä epäilen) ja käyttää vaikka unohdukseen vaipunutta Sotun Omaa Hakua!
Eipäs nyt menetetä malttia...

Niin siis tuosta maastosta, että IG:lle voi suunnitella periaatteessa saman laisia hökötyksiä kuin esim. 2. maailmansodassa, irakin sodassa ym.
Jotain bunkkereita, piikkilanka-aitoja,juoksuhautoja ja kaikkea pientä kivaa. Voisi myös kokeilla kranaatin kuoppia pelikentälle.
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

the_lich_king kirjoitti:miten oikein noita voi tehdä ssinä kysymys?:P
Käytä mielikuvitusta. Munki maastoissa on vähän vaikka mitä materiaalia.
Mutta cadian teemaan helpon olisi varmaankin aloittaa jonkinlaisen bunkkerin tekemisellä. Ihanne materiaali olisi cardboard, joka on tosin vaikeahkoaa käsiteltävää, ja aika kallista. Esim pienestä pahvilaatikosta saat hieman tönköhkön mallin. Leikkaat siihen ampuma aukot ja korostat jotenkin siihen oven. (teet esim kartongista vankat listat siihen) Sitten joku ilmastointi härveli, käytä mielikuvitusta. Esim vanhan tietokoneen tuulettimesta jota hieman tuunattiin tuli todella hieno ilmastointi laite.
Ja oikeastaan mihin tahansa maastoon DAS massa on hyödyllistä. Se oli jotain 5+€ puoli kiloa. Sitä löytää askarteluliikkeistä.
Hukka

Viesti Kirjoittaja Hukka »

figunarkki kirjoitti:Ihanne materiaali olisi cardboard, joka on tosin vaikeahkoaa käsiteltävää, ja aika kallista.
Onkos toi joku merkki vai? Mietin vaan...

(3) Results for english word: "cardboard"
1 cardboard kartonki
2 cardboard pahvi
3 cardboard pahvinen

-Hukka
Ensinäkin haltiat ovat päättöminä parempia ja toiseksi ei siitä hamekansasta kumminkaan ota selvää, kuka on nainen ja kuka ei.
-Teräratas
asaura

Viesti Kirjoittaja asaura »

Hukka kirjoitti:
figunarkki kirjoitti:Ihanne materiaali olisi cardboard, joka on tosin vaikeahkoaa käsiteltävää, ja aika kallista.
Tarkoittanee "foamcorea", suom. kapalevyä.
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

asaura kirjoitti:
Hukka kirjoitti:
Tarkoittanee "foamcorea", suom. kapalevyä.
Kapalevykin on muuten hyvä materiaali. Mutta meinasin kyllä sellaista paksua kartonkia.
Barnabas

Viesti Kirjoittaja Barnabas »

Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

Barnabas,mikä ihme hinku sinulla on pumpata vanhoja topiceja ylös?

No,pistän jotain asiaakin:
-etsi kaikki pakkaus materiaali mitä löydät(mm.kattiloiden laatikoissa on suojuksia,joko styroksisia tai pahvisia,joista saa tehtyä ihanne bunkkereita)
-metsästä kaikkea mikä näyttää vähäänkään bunkkerilta
-kerään styroksi osia :D niistä tulee nättiä jälkeä,kunhan muistat ennen sprayausta päällystää ohuella&ohennetulla erikeeper kerroksella
-ÄLÄ KOSKAAN HEITÄ YLIJÄÄMÄOSIA POIS!!!Tulet tarvitsemaan niitä kuitenkin.
Barnabas

Viesti Kirjoittaja Barnabas »

sortsi vaa mut huomasin vasta liian myöhään ton topicin päiväyksen
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Mainittakoon vielä, että älkää olko niin fiksoituneita tuohon spraymaaliin. Halpa musta askartelumaali ja kalustemaalipensseli on aika lailla yhtä nopea ratkaisu.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Perusteet”