Aww, tässähän rupesi olemaan jo vähän enemmän tunneta. Pelkäsinkin jo, että olet ihan kylmä minua kohtaan.
Grond kirjoitti:
Toisinaan? No, makuasioista ei voi kiistellä.
Niinpä, sitähän me koko ajan olemme tässä tehneet, vissiinkin. Tietysti jonkun sian kanssa on vähän vaikea kiistellä makuasioista. Mutta mitäs me moisista pikkuvioista, ethän sinäkään meistä pienistä välitä.
Minkä pitkän linjan? Sori vaan, B-miehiä ei huolita oikeiden miesten joukkoon.
Anteeksi, että puhkaisen kuplasi. Minulla on A-misen paperit. On se niin rankkaa ja väärin, vai mitä.
Aha, eli eikö sanaa löytynyt wikipediastasi?
En vain koskaan jaksanut katsoa.
No, ainakin sinua voi pitää malliesimerkkinä - mistä tahansa löytyy parempia.
Tämä on totta. Usein se auttaa minua kannustamaan harjoittelemaan. Surullistahan olisi elää jossain illuusiokuplassaan, luullen, että on itse herra täydellisyys.
Jaahas, thelkku oppi sanat "paska" ja "kusi" jostain!
No älä? Mahdat varmaan juuri nyt pitää piippua huulilla ja typerää ruutulakkia päässä ja hieroa leukaasi mietteliään näköisesti.
Osaisitkin. En jaksa edes aloittaa kielitaitosi ruotimista.
Painotan sanaa "jotenkin". Luetun ymmärtäminen on påp. Lisäksi käyn myös ammattikoulua. Kortti joka voittaa kaikki kielioppi-asiat.
Sry, no bonus.
Tämä lienee säälittävyyden huippu - lainaa wikipediaa.
Hei, se on nopeata. Ja eikä myöskään vastapuoli voi ruveta inttämään mitään vastaan kun pääsee myös itse lukemaan asian sieltä. Toisinkuin jotain tuntemattomampaa kirjaa lainatessa johon voisi tokaista, että "ei oo".
Menes nyt Thelkku nukkumaan, aamulla äiti voi antaa murojen kanssa vaikka hilloa.
Arkisin aamupalani koostuu vain hammastahnasta.