Myymme halpaa suuseksiä.Rune kirjoitti:Karvan ja karvan, otan asiat ilmeisesti eri kantilta, ja jos suorasta kysymyksestä huolimatta juttu jatkuu, oli se sitten vitsi eli ei, minun on henkilökohtaisesti vaikea ottaa sitä huumorilla. Mutta se nyt on minun oma ongelmani, ilmeisesti.Thelacan kirjoitti:Näemmä herr Grondi ei tänä iltana sitten oikein tullutkaan paikalle ja homman katkaisi tuon Goblinoidin bashaus, niin kerrotaan nyt pikkuisille.Rune kirjoitti:Meinasin jo puuttua jossain välissä, mutta sitten huomasin millä asenteella tätä keskustelua alettiin käymään. Turhaan tekisin itselleni pahan mielen.
Meillä oli Grondin kanssa ihan omaa sisäpiiri-kivaa. Ei teidän kyllä kannattaisi ottaa asioita niin vakavasti, ottakaa vaikka olutta, niin johan on hauskempaa.
Ja minä kyllä jo ehdin elätellä toivoa, että Rune oikeasti olisi tajunnut asian oikean karvan tuolloin.
Juu, siis joo, pitäkää vain kivaa ja sillai, mutta jos se leikin juju ei selviä tällaiselle tavalliselle tallaajalle tavallisella älyllä ja järjen juoksulla edes kysymällä, niin tiedä sitten... En edes tiedä syyttäisinkö itseäni, vai oletteko te oikeasti menneet vähän pitkälle.
No, sitä sattuu, elämä on ja sillai. Hymiöt on jees, vittuilu persauksesta, ja lisätkää perään vielä kaikkea muuta happy happy joy joy tavaraa. Mutta siis nimenomaan, jos en itse tajua sitä, niin turhaan todellakin tulen väliin, jos hakkaan päätäni mielikuvitusseinään, joka on oikeasti tehty vaahtomuovista. Taidan siirtyä taas suosiolla tuonne Warhammerin pariin hetkeksi jäähtymään.
Tarinakisa 2007 - alustava keskustelu
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
- The Captain
- Valvoja
Sieti loppuakin. Viikonlopun ehdin olla poissa, ja heti rupeavat nuijat ja tosinuijat heilumaan tässä kynä-ääliöiden klubissa.Saunis kirjoitti:Aww... Joko Grondin ja Thelacanin taisto loppui?
Jatkakaa sitä tekotaiteellista sontaanne tai lopettakaa tänne postaaminen. Palauttakaa kynä-ääliöisyyden sielu ja henki tähän ketjuun tai antakaa sen kuolla. Minen jaksa ruveta tätä siivoamaan, niin että koko ketju päätyy pian paikkaan, jonka vain harvat ja valitut pääsevät näkemään, ja suurin osa heistäkään ei haluaisi.
Siis oikeasti - Internetiin pitäisi olla jokin pääsykoe.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
Hollo
- Sotavasaran WHFB-tarinamestari
Keksitään Kapteenille erilaisia partakampauksia! Kaikki jättävät oman luonnoksensa minulle, ja minä valitsen parhaan, joka sitten toteutetaan ensivuoden conissa yhteisvoimin tuolle saakuli angst-joulupukille.Goblinoid kirjoitti:Samaa mieltä.The Captain kirjoitti:Siis oikeasti - Internetiin pitäisi olla jokin pääsykoe.
Nyt, tämän "Grondin, ja Thelacanin", sekä "Tapaus klubbenin" jälkeen jääkin vain kysymys; Mitä seuraavaksi?
Lisäys: Muistakaa ottaa huomion väritys ja erilaiset tekotavat. Omaperäisyys on plussaa, ja pienimuotoista räikeyttäkin lupaan suosivani. Kumminkin tuo hänen karvoituksensa musta väri on sen verran synkkä, että esimerkiksi sellainen maanläheinen pinkki voisi olal hyvinkin piristävä.
-
DeathWizard
- Peliporukkavalvoja
Mikäs mustassa on vikana??huussi kirjoitti:
Kumminkin tuo hänen karvoituksensa musta väri on sen verran synkkä, että esimerkiksi sellainen maanläheinen pinkki voisi olal hyvinkin piristävä.
Pinkki on kyllä joo pop, mutta itse en ainakaan tykkäisi. Lisäksi pinkki muistuttaa liiaksi sikaa. Eikä kapu varmaan porsas ole. Mutta joo, mustaa kyllä itse kannatan.
Missä muuten Grond hiihtää? ei ole näkynyt aikapäiviin.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Minä myyn halpaa suuseksiä ja te kysytte missä Grond on?QQ3 kirjoitti:Vetää varmaan oikein kunnon kännit unohtaakseen meidät sotavasaran molopäät.I Ride in a Dragon kirjoitti: Missä muuten Grond hiihtää? ei ole näkynyt aikapäiviin.
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
Kohta joku tulee kysymään, että mitä tämä kertoo menekistäsi.Dalamar kirjoitti:Minä myyn halpaa suuseksiä ja te kysytte missä Grond on?QQ3 kirjoitti:Vetää varmaan oikein kunnon kännit unohtaakseen meidät sotavasaran molopäät.I Ride in a Dragon kirjoitti: Missä muuten Grond hiihtää? ei ole näkynyt aikapäiviin.
Tai, no, teenpä sen itse. Mitähän tämä Dalamar kertoo sitten menekistäsi?
- Hands_of_blue
Ehkä Grondilta saa ilm... eikun siis... nevermind...Dalamar kirjoitti:Minä myyn halpaa suuseksiä ja te kysytte missä Grond on?QQ3 kirjoitti:Vetää varmaan oikein kunnon kännit unohtaakseen meidät sotavasaran molopäät.I Ride in a Dragon kirjoitti: Missä muuten Grond hiihtää? ei ole näkynyt aikapäiviin.
Tähän vielä Runea lainatakseniDalamar kirjoitti:Minä myyn halpaa suuseksiä ja te kysytte missä Grond on?QQ3 kirjoitti:Vetää varmaan oikein kunnon kännit unohtaakseen meidät sotavasaran molopäät.I Ride in a Dragon kirjoitti: Missä muuten Grond hiihtää? ei ole näkynyt aikapäiviin.
Koska Grond on herramme ja jumalamme. Haluamme tietenkin tietää missä hän viettää elämäänsä. Hail Grond o/ o/ o/Rune kirjoitti: Yagh.
Pysyn ihan turvallisesti naisissa.
- Teonanacatl
Kaaoskääpiöparta olisi aika tyylikäskin jo. Päähän vielä iso silinteri niin avot.huussi kirjoitti:Keksitään Kapteenille erilaisia partakampauksia! Kaikki jättävät oman luonnoksensa minulle, ja minä valitsen parhaan, joka sitten toteutetaan ensivuoden conissa yhteisvoimin tuolle saakuli angst-joulupukille.Goblinoid kirjoitti:Samaa mieltä.The Captain kirjoitti:Siis oikeasti - Internetiin pitäisi olla jokin pääsykoe.
Nyt, tämän "Grondin, ja Thelacanin", sekä "Tapaus klubbenin" jälkeen jääkin vain kysymys; Mitä seuraavaksi?
Lisäys: Muistakaa ottaa huomion väritys ja erilaiset tekotavat. Omaperäisyys on plussaa, ja pienimuotoista räikeyttäkin lupaan suosivani. Kumminkin tuo hänen karvoituksensa musta väri on sen verran synkkä, että esimerkiksi sellainen maanläheinen pinkki voisi olal hyvinkin piristävä.
Luin aluksi 'puuseksiä.'Myymme halpaa suuseksiä.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Tuo kaaoskääpiöparta on itseasiassa varsin hyvä idea. Värjätään se parta vielä oikein kunnolla blondiksi. Silinteriksi vielä jotain tälläistä linkki
Pystyyö noita linkkejä siistimään mitenkään? Kun itse en oikein osaa
Keskustelun taso laskee jälleen Muahahahahaa
EDIT: pakkoko niitä tuhat merkkiä pitkiä linkkejä on postata väärin, että sivun layout hajoaa varmasti. opettelee käyttämään tuota URL-tägiä. /Grond
Pystyyö noita linkkejä siistimään mitenkään? Kun itse en oikein osaa
Keskustelun taso laskee jälleen Muahahahahaa
EDIT: pakkoko niitä tuhat merkkiä pitkiä linkkejä on postata väärin, että sivun layout hajoaa varmasti. opettelee käyttämään tuota URL-tägiä. /Grond
Viimeksi muokannut QQ3, Ma 04.12.2006 22:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Käytän mummoargumenttia.Allath kirjoitti:Dalamar laskee tasoa tyylillä, sillä on tietty uskottavuustekiä matkassa. Sinulla sitä ei ole, joten päätynemme tässä tiettyyn johtopäätökseen, hmm?
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.