40k:Pari Necronia
40k:Pari Necronia
Olisi pari Necronia (Lord ja hieman muokattu kuva flayed onesta ja lordista PSPllä)
http://www.pbase.com/kaapiokuningas/necrons
mielipiteitä?
EDIT: parannusehdotuksia?
http://www.pbase.com/kaapiokuningas/necrons
mielipiteitä?
EDIT: parannusehdotuksia?
Viimeksi muokannut Perzzza, To 16.01.2003 14:57. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
niih.
KääpiöKuningas kirjoitti:kiitoksia! Uskon vielä että varmana tulee negatiivista palautetta, kun joku huomaa että lordin sauva on 0.1 astetta vinossa, koska se on katkennut (sen takia se gem siinä, peittämässä liimaa!)naulapaa kirjoitti:hienoja,varsinkin toi lordi
kiitokset Zakathiukselle sen korjaamisesta
enpä usko en mä ainakaan nähny et se miten kään vinossa ois
Jyväskylän cityliberation turnauksien epävirallinen maskotti
Re: .....
'armourpadit'? kiitos kuitenkin!Comissar kirjoitti:Juu ihan hienoja ovat.. Ainakin hienosti hehkuu toi sauvan pää ..
Miten olet maalannu noi armourpadit ?
niih.
..........
Niin siis noi suojukset ?
Re: ..........
Punaisellahan ne... näyttää komeelta, ainakin musta.Comissar kirjoitti:Niin siis noi suojukset ?
ja toi viitanrepale on sitten harmaata ja musta/vesiwashilla.
niih.
- Henri Ketonen
totta. ja vielä sen lisäksi että se oli hieman kallellaan/vääntynyt niin se tippui -> kräks ja kauheasti kirosanoja. Zakathius korjasi sen sitten, kiitokset!Suur-Sieni II kirjoitti:Nuo blisterifigut tulevat aina kumminkin semmoisessa solmussa etten ole vielä kovin montaa suoraa tuonpaksuista osaa päässyt näkemään.
niih.
-
Skaven Lord
Mun mielipiteeni on että noi kuvankäsittelyohjelmalla kikkaillut efektit on turhia. Väritasapainon, kontrastin, levelien jne. muuttelu tosin on ihan hyväksyttävää jos figu päätyy näyttämään enemmän samalta kuin livenä. Kuitenkin tuollaiset salamat ja muut plasmaefektit, taistelutaustat, lens flaret sun muut kikat lähinnä haittaavat figun tarkastelemista, vaikka kuva olisikin "kauniimpi" niiden kanssa.
And they wonder how he dealt with stress so well..
Ymmärrän asiasi. Piti vain kokeilla! Kaikkia kuvia jotka olen skannannut olen joutunut säätäämään kontrastia yms. koska kaikki kuvat ovat 'ylivalottuneita'.VJ kirjoitti:Mun mielipiteeni on että noi kuvankäsittelyohjelmalla kikkaillut efektit on turhia. Väritasapainon, kontrastin, levelien jne. muuttelu tosin on ihan hyväksyttävää jos figu päätyy näyttämään enemmän samalta kuin livenä. Kuitenkin tuollaiset salamat ja muut plasmaefektit, taistelutaustat, lens flaret sun muut kikat lähinnä haittaavat figun tarkastelemista, vaikka kuva olisikin "kauniimpi" niiden kanssa.
Mutta onhan siinä Lordin livekuva!
niih.
-
Skaven Lord
Ihan komeitahan noi on niinkuin aikaisemmin sanoin 
Viimeksi muokannut Skaven Lord, Pe 17.01.2003 07:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Behold the glory of my vermin horde