"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kääppien lähistely armeija

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Otus-

Kääppien lähistely armeija

Viesti Kirjoittaja Otus- »

olen aloittelemassa pelaamaan kääpiöillä pitkästä aikaa, pidin pienen tauon kääpiöistä, kyllästyin niihin jostain syystä, myin niitä pois (myyn vieläkin osaa figuista koska haluan uusimpia).

Nyt ajattelin tehdän lukuisten tappioiden ja huonojen peli kokemusten jälkeen suuren paluun kääpiöilläni ja kyhätä lähistely listan :D

Elikkäs mitäs tähän listaan pitäisi tulla, miten oisi Ironbreakerit ovat kuulemma kestäviä ja sitten Hammerer yksikkö kun siihen heittää lordin siitä tulee kuulemma jykevä. Entäs sotakoneet? otanko mitään? esim kaunan heittäjä on kuulemma aika kova tai urkutykki? kertokaa kaikki ;)
Felix, Kat and the knights sighed with relief, the Slayers cursed. -Gotrek & Felix XI: Shamanslayer
Wompatti

Viesti Kirjoittaja Wompatti »

Kääpiöiden lähitaistelu armeijaan olisi hyvä ottaa ainakin Strollaz Rune, Anvil sekä minereita. Loput pisteet voikin käyttää vapaavalintaisiin jalkaväki yksiköihin ja ehkäpä gyroon.
Archibald

Viesti Kirjoittaja Archibald »

Wompatti kirjoitti:Kääpiöiden lähitaistelu armeijaan olisi hyvä ottaa ainakin Strollaz Rune, Anvil sekä minereita. Loput pisteet voikin käyttää vapaavalintaisiin jalkaväki yksiköihin ja ehkäpä gyroon.
Kyllä! Tosiaan ottaisin yhden tykin tai pultterin jolla tuhotaan kärryt - helpoiten. Strollaz Rune ei ole niin yyberi: Kerran olen koittanut ja se juoksutti Rangerit Empiren tykistön eteen. Sitten vielä hävisin ensimmäisen vuoron... en käytä enää sitä riimulla niin innolla jonka piti chargettaa kääpiöt ensimmäisellä vuorolla. Oli minulla myös Anvil.

-a
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”