"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Nidi warru boxin sisältö?

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
VileKing
Viesti:

Nidi warru boxin sisältö?

Viesti Kirjoittaja VileKing »

Eli tuleeko warru boxissa vain yhdet rending clawit onko niitä kenties useampia samassa paketissa?
näitä kun tarvisin jonkin verran että saa kaikille sellaiset jotka sellaset tarvii...
Koitin hakua vaan eipä löytyny...
"I am so Straight that, when i buy a House, the first thing i do is to brick up the back door." - Straight Dave
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

Yhdet rending clawit niissä vaan tulee. Genestealer bokseissa tulee ylimääräisiä (jos laitat geneille scything taloneita), mutta ovat vähän pienempiä kuin warruilla.
VileKing
Viesti:

Joo kiitoksia mieleni valaisemisesta.
Aattelin että jos vaikka laittais niitä 'Stealereitten claweja warruille jos ei saa muualta hommattua niitä...pitäis vaan keksiämistä...'Stealerin claweja ei jää yli yhtään ainakaan mitä on tarkoitus ostaa...
"I am so Straight that, when i buy a House, the first thing i do is to brick up the back door." - Straight Dave
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

Yksi mahdollisuus on tehdä itse niitä claweja.
Muotti tai sitten vain rautalankaa ja GS. Itse olen tehnyt muutamia claw pareja rautalanka menetelmällä.
Oskari

Viesti Kirjoittaja Oskari »

Tai sitten tilaat erikseen vaikka broodlordin tai lictorin claweja, ne on samaa kokoluokkaa warrioreiden clawien kanssa. Kalliiksi saattaa tulla, mutta halvempaa se on kuin Tyranid Monstrous Arms Spruen ostaminen ja säästyy aikaa ja vaivaa. Genestealereiden clawit warrioreilla näyttää lähinnä tyhmälle.
First law: You can't win
Secod law: You can only lose
Third Law: You can't get out of the game
VileKing
Viesti:

Tai sitten vain yrittää niitä ostaa joltain...
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

oSSkari kirjoitti:Genestealereiden clawit warrioreilla näyttää lähinnä tyhmälle.
Niin minäkin luulin, ennen kuin kokeilin. Makuja on tietysti monenlaisia, mutta ainakin minusta nuo genestealereiden käpälät sopii ihan hyvin Warruille.
Phil Kelly says "No!"
Amazing Slug

Lisäksi voi myös lakata säätämästä ja laittaa armeijaan jotain oikeasti järkevää, kuten devourer carnifexeja.
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Morhgoz »

Itseasiassa nuo genestealereitten clawit sopivat paljon paremmin kuin ne jotka tulevat warrujen mukana...
Warbands of Wastelands

Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....

I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
VileKing
Viesti:

Amazing Slug kirjoitti:Lisäksi voi myös lakata säätämästä ja laittaa armeijaan jotain oikeasti järkevää, kuten devourer carnifexeja.
Säästämästä? Mitä se tarkoittaa? :D Ajankassa tässä aattelin sellasen Hienon nidi horden pyöritellä...

Aika komeita nuo Garothin warrut...itse tykkään silti enemmän niistä mitä warru boxissa tulee mutta vois laittaa pikaliimalla kii siksi aikaa Gene käpälät että saa niitä "oikeita"...
Mikke

Viesti Kirjoittaja Mikke »

Miksi pikaliimalla? Silloin niitä ei kyllä suosiolla saa irti. Jos haluaa helposti irrotettavat, niin joku yleisliima voisi olla hyvä.
VileKing
Viesti:

No eipä mun napit ainakaan sillä kasassa pysy...yleis liimalla kuten vaikka erikeeperillä ne on sitten liian heikosti kiinni eikä varmasti pysy kasassa...eikä sitä pikaliimaa tarvi laittaa ku ihan pikku tippa niin sen saa irti vielä joskus...
Garoth
Valvoja

F(r)iend kirjoitti:itse tykkään silti enemmän niistä mitä warru boxissa tulee mutta vois laittaa pikaliimalla kii siksi aikaa Gene käpälät että saa niitä "oikeita"...
Minusta ne on taas selkeästi liian isot (ne kun pääsasiassa suunnitelty vanhalle tyrantille ja fexille). Ainakin siltä ne näyttävät codexin kuvissa.
Phil Kelly says "No!"
Mikke

Viesti Kirjoittaja Mikke »

Samaa mieltä Garothin kanssa. Harmittaa itse asiassa hieman noiden omien warriorien ulkonäkö. Ravenereille ainakina olen itse laittamassa 'stealereiden kädet.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Mikke kirjoitti:Miksi pikaliimalla? Silloin niitä ei kyllä suosiolla saa irti. Jos haluaa helposti irrotettavat, niin joku yleisliima voisi olla hyvä.
Pikaliima oikein käytettynä muodostaa sidoksen, joka pitää käytössä, mutta pettää riittävän väkivallan uhrina. Muoviliimat yleensä sulattavat muovia, jonka jälkeen raaja katkeaa mistä tahansa kohdasta paitsi liimaussaumasta.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Amazing Slug

Garoth kirjoitti: Minusta ne on taas selkeästi liian isot (ne kun pääsasiassa suunnitelty vanhalle tyrantille ja fexille). Ainakin siltä ne näyttävät codexin kuvissa.
Pah. Ei ole olemassa sellaista asiaa kuin liian iso lähitaisteluase.
juddo

Viesti Kirjoittaja juddo »

Jatkossa tälläisiin kysymyksiin löytää vastauksen osoitteesta http://uk.games-workshop.com/storefront/store.uk
Garoth
Valvoja

Miten sen vastauksen tarkalleen ottaen tuolta löytää? Sieltä kyllä näkyy mitä kehikoita missäkin boxissa tulee, mutta ei sitä, kuinka monta kappaletta kutakin kehikkoa on...
Phil Kelly says "No!"
VileKing
Viesti:

juddo kirjoitti:Jatkossa tälläisiin kysymyksiin löytää vastauksen osoitteesta http://uk.games-workshop.com/storefront/store.uk
Garoth kirjoitti:Miten sen vastauksen tarkalleen ottaen tuolta löytää? Sieltä kyllä näkyy mitä kehikoita missäkin boxissa tulee, mutta ei sitä, kuinka monta kappaletta kutakin kehikkoa on...
Niinpä niin...
Amazing Slug kirjoitti:
Garoth kirjoitti: Minusta ne on taas selkeästi liian isot (ne kun pääsasiassa suunnitelty vanhalle tyrantille ja fexille). Ainakin siltä ne näyttävät codexin kuvissa.
Pah. Ei ole olemassa sellaista asiaa kuin liian iso lähitaisteluase.
Ei niin...enää...ja mun mielestä ne "vanhoille" tarkotetut on jostain syystä vain hienompia...
Uzi-99
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

Itsekin olen sitä mieltä että vanhan Monstrous-kehikon (eli se mikä tulee nykyään vain Warruboksissa) RenClwit ovat liian isoja. 'Stealereiden, Lictorin tai Broodlordin RenClwit ovat paremman näköisiä Warruille ja Ravenereille.

Jos kustannustehokkaasti RenClw-bitsejä haluaa, niin sitten järkevintä on melkeinpä tilata vaan suoraan GS-kehikoita tai ostaa 'Stealer-boksi. Broodlordin kynnet ovat metallisista halvimmat, 2£ pari, mutta 9£ saakin jo 'Stealer-spruen josta saa 8 paria RenClweja. Jos meinaa enemmälti kasata, niin kannattaa tarkistaa saako halvemmalla jos vain ostaa 'Stealer-boksin sen sijaan että tilaa kaksi 'Stealer-kehikkoa.

Tai jos välttämättä haluaa voi maksaa 4£ parista Monstrous-RenClweja, ja saahan siinä jokusen ylimääräisen osan mukana. =)
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”