40k helikopteri,nimi haussa
Vulture on jo valitettavasti varattu eräälle forgen lentokoneelleRemington kirjoitti:Nimenä voisi olla Kolibri koska leijuu paikallaan. Englanniksi oliko joku hummingbird. Sudenkorentoakin olisin ehdottanut mutta kerettiin ennen minua. Myös wasp olisi hieno. Vulture?
Wasp kuulostaa asialliselta,samoin Caracal ja Kestrel...
no,kapu osui heikkoon kohtaan
Wasp kuvaisi hellkopteria hyvin koska sillähän on ampiaismainen "vyötärö". Lisäksi se pistää. Linnut eivät pistä. Niin. Ja koska se on hieno ja mä keksin sen. Ota se, ota se.. Pliis, pliis!!! "Ryhdistäydy hyvä mies!" Ääni kuului.. =oD
"You're right. The Devil has come. Look
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
Päädyin siis vain yhteen heavy boltteriin,se on matkustamon jommallakummalla oviaukolla,toisella istuu exterminatorista otettu tank rider ja toisella häärää heavy boltterin käyttelijä 
(joka on valhallan heavy weapon tiimist,se istuskelija)
Pilotin hommia hoitaa sentinel kuski,tank rider toimii myös varalentäjänä&ujana,mutta ei istu paikallaan juuri sillä hetkellä(ajattelin stuffata/väsätä päähän kuulokkeet ja mikin)saattaa esim.olla tiedottamassa miltä alhaalla päin näyttää&onko turvallista laske kaapeli,tai vaan tähystelemässä maisemia
(joka on valhallan heavy weapon tiimist,se istuskelija)
Pilotin hommia hoitaa sentinel kuski,tank rider toimii myös varalentäjänä&ujana,mutta ei istu paikallaan juuri sillä hetkellä(ajattelin stuffata/väsätä päähän kuulokkeet ja mikin)saattaa esim.olla tiedottamassa miltä alhaalla päin näyttää&onko turvallista laske kaapeli,tai vaan tähystelemässä maisemia
Ei ole tarkoitus odottaa edes niin pitkään,asensin kameran ajurit koneelle,mutta sitten huomasin että siittä perkeleestä on patterit loppu...EIKÄ MEILLÄ OLE SOPIVIA PATTEREITA petskules!!!Erax kirjoitti:Kuvia sit vaan kun on valmis.
Olen valmistamassa ohjaamoa,matkustamo on vielä kesken,käytin pohjana 1:32 siviilikopteria,joka pienellä muokkauksella muuntui sangen helposti 40k:n miehistönkuljetuskopterin mittoihin ^^
en ikinä,mua ei klooniarmeijaan liitetä.En tällä mihinkään matseihin ole lähdössä,enkä pahemmin muihin kun tüning armyn tilauspeleihin joihin haluavat vastaan jotain vähemmän klooniarmeijaa,ja sitten ne mitä pelaan täälä.Ja siinä ei ole ongelmaa,koska pysyvänä sopimuksena on että sekä forgen että itse tehdyt vehkeet ovat mukana kuvioissa vastustajan hyväksynnällä,ja yhtään ei ole tullut vastaan minkä kukaan olisi hylännyt.Guardsman kirjoitti:Matseissa/turnauksissa joissa lentokoneet on sallittu ovat harvemmassa, joten kannattaa tyytyä Volturen tai Valkyrien sääntöihin. Aseistat niiden mukaisesti vaihtoaseilla niin voit käyttää kopteriasi molempien säännöillä.
- laurentius
Ihan tässä tulee tippa linssiin,lisää kehujalaurentius kirjoitti:itse henkilö kohtaisesti tykkään näistä viritelmistäsi.
Pitää jotenkin saada järjestettyä matsi sinua vastaan.
näistä aika moni tuntuu melko mielenkiintosilta.
Samoin. Yleensä omat yksiköt ovat aivan mauttomia, mutta Anaheim tekee (ainakin paperilla) ihan kohtuullisen oloisia viritelmiä, jotka vielä vaikuttavat peliin sopivilta.laurentius kirjoitti:itse henkilö kohtaisesti tykkään näistä viritelmistäsi.
voi helvetti,porukka yrittää mielistellä mut hiljaseks,tä o selvä salaliittoale kirjoitti:Samoin. Yleensä omat yksiköt ovat aivan mauttomia, mutta Anaheim tekee (ainakin paperilla) ihan kohtuullisen oloisia viritelmiä, jotka vielä vaikuttavat peliin sopivilta.laurentius kirjoitti:itse henkilö kohtaisesti tykkään näistä viritelmistäsi.
Mutta kuten monet o sanonu,parhaani yritän ja katson mihin riittää ennen kun julkaisen oman miniatyyripelini ^^ (joka btw o lähempänä kuin arvaattekaan) xD
- laurentius
hei...niin kauan kun saa käyttää vaihtoehto-figuja voisin olla kiinnostunut...ja jos se eroaisi edukseen peli-tekniikallaan..
LEdit: olette oikessa...liikaa on liikaa
LEdit: olette oikessa...liikaa on liikaa
Viimeksi muokannut laurentius, Ma 11.12.2006 21:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
We are returned!
Liika kehuminen alkaa vaikuttaa uhkaavalta. Analla menee kuitenkin menestys hattuun ja kohta alkaa taas mystisesti ilmestyä super soukkereita joka alueelle. Ainahan kohteliaisuudet ovat mukavia, mutta täytyy olla tarkkana että kohteliaisuus pysyy hillittynä.
Helikopteri on sinänsä ihan ok idea, jonka voisi kuitenkin toteuttaa jo olemassa olevilla säännöillä. Mutta sinä kun et tee ikinä mitään sillä helpolla tavalla kuitenkaan, vaikka kuinka vaatisi.
Ps. Katsokin että tulee hieno kopteri.
Helikopteri on sinänsä ihan ok idea, jonka voisi kuitenkin toteuttaa jo olemassa olevilla säännöillä. Mutta sinä kun et tee ikinä mitään sillä helpolla tavalla kuitenkaan, vaikka kuinka vaatisi.
Ps. Katsokin että tulee hieno kopteri.
- Oikolukuhirvi
- Viesti: