WHAM kirjoitti:Hai tonttu-puput hyppikää, nyt on riemun raikkahin aika!
Pätkä josta avasi on otettu on muuten melko parhautta.
EVRIVAAAAAN EEELS HÄS HÄÄÄD MOOR SEX TÄN MIII! WUUUU-UUU-UUUU! EVRIVAAAAAN EEELS HÄS HÄÄÄD MOOR SEX TÄN MIII!!!
(kyllä, olen joskus tajunnut liian myöhään laulaneeni kyseistä biisiä ÄÄNEEN bussissa istuessani... ja koiraa lenkittäessäni... ja suihkussa... ja kaupassa... pakastealtaan kohdalla...)
This galaxy is full of hidden secrets. It takes a vivid imagination and some pure insanity to uncover them all, yet the cost to ones sanity in uncovering them is... immense...
Todellakin; Avatareista puheenollen mietityttää, että mistä olette saanut ideanne, että "Hei, mäpä laitan tän mun avatariks!". Niinkuin Grondin avatar; Onko kyseinen poika kenties sukua, tai lapsuudenkuva, tai muuta sellaista? (ei tarvitse vastata, toteamus) , ja mistä Whamin, ja Nilarakhin avatar on kotoisin. Dalamarin avatar näyttää muuten Saddam Husseinilta (ilman tuota partaa).
Mukana Sotavasaran foorumeilla jo kymmenen vuoden ajan.
Goblinoid kirjoitti:Dalamarin avatar näyttää muuten Saddam Husseinilta (ilman tuota partaa).
Nyt teit sen luokan mokan, että parasta painua hittoon täältä ja pitkälle. Tule takaisin sitten kun tiedät edes historian perusteet eikä mielellään silloinkaan!
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
Goblinoid kirjoitti:Todellakin; Avatareista puheenollen mietityttää, että mistä olette saanut ideanne, että "Hei, mäpä laitan tän mun avatariks!". Niinkuin Grondin avatar; Onko kyseinen poika kenties sukua, tai lapsuudenkuva, tai muuta sellaista? (ei tarvitse vastata, toteamus) , ja mistä Whamin, ja Nilarakhin avatar on kotoisin. Dalamarin avatar näyttää muuten Saddam Husseinilta (ilman tuota partaa).
Minun avatarini on Grondin piirtämä, kuten valtaosa kaikkien kääliöiden avatareista. Grondin avatarissa näemme sen sijaan Jeesuksen noin neljän vuoden iässä. Valokuvan nappasi Thelacan!
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
Goblinoid kirjoitti:T ja mistä Whamin, ja Nilarakhin avatar on kotoisin.
Nilanuljaskasta en tiedä, mutta omani on sellaisesta hassusta pupuanimaatiosta, jossa se laulaa että "EVRIVAAAAAN EEELS HÄS HÄÄÄD MOOR SEX TÄN MIII! WUUUU-UUU-UUUU! EVRIVAAAAAN EEELS HÄS HÄÄÄD MOOR SEX TÄN MIII!!! !!!"
Valitsin sen koska tykkään pupuista... Tarkoitus olis kyllä piirtä ihan ite, mutta olen laiska.
This galaxy is full of hidden secrets. It takes a vivid imagination and some pure insanity to uncover them all, yet the cost to ones sanity in uncovering them is... immense...
Goblinoid kirjoitti:T ja mistä Whamin, ja Nilarakhin avatar on kotoisin.
Nilanuljaskasta en tiedä, mutta omani on sellaisesta hassusta pupuanimaatiosta, jossa se laulaa että "EVRIVAAAAAN EEELS HÄS HÄÄÄD MOOR SEX TÄN MIII! WUUUU-UUU-UUUU! EVRIVAAAAAN EEELS HÄS HÄÄÄD MOOR SEX TÄN MIII!!! !!!"
Valitsin sen koska tykkään pupuista... Tarkoitus olis kyllä piirtä ihan ite, mutta olen laiska.
Linkkiä? Laamankin olen jo nähnyt, mutta tuo on jotenkin onnistunut jäämään välistä. Tiedä mistä kaikesta jään paitsi...
Niin, ja Goblinoidi, älä edes aloita. Tuo päättyy vain kyyneliin. Vain oman parhaasi vuoksi. Pidättäydytään vain näissä tonttulakeissa.
Kannattaa laulaa mukana, ja opetella laulamaan tätä KOVAA ÄÄNEEN julkisilla paikoilla. Kieliä ymmärtävät kattoo kivasti...