"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tyranidejä 1000 pistettä

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Euskari

Tyranidejä 1000 pistettä

Viesti Kirjoittaja Euskari »

Tässä minun tuhannen pojon armeija mitä olisi ehkä joskus tarkoitus laajentaa jos jaksaa(ja jos on varaa...)kunhan ensin on edes kerännyt tämän eli figuja ei ole joten armeija on ihan vapaasti muokattavissa. Pääasiassa tällä olisi tarkoitus pelata Eldareita ja Necroja vastaan.

Hive Tyrant - 75
-Warp Field - 35
-Winged - 40
-Scything Talons - 8
-Scything Talons - 8
-Toxin Sacs - 12
-Flesh Hooks - 2
-Adrenal Glands(+1I)
=195pts

5 Tyranid Warriors - 70
-Enhanced Senses - 10
-Extended Carapace - 15
-Toxin Sacs - 15
-Scything Talons - 20
-Venom Cannon - 20
-Deathspitters - 40
=190pts

Selvennykseksi: Tässä broodissa kaikilla warruilla on siis Scything Talonsit, neljällä Deathspitterit ja yhdellä Venom cannon.

8 Genestealers - 128
-Extended Carapace - 32
=160pts

13 Spinegaunts - 52
-Spinefists - 13
=65pts

12 Spinegaunts - 48
-Spinefists - 12
=60pts

20 Hormagaunts - 200
=200pts

2 Zoanthropes - 70
-Synapse Creatures - 20
-Warp Blasts - 40
=130pts

Figuja yhteensä:61

Kommenttia vaan tulemaan.
Viimeksi muokannut Euskari, To 21.12.2006 13:35. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Sorrowheart

Viesti Kirjoittaja Sorrowheart »

Zoanthropeille vois laittaa warp Blastit screamien tilalle, saisit näin lisää tulivoimaa sekä tankkeja että jalkaväkeä vastaan.
pisteet näihin saisi tiputtamalla muutaman termagauntin.
Elämä on kuin hillamiehen pieru autiolla suolla
VileKing
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VileKing »

Ota nuo Fleshborerit pois noilta gaunteilta kun niisen tarkotus ei oo ketään tappaa vaan enemmänkin pidätellä ja sitten suosittelen kans tuota warpBlastia screamin tilalle...
"I am so Straight that, when i buy a House, the first thing i do is to brick up the back door." - Straight Dave
o.J.

Viesti Kirjoittaja o.J. »

Olen jotenkin saanut sellaisen mielikuvan, että devil Flyrant olisi kaikista tyranttioptioista tehokkain. Yhteensä 12 S5 laakia re-rollien kanssa on aika houkutteleva. Ja sitten tämän jälkeen lähiksessä olisi rynnäkön jälkeen vielä muutama Monstrous creature hyökkäys..
Tosin Tyrantista tulisi tämän jälkeen sellainen reilu 190 pisteen ötökkä, eli kannattaa miettiä satsaako tonnin pelissä viidesosaa armeijasta yhteen pahikseen..

Tee toki kuten haluat
Euskari

Listaa muokattu.

Devourer -Tyrantti olisi kyllä aikas kova mutta mielestäni erittäin ruma, enkä ole hakemassa pelkkää pelitehoa. Mutta ihan hyvä idea.

Kiitoksia kommenteista.
Remington

Viesti Kirjoittaja Remington »

Itse ottaisin warruille leapingin, talonit ja clawit. Ottaisin 6 ja jakaisin kahteen eri ryhmään.
"You're right. The Devil has come. Look
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
Uzi-99
Viesti:

Re: Tyranidejä 1000 pistettä

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

Hive Tyrant: Ihan pätevä lähis-Tyrant, itse kyllä suosittelen lämpimästi vielä seuraavia morfeja:

AdrG I, niin lyöt varmemmin ensin tai vähintäänkin samaan aikaan kovien lähistelijöiden kanssa. Aina suotavaa.
FlsHks, niin vihut maastossa eivät hypi silmille.

Toissijaisia mutta käteviä:

ImpAtt, tekee selvää multiwoundereista jos/kun vihu yrittää niiden avulla niittää Tyrantin.
AdrG WS ja/tai ToxMsm, vaikeuttaa vihun osumista Tyrantiin. Harvemmin tarvitsee kombottaa, eli toinen riittää. AG WS yleispätevin ja kustannustehokkain, mutta ImpGuardia vastaan ToxMsm on ekstra-ikävä. =)

Tyranid Warriors: Päteviä kantama-warruja. Koska nämä kannattaa sijoittaa kevyeen ajoneuvontorjuntaan, suosittelen ToxSaciä maksimaalisen tulitehon saavuttamiseksi.

Genestealers: FdrTndit ovat yhtä tyhjän kanssa, 'Stealerit eivät itse niitä tarvitse enkä itse pidä niiden yhteiskäytöstä Gauntteja boostaamaan. Scuttlers on ok.

Jos aiot pitää niillä FdrTndit ja tukea niillä Gauntteja, niin ExtCar suositeltava jotta ne pysyvät elossa niitä Gauntteja tukemaan.

Itse suosin ExtCaria (mahkut selvitä Boltereista yms) ja FlsHkseja (kuten Tyrantilla).

2x Spinegaunts: Halvinta peruskauraa, ja sinänsä pätevää. Itse kuitenkin suosin nykyään Termagauntteja, ne eivät kuitenkaan ole hirvittävästi kalliimpia ja selkeästi tehokkaampia siinä tapauksessa että pääsevät ampumaan (vaikka ensisijainen käyttötarkoitus onkin toki sitominen).

2x Hormagaunts: Siipityranni pitää kurissa, joten voinevat toimiakin.

Zoanthropes: Hyvä perusmalli.

Jos jostain karsisin pisteitä, niin löisin joko Hormat tai Spinet yhteen ryhmään, ja tiputtaisin ryhmää pienemmäksi sitä mukaa kuin pisteitä tarvittaisiin. Mutta kokeile toki proxyttamalla ensin. =)
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Euskari

Muokkasin taas vähän.

Warruille ei lähis-biomorpheja koska niiden on tarkoitus ampua. Koska saavat vain ampua yhdellä aseella vuorossa niin siksi niillä on talonsit.

Tyrantille tuli Initiative bonus ja Flesh hooksit. Nyt siitä tuli melkein 200pts hirviö.

Genestealereilta lähti pois Scuttlersit ja tilalle Extended Carapacet, toimi hieman paremmin enkä viitsinyt ottaa molempia koska olisi tullut vähän liian kalliiksi. Feeder Tendrilsit olivat vain siksi koska ne näyttävät aika hienoilta mutta eihän niillä mitään tee.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijalistat”