Tarinakisa 2007 - alustava keskustelu
Ja tämä oli sitten se tuhannes viesti... hmph...Ihmiskilpi kirjoitti:Woo-hoo!
EDIT::: JA TÄMÄ OLI MUN KAHDESSADAS POSTAUS!! Woo-hoo!
Viimeksi muokannut WHAM, Su 10.12.2006 23:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This galaxy is full of hidden secrets. It takes a vivid imagination and some pure insanity to uncover them all, yet the cost to ones sanity in uncovering them is... immense...
Avatarittomuus kielii keskinkertaisesti omistautumisesta pyhälle sotavasara.net:lle. Tämä on rangaistavaa toimintaa! MRAWR!!!
This galaxy is full of hidden secrets. It takes a vivid imagination and some pure insanity to uncover them all, yet the cost to ones sanity in uncovering them is... immense...
-
Ihmiskilpi
- Lihamestari
- Lihamestari
Jotain ihan yliluonnollista, Thela puhuu minulle kuin olisimme muka samalla tasolla. Kumarran sinua.Thelacan kirjoitti:Äläs nyt lihis, pikku lapsukainen on vasta postannut yli 200 viestiä. Onhan se uutta ja jännää joten pitäähän sitä katsos kokeilla.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Hey! Se että postaan tänne tämmöistä tahtia kertoo siitä että minulla on TO-DEL-LA TYLSÄÄ!!!!Lihamestari kirjoitti:Whammi vois rajoittaa vähän tota postaamista. Ei oo kivaa kun joka toinen viesti tulee samalta tyypiltä ja sisältö on kaikissa sama.
- Lihamestari
Huh. Säikähdin jo.Thelacan kirjoitti:Sori, tuo musta möykky avatarissasi hämäsi. Ei tule tapahtumaan uudestaan.Lihamestari kirjoitti:
Jotain ihan yliluonnollista, Thela puhuu minulle kuin olisimme muka samalla tasolla.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
//glaredown
Opetelkaa pojat spammaamaan fiksusti, niin saatatte joskus päästä minun postieni tasolle.
Ei no mutta joo, on tämä kyllä aika syvältä. Mietin jo jossain välissä osallistunko ollenkaan, kun niiden miljoonan tarinan lukeminen tulee olemaan sellaista pakkopullaa, ettei päkki lonkeroa välttämättä riitäkään. Ja sen jälkeen löydänkin itseni kaupungista ja sitten tietää mitä niiden lukemisesta tulee.
Mutta kai se on pakko purra hammasta ja jaksaa rustata jotain. Ja lisäksi jaksaa lukea ja arvostella pari stooria. Go figure...
edit\\ Hitto, vielä vähän ja 3000 menee rikki. Pitäisiköhän silloin pitää juhlat vai alkaa masentumaan toden teolla?
Opetelkaa pojat spammaamaan fiksusti, niin saatatte joskus päästä minun postieni tasolle.
Ei no mutta joo, on tämä kyllä aika syvältä. Mietin jo jossain välissä osallistunko ollenkaan, kun niiden miljoonan tarinan lukeminen tulee olemaan sellaista pakkopullaa, ettei päkki lonkeroa välttämättä riitäkään. Ja sen jälkeen löydänkin itseni kaupungista ja sitten tietää mitä niiden lukemisesta tulee.
Mutta kai se on pakko purra hammasta ja jaksaa rustata jotain. Ja lisäksi jaksaa lukea ja arvostella pari stooria. Go figure...
edit\\ Hitto, vielä vähän ja 3000 menee rikki. Pitäisiköhän silloin pitää juhlat vai alkaa masentumaan toden teolla?
//hanskaisku//glaredown
Monsieur on hyvä ja kääntää niskansa yhtä paljon ylös kuin nyt alas. Sanoo päin naamaa, ei mumise varpaille tai pilsneriinsä.
En garde!
Ô ton triste élitisme, ses vestiges ennuyeux!
Ils chauffent à les oreilles, sans amusant un peu.
Ils n'abattront point les jeunes lions plein d'élan.
Renonce et courbe, mon vieux, les jeunes sont maîtres du jeu.
Viimeksi muokannut Lassek, Ma 11.12.2006 14:48. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Mutta Thela hyvä - ei niitä kaikkia tarvitse lukea, katsoo vain kuka on kirjoittanut minkäkin ja silmäilee läpi sen perusteella ne kolme joille antaa äänensä :).Thelacan kirjoitti:Näemmä pitää olla osallistumatta. Niin paljon taunoja liikenteessä, että en saisi edes viskilekan kanssa luettua niitä tarinoitanne, ennemmin ampuisin varmaan itseni.
Ainiin, ettehän te muut tiedä mikä on kenenkäkin kirjoittamaa.
- Skrixqueek
- Peliporukkavalvoja