"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Rogue Trader

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Mikke

Rogue Trader

Viesti Kirjoittaja Mikke »

Saako Rogue Traderin sääntöjä enää mistään? Onko niitä ilmaisessa levityksessä tai muutoin saatavilla esimerkiksi netistä?

Itse aloitin pelailun 2. edikan aikoina ja kiinnostaisi perehtyä hieman enemmän pelin historiaan, ihan vain noin yleisestä mielenkiinnosta. Olen joskus selaillut kaverilla tuota sääntökirjaa. Ei vaikuta pelattavuudeltaan mitenkään huikealta, mutta tekisipä tuota mieli kokeilla. Pelaako joku vielä kyseisillä säännöillä? Ja jos pelaa niin, mikä viehättää?

Ja jos sääntöjä ei löydy mistään ilmaiseksi ja haluat eroon vanhasta pölyisesta Rogue Traderistasi, niin tee tarjous josta en voi kieltäytyä.
Viimeksi muokannut Mikke, Su 10.12.2006 12:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Ebaystä voi hyvällä tuurilla löytää sääntökirjan, muuten aika pieni todennäköisyys on että löydät sellaisen, suomen harrasteporukka oli aika pieni silloin.
Spetulhu

Viesti Kirjoittaja Spetulhu »

Ne joilla säännöt oli ei välttämättä myy sitä kirjaa. Ja hyväkuntoisesta kirjasta pyydetään sikana rahaa kanssa. Kaverin softcover sääntis on mahtavan hienossa kunnossa, minun kovakantinen sen sijaan räjähtää käsiin jos sen varomattomasti avaa.

Eh, muistelenpa vaan...
Chaosorc myy RT-sääntiksen hintaan 30 dollaria.
Chaosorc

Tuohon postitus 5,75$ päälle tekee 35,75. Nähtävästi PayPal toimii näillä.
Jos raaka voima ei toimi käytät sitä vain liian vähän.

-Vanha sananlasku IG:ssä
chrome

Viesti Kirjoittaja chrome »

Chaosorc on kyllä muutenkin huokean tuntuinen putka. Varsinkin näin halvan taalan aikana.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”