Tässä alottelemas Örkki armeijaa ja ottanu niist vähän selvää. (Ennestään löytyy figuja batleforcen verra ja muutama killa kan sekä pari pakettii örmyi). Speed freeksit rupes vaikuttaa kiinnostavimmilta koska niille ilmeisimmin saa tarpeeks fast attackii.
Kysymys kuuluukin onko speed freekkien lista täysin laillinen, sekä pysyykö se tulevaisuudessakin sellaisena? Pystyykö listan hakemaan netistä (itse en löytänyt) vai pitääkö suosiolla ostaa Armageddon.
Yritin haeskella haulla mutta luultavasti liian väsyny löytää oikeet topicit.
Speed Freeks
- ankara halla
- Valvoja
A) Örkit ovat GW:n suunnitelmien mukaan saamassa uutta codexia näihin aikoihin ensi vuonna (enemmän tai vähemmän tarkasti... 4Q -07 tai 1Q -08)
B) Tämä codex tulee noudattamaan Eldarien mallia, eli pystyt kyllä tekemään 'freak armeijan sen säännöillä (kuten myös minkä tahansa örkkiarmeijan), mutta se ei tule täysin vastaamaan nykyistä Speed Freaks listaa.
C) Nykyinen Speed Freaks armeija ei taida olla enää "GW sponsored tournament" virallinen, mutta kai sillä suomessa voi lähestulkoon kaikkialla pelata. En tiedä, mutta ihmettelen jos ei voi.
Eli Speed Freakit tulevat tulevaisuudessakin olemaan ihan pelattava laillinen armeija, mutta ne tulevat muuttumaan nykysäännöistä (kuten kaikki armeijat jotka saavat uuden codexin eli ennen pitkää kaikki armeijat...)
B) Tämä codex tulee noudattamaan Eldarien mallia, eli pystyt kyllä tekemään 'freak armeijan sen säännöillä (kuten myös minkä tahansa örkkiarmeijan), mutta se ei tule täysin vastaamaan nykyistä Speed Freaks listaa.
C) Nykyinen Speed Freaks armeija ei taida olla enää "GW sponsored tournament" virallinen, mutta kai sillä suomessa voi lähestulkoon kaikkialla pelata. En tiedä, mutta ihmettelen jos ei voi.
Eli Speed Freakit tulevat tulevaisuudessakin olemaan ihan pelattava laillinen armeija, mutta ne tulevat muuttumaan nykysäännöistä (kuten kaikki armeijat jotka saavat uuden codexin eli ennen pitkää kaikki armeijat...)
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"