Missä warp Spider Phoenix Lord luuraa

Jos et tiedä, mitä C'tanit ovat tai kuka on Cypher ja ketkä olivat Primarkit, tieto löytyy tältä palstalta.
Swrd

Missä warp Spider Phoenix Lord luuraa

Viesti Kirjoittaja Swrd »

Niin eli eldareillahan pitäisi olla jokaiselle aspectille sen perustanut phoenix lord, mutta miksei warp spider aspect warrioreille ole omaa johtajaa, kuten muille aspecteille vai onko niille joskus ollut vai ei kertokaa minulle... kiinnostaa tietää
Fake

Viesti Kirjoittaja Fake »

.
Viimeksi muokannut Fake, Ke 22.12.2010 16:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lord Azog

Viesti Kirjoittaja Lord Azog »

Kaikilla on, mutta vain suurimmat on mainittu fluffissa ja on figuina...
Olen kantanut miekkaa ja keihästä, kunnes kumpikin verestä kiilti. Olen uljaana katsonut syrjästä, haukat hävityksen yllä kun liiti.
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Siitä vaan kehittelemään, nimeksi voisi vaikka laittaa Peteronium Parkeroius. Aseistuksena tottakai power blades ja twin deathspinner. Kyvyiksi suprise assault, withdraw ja vaikkapa stealth. Hinnan voii laskea laskemalla ensin tuon peruspistemäärän ja lisäämällä siihen kaikki wargearit ja kyvyt.
Ghe'dahlg

Viesti Kirjoittaja Ghe'dahlg »

jamopower kirjoitti:Siitä vaan kehittelemään, nimeksi voisi vaikka laittaa Peteronium Parkeroius. Aseistuksena tottakai power blades ja twin deathspinner. Kyvyiksi suprise assault, withdraw ja vaikkapa stealth. Hinnan voii laskea laskemalla ensin tuon peruspistemäärän ja lisäämällä siihen kaikki wargearit ja kyvyt.
Mä antaisin Warppi Exarchille mahollisuuden Deep Strikata(+20 pojoa ?) ton stealthin tilalle...
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
Dae

Viesti Kirjoittaja Dae »

Niin ja eikös sillä Warp Spider Phonix Lordille pitäisi antaa samat perustiedot (siis WS, BS, ...) kuin muillekin Phonix Lordeille. Codexissa niillä kaikilla on samat. Ja jotain erikoisempaa aseistusta tarttisi myös. :) Pisteet olisi sitten eri juttu... :|
Well, I know there is no true me. I am only inside of people who know my existence.
- Lain
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Historia”