"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Wraith yksikkö

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
opootti
Paikkakunta: Helsingin Jollas (kaupungin vuokrakämppä porhojen keskellä)

Wraith yksikkö

Viesti Kirjoittaja opootti »

Nyt kun VC:n uudistumisesta/myöhästymisestä on ollut hieman merkkejä ilmassa on mielenkiinto epäkuolleita kohtaan taas kasvanut. Yksi mielenkiintoisimmista huhuista on ollut wraithien palaaminen yksikkönä listaan. Jos se toteutuu niin olen aika mehuissani asiasta.

Wraithit olivat aiemmin ilmeisesti yksikkö? Omat pelihetket alkoivat 6ed alusta, joten en ole aivan varma. Voisiko joku historioitsija hieman valoittaa minua siitä millaisia ne olivat?

Minkä tyyppisiä niistä nykyään tulisi jos niitä saisi yksiköihin? Tuskin olisivat aivan yhtä kalliita kuin nykyiset herot. Spirit hostit ovat stateiltaan aika lähellä kahta wraithia eli voidaanko niiden pistehinnasta vetää johtopäätöksiä wraitheille? Paljonko +1ws, +1 ld, gw & terror maksaisivat siihen päälle?

Jos miettii etherealin tämän hetkistä hyödyllisyyttä, niin voisin väittää että se ei tule maksamaan jatkossa yhtä paljon kuin nykyään. Maagisiahyökkäyksiä tuntuu löytyvän monelta rodulta, toisin oli nykyisen vamppyyrikirjan julkaisun aikoihin.

Jos etherealin pistehinta ei laske niin muuttuko se tuohon epämääräiseen t7 sääntökirjan takasivuilta? Se on mielestäni aivan mahdollista ja muuttaisi hieman ethereal yksiköiden käyttötapaa. Eikä välttämättä huonoon suuntaan. Niitä woundattaisiin kuitenkin vain kutosilla useimmiten ja kesto taikuutta vastaan paranisi. Tietenkin yksiköt ignoraisivat liikkumishaitat maastossa ja voisivat liikkua impassable terraininkin läpi. Tosin lähes kaikilla olisi mahdollisuus woundata näitä, toisin kuin ennen. Olisiko tällainen muutos säännöissä riittävä houkutin ottamaan taas haamut kentälle?

Minkälaisia visioita muilla on kyseisestä yksiköstä?

-otto-
...ja sit siel oli muitakin ja mä ajattelin...
Gilaelin
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Gilaelin »

Niin, olivathan ne ennen yksiköissä ja kovia olivatkin....tarkalleen ottaen kovempia, kuin nykyiset sankariväännökset, sikäli kun omasivat 3 woundia, t4 ja ärhäkän chill attacin. Pisteitähän yksi mokoma vei sen 75pts.

Ennen kun dryaditkin omasivat 2 haavaa ja silleen. Tiedä sitten, kuinka hyvin tällaiset multiwoundi-mansidzed möröt oikein sopisivat nykyedikkaan. Todennäköisesti harvinaisen huonosti.

Jos nyt noista tehtäisiin yksikkö, näkisin ne mieluiten jonakin taistelutaidoiltaan zombin tasoisena mökönä, joka maksaisi enemmän pisteitä, omaten ethreal-säännön.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Executioner

Viesti Kirjoittaja Executioner »

Gilaelin kirjoitti:
Jos nyt noista tehtäisiin yksikkö, näkisin ne mieluiten jonakin taistelutaidoiltaan zombin tasoisena mökönä, joka maksaisi enemmän pisteitä, omaten ethreal-säännön.
Minä taas näkisin Wraithit Taru Sormusten Herrasta-tyylisinä Haudanhaamuina ja eliittiyksikkönä.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Executioner kirjoitti: Minä taas näkisin Wraithit Taru Sormusten Herrasta-tyylisinä Haudanhaamuina ja eliittiyksikkönä.
Minusta ne ovat hyviä noin kuin ne ovat.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”