"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

FB: Dwarfs vs. Dwarfs

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
The_Duke

FB: Dwarfs vs. Dwarfs

Viesti Kirjoittaja The_Duke »

En ole vielä pelannut kovin paljon ja kaipaan apua. Viikonloppuna on matsi ja pelaajia on kolme. Toisen kaverin örkeille ja goboille pärjään, mutta tällä toisella on kääpiöitä.

Itselläni on kahden BFSP-paketin kääpiöt eli:

2 x Thane
2 x Dragon Slayer
2 x Cannon
24 x Warrior
20 x Thunderer
16 x Miner

Tämän toisen listaa en tarkkaan tiedä mutta hänellä on porukkaa puolet enemmän kuin minulla ja varaa valita erilaisia armeijoita. Tiedän hänellä olevan:

1 x Cannon
Ainakin 1 Bolt Thrower (oliko sen ton niminen?)
Vähän Minereita
Vähän Thunderereita
Warruja
Iron Breakereita
Pari kappaletta joitain kovia Heroja (kuulemma vievät runeilla pumpattuina ainakin 200 pistettä)

Toisen armeija vaikuttaa pyrkivän closikseen enkä varmasti hänelle siinä pärjää yhdellä Warru-blokilla. Miten voitan hänet??
Erax

Re: FB: Dwarfs vs. Dwarfs

Viesti Kirjoittaja Erax »

The_Duke kirjoitti:En ole vielä pelannut kovin paljon ja kaipaan apua. Viikonloppuna on matsi ja pelaajia on kolme. Toisen kaverin örkeille ja goboille pärjään, mutta tällä toisella on kääpiöitä.

Itselläni on kahden BFSP-paketin kääpiöt eli:

2 x Thane
2 x Dragon Slayer
2 x Cannon
24 x Warrior
20 x Thunderer
16 x Miner

Tämän toisen listaa en tarkkaan tiedä mutta hänellä on porukkaa puolet enemmän kuin minulla ja varaa valita erilaisia armeijoita. Tiedän hänellä olevan:

1 x Cannon
Ainakin 1 Bolt Thrower (oliko sen ton niminen?)
Vähän Minereita
Vähän Thunderereita
Warruja
Iron Breakereita
Pari kappaletta joitain kovia Heroja (kuulemma vievät runeilla pumpattuina ainakin 200 pistettä)

Toisen armeija vaikuttaa pyrkivän closikseen enkä varmasti hänelle siinä pärjää yhdellä Warru-blokilla. Miten voitan hänet??

Kaksi bfsp pakkaa? Jaahas. Et saa ängettyä noita kaikkia heroja tuohon listaan, sillä 3 on maksimi. Siis jos tämä nyt on alle 2000 pts.

Ton kaverin ukko määrät olis ihan jees, mutta ei sekään voi alle 2000pts listaan ottaa Dwarf lordia, runelordia taikka daemon slayeria. En nyt enempää osaa kommentoida.

Edit: Voisit ehkä myös hajottaa ton warrior blockin kahteen pienempään. 12 ja 12.
Late M

Viesti Kirjoittaja Late M »

Muista toki, että mitä kalliimpi sankari, sen vähemmän joukkoja. Kyllä se thundererin luoti uppoaa kääpiöihinkin siinä missä muihin munapäihinkin.
Datsi

Viesti Kirjoittaja Datsi »

niin, siis kuinkas iso peli on kyseessä?
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
The_Duke

Viesti Kirjoittaja The_Duke »

Kaverilla on käppänöiden sääntökirja, itse en sitä vielä omista mutta joululahjana toivon ;) Semmonen kuva mulla on että BFSP-paketissa tulee noin 600 pisteen edestä kääpiöitä, eli joku 1200 pst minulla. Pelaamme tietenkin niin suuren kuin mahdollista :D

Minä en vielä ymmärrä mitään noista rune-jutuista mutta tämä toinen niitä käyttää.

Miksi niin pienet Warrior-blokit? Ja jos jakaisin niin kolmeen vai kahteen riviin?
Erax

Viesti Kirjoittaja Erax »

The_Duke kirjoitti:Kaverilla on käppänöiden sääntökirja, itse en sitä vielä omista mutta joululahjana toivon ;) Semmonen kuva mulla on että BFSP-paketissa tulee noin 600 pisteen edestä kääpiöitä, eli joku 1200 pst minulla. Pelaamme tietenkin niin suuren kuin mahdollista :D

Minä en vielä ymmärrä mitään noista rune-jutuista mutta tämä toinen niitä käyttää.

Miksi niin pienet Warrior-blokit? Ja jos jakaisin niin kolmeen vai kahteen riviin?
Kannattaisi selailla se armybook läpi. 2 x 12 ehkä vähän parempi tekemään manuveerejä yms. ja tulee isompi linja.
Emt, mä vaan tykkään :p.
about 1000+ pts sulla käpsiä on.
(\__/)
(='.'=)
('.') ('.')
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”