"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tarinakisa 2007 - alustava keskustelu

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Lihamestari,

Kenties haluat väitellä asiasta virkistävän ja lapsellisen vilpittömän painikisailun merkeissä? Oikeasti olen leppoisa, aurinkoinen kaakaonhörppijä, nyt vain kolmen viikon tiukan askeesin ja paaston loppuhetket mietityttävät.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Dalamar kirjoitti:Antakaa minulle tarinat&novellit-alueen säälimoderaatio-oikeudet, niin minä puhdistan kaiken. Day of reckoning will come.
Ei tämän osion puhdistukseen tarvita kuin pari klikkausta, mutta sitten ei ole enää kellään kivaa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Goblinoid

Viesti Kirjoittaja Goblinoid »

Hän itse kirjoitti:Mitenköhän NODin logolle saa tonttulakin päähän?
Minua mietityttää enemmänkin, miten sinun kuvakkeellesi saa tonttulakin ;)
laurentius kirjoitti: Ehkä teini ja joskus hieman ääliö , mutta räkänokkainen en myönnä olevain ellei ole hieman flunssaa tai nuhaa.
Samalla linjalla ollaan. Olen Lukiolainen (siis teini?), ja ääliö, joskus - mutta räkänokka en ole (paitsi silloin, kun saan "yliherkkyys reaktion" --> Juu ette halua tietää enempää).. Hmm.. Onko minua sanonut kukaan edes räkänokaksi. Ei täällä ole edes sellaista, ketä ei olisi sanottu.
The Captain kirjoitti:Ei tämän osion puhdistukseen tarvita kuin pari klikkausta, mutta sitten ei ole enää kellään kivaa.
Tarkoitat varmaan *Vetää sormea poikittain kaulaa myöten*?
Mukana Sotavasaran foorumeilla jo kymmenen vuoden ajan.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Äääh, hitto vie. Päätin jättää ilkeydet vähäksi aikaa välistä, ja menin jo painamaan tuota nappia. Pitää editoida siis.

Kiva ilma ulkona? //huokaus

Ei mutta tänään on koulun pikkujoulut. Tosi jees.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Goblinoid

Rune kirjoitti:Kiva ilma ulkona? //huokaus

Ei mutta tänään on koulun pikkujoulut. Tosi jees.
Ei ole.

Pikkujoulut? Koulupäivän aikana, vai sen jälkeen? Itselläni ei ole ollut pikkujouluja (koulun) sitten neljään vuoteen.. -_-
Dalamar

Viesti Kirjoittaja Dalamar »

The Captain kirjoitti:
Dalamar kirjoitti:Antakaa minulle tarinat&novellit-alueen säälimoderaatio-oikeudet, niin minä puhdistan kaiken. Day of reckoning will come.
Ei tämän osion puhdistukseen tarvita kuin pari klikkausta, mutta sitten ei ole enää kellään kivaa.
Onko syytä olla kivaa? Siitähän ne arvostetut angstitarinat vielä nousevat kun musta moderaattori Dalamar sortaa n00bien pientä mutta urheaa kansaa.

Ja sitten kansan syvistä riveistä nousee sankari... bla bla.
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"

-Nöf loordi

Kynä-ääliöt.
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Kovin angsti syntyy oikeasta kärsimyksestä, eikä mistään himpulapimpula-softcoresta.

Velvollisuus kutsuu! -->
Allath

Viesti Kirjoittaja Allath »

Se, mitä tästä on tullut, aiheuttaa minulle niin suurta kärsimystä että voisin yhtä hyvin päällystää huoneeni jätesäkeillä.

Siivoan huonettani. Tätä ei satu kovin ussein, Dala sen tietää. Nyt on asiat huonosti kun sinne uskaltaudun, se taistelee suoranaisesti vastaan kun sitä raivaa.

Joskus käy niin.
Kynä-ääliö
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

Dalamar kirjoitti:
The Captain kirjoitti:
Onko syytä olla kivaa? Siitähän ne arvostetut angstitarinat vielä nousevat kun musta moderaattori Dalamar sortaa n00bien pientä mutta urheaa kansaa.

Ja sitten kansan syvistä riveistä nousee sankari... bla bla.
ja minä olen se sankari... wurt wurt wurt! nyt puolet sotulaisista alkaa... ei mitään- unohda.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Saunis

Viesti Kirjoittaja Saunis »

Ja kansan syvistä riveistä nousi sankari, joka lohikäärmeessään ratsastaen kävi taisteluun pahaa tyrannia vastaa. Veljeys, kunnia ja anaali-implanttitotuus!
"Viimeisin vierailu: To 25.12.2012 16:47"
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Lihamestari kirjoitti:Avatarittomat, alle 150 viestiset kakarat pysyköön poissa.
Älä nyt hitto yllytä, minä (ja aika moni muu myös) en halua edes kuvitellakaan millaisen avatarin kyseinen nikki ottaisi.
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

The Captain kirjoitti:Jos Grond haluaa siivota, niin tehköön niin, minä en jaksa.
Hmm, kotonakin pitäisi siivota - taitaa olla suursiivous kotona helpompaa kuin tässä ketjussa, joten taidanpa kaivaa imurin esiin.
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

Grond kirjoitti:
Lihamestari kirjoitti:Avatarittomat, alle 150 viestiset kakarat pysyköön poissa.
Älä nyt hitto yllytä, minä (ja aika moni muu myös) en halua edes kuvitellakaan millaisen avatarin kyseinen nikki ottaisi.
etkä haluakkaan tietää...
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Goblinoid

Saunis kirjoitti:Ja kansan syvistä riveistä nousi sankari, joka lohikäärmeessään ratsastaen kävi taisteluun pahaa tyrannia vastaan. Veljeys, kunnia ja anaali-implanttitotuus!
*nauraa*
Lihamestari

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

Grond kirjoitti:
Ällös huoli, Lohikäärmepenetroija ei nimittäin osaa laittaa avataria.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
QQ3

Viesti Kirjoittaja QQ3 »

Lihamestari kirjoitti:
Grond kirjoitti:
Täytyy olla aika tampio jos ei edes niin yksinkertaista asiaa osaa. Tästä joulusta tulee sittenkin lumeton. :D Minua ainakin suuresti vituttaa tarpoa jouluisin lumihangessa yhtään minnekkään. Entäs teitä?
Lihamestari

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

QQ3 kirjoitti:
Lihamestari kirjoitti:
Grond kirjoitti:
Täytyy olla aika tampio jos ei edes niin yksinkertaista asiaa osaa.
Aivan.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

Puhumattakaan sisällöttimien viestien lähettelyistä joissa esiintyy turhankin monta, melkein jo asiaan liittymätöntä lainausta kun välissä ei ole mitään muutakaan viestiä.

Oikeasti, opetelkaa suhteuttamaa niitä lainauksia, siivotkaa vaikka sitä viestiä. Se ei ole niin vaikeata.

Ja antaisitte olla tuommoisten one-linereiden lohkaisujen.
Etenkin Goblinoid. Meitä ei kiinnosta tietää jos sinä satut röhnöttämään huvittuneena jonkun muka-hauskalle jutulle.
Se. Ei. Kiinnosta. Paskan. Vertaakaan.
- Kynä-ääliö
QQ3

Viesti Kirjoittaja QQ3 »

Lihamestari kirjoitti:
QQ3 kirjoitti:
Lihamestari kirjoitti:
Grond kirjoitti: Älä nyt hitto yllytä, minä (ja aika moni muu myös) en halua edes kuvitellakaan millaisen avatarin kyseinen nikki ottaisi.
Täytyy olla aika tampio jos ei edes niin yksinkertaista asiaa osaa.
Aivan.
Alkoi äsken oksettamaan kun rupesin ajattelemaan millainen kyseisen henkilön avatarista tulisi.
Goblinoid

Thelacan kirjoitti:Meitä ei kiinnosta tietää jos sinä satut röhnöttämään huvittuneena jonkun muka-hauskalle jutulle.
Totta. Puhukaamme siis naperoiden avatareista.

"It's hard to be a tonttumies."
Lukittu

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”