"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Gobo Armeijja??

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Nekku
Viesti:

Gobo Armeijja??

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Voisiko joku neuvoa vähän Gobo armeijjoista + ja - kun itse olen juuri aloittelemassa enkä nyt tiedä ihan kaikkea goboilla pelaamisesta(siis löytyy sääntökirja tietenkin ja pari peliä olen pelannut huonoilla tuloksilla :P).Itse tarkoittaen gobo armeijjalla armeijjaa mihin ei sisälly örkkejä yhtään,mutta kuitenkin on luuultavasti giantteja ja snotlingeja ynm..
Että yleisiä mietteitä ja mielipiteitä,minkälainen gobbo armeijja on tasapainoinen,toimiva ja niin edelleen.....
Nekku on paljon parempi ky loknes..
Erax

Re: Gobo Armeijja??

Viesti Kirjoittaja Erax »

Nekku kirjoitti:Voisiko joku neuvoa vähän Gobo armeijjoista + ja - kun itse olen juuri aloittelemassa enkä nyt tiedä ihan kaikkea goboilla pelaamisesta(siis löytyy sääntökirja tietenkin ja pari peliä olen pelannut huonoilla tuloksilla :P).Itse tarkoittaen gobo armeijjalla armeijjaa mihin ei sisälly örkkejä yhtään,mutta kuitenkin on luuultavasti giantteja ja snotlingeja ynm..
Että yleisiä mietteitä ja mielipiteitä,minkälainen gobbo armeijja on tasapainoinen,toimiva ja niin edelleen.....

Tyyliä siinä ainakin on, mutta joku orc hero olis kiva kun toisi vähän ld.

Imo.
(\__/)
(='.'=)
('.') ('.')
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination!
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Erax kirjoitti:ainakin on, mutta joku orc hero olis kiva kun toisi vähän ld.
Tai 2k peleissä Skarnisk.

Jos goblin armeijaa haluaa niin kannattaa ostaa useampi bfsp boxia, koska sen kautta saa paljon figuja halvalla. Normaaleja goblineita ei oikeastaan kannata ottaa, ota ngoblineita monta yksikköä ja jokaiseen vähintään 2 fanatikkia. Special slotit voisi tuhlata squik hopperiin, ehkä squik herdeihin ja sotakoneisiin. Magia, noh, siihen nyt tuskin kannattaa painottaa kovin kovaa, mutta ei se 2 velhoa ole pahaksi. Mitä listoista näkee kuitenkin niin goblin armeijassa on maksimissaan rullakuski.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Chaotic Dwarf

Viesti Kirjoittaja Chaotic Dwarf »

Nekku kirjoitti:Voisiko joku neuvoa vähän Gobo armeijjoista + ja -.
Verrattuna örkkeihin

+ Saa paljon massaa. Fanaticceja ja netterejä.

- Huono Leadership
Jos oikea silmäsi viettelee sinua, repäise se irti ja heitä pois. Ja jos oikea kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä pois.
-Jeesus Nasaretilainen, Matt. 5:29-30
DeathWizard
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja DeathWizard »

Leadershipin puutteen voi korjata hankkimalla örkin kenraaliksi. Tai Skarsnikin...
-Mikäpä pahan tappaisi?
Chaotic Dwarf

Viesti Kirjoittaja Chaotic Dwarf »

DeathWizard kirjoitti:Leadershipin puutteen voi korjata hankkimalla örkin kenraaliksi. Tai Skarsnikin...
Mutta jos on full goblin-lista pienissä peleissä.
Jos oikea silmäsi viettelee sinua, repäise se irti ja heitä pois. Ja jos oikea kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä pois.
-Jeesus Nasaretilainen, Matt. 5:29-30
DeathWizard
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja DeathWizard »

50pts maaginen esine, joka antaa +1Ld omille joukoille ja vähentää yhden vastustajalta? Pari shamaania hoitaisivat homman.

Tosin jos mättölinjalle lähdetään niin tavallinen gobbohero kenraaliksi. Sillä on isompi Ld kuin Ngobbolla.
-Mikäpä pahan tappaisi?
Tyranni

Viesti Kirjoittaja Tyranni »

Ja Wolffeja jonkun verran jos niistä tykkäät, ehkä myös spear chukka ja rock lobber ?
"I Speak Spanish to God, Italian to Women, French to Men, and German to My Horse"
- Charles V
http://fi4.gloryoffellowland.com/?ref_a=asdius
Väkipyörä

Viesti Kirjoittaja Väkipyörä »

Captain of Dwarfs kirjoitti:+ Saa paljon massaa. Fanaticceja ja netterejä.
Tiedä nyt siitä massasta..

30 Orc Boyz w./shields & full command = 210 pts
30 Night Goblins w./spears, full command, netters & 2 fanatics = 225 pts

Tuo esimerkki nyt ei tietenkään ole kaikenkattava mutta jos fanaatikkoja ja nettereitä alkaa vähänkin enempää haalimaan niin massassa jää kyllä örkeistä jälkeen, sitä paitsi 30 örkkiä vie kentällä miehekkäämmin tilaa kuin 30 gobboa.. ;)

P.S. Otsikkoon viitaten kirjoittaisin kyllä "Gobboarmeija".
Mikä ei tapa, ärsyttää!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”