Thranduil 90pts.
Legolas 110pts.
*Horse
*Elven Cloak
13 Wood Elves 130pts.
*Elven Bows
*Elven Spears
1 Wood Elf 8pts.
*Elven Spear
26 Wood Elves 260pts.
*Throwing Weapons
*Elven Spears
598pts.
Models: 40 + 2
Bows: 13/40 = 32% (+ 2)
Tuo on huono puolustus, sillä minulla on aivan sama juttu. Joka peli on hävitty, enkä silti tee mitään juustolistoja. Tosin olen pelannut kaikki pelini goboilla.Ganelon kirjoitti:Hoho. Puollustuksena on sanottava, että viimeiset 600pts. lotr-pelit olen ottanut pataan (noppatuurin takia?) Rohan Cavalryllä ja massa Rautapihalla. Suorastaan vaadin vaihtelun ja juuston kokeilemista, joten valitsin Welffit ja kikkailin mauttoman listan.
Mitä vikaa goboissa on? Lotrin juustoimmat ampujatkin onKlonkku kirjoitti:Tuo on huono puolustus, sillä minulla on aivan sama juttu. Joka peli on hävitty, enkä silti tee mitään juustolistoja. Tosin olen pelannut kaikki pelini goboilla.Ganelon kirjoitti:Hoho. Puollustuksena on sanottava, että viimeiset 600pts. lotr-pelit olen ottanut pataan (noppatuurin takia?) Rohan Cavalryllä ja massa Rautapihalla. Suorastaan vaadin vaihtelun ja juuston kokeilemista, joten valitsin Welffit ja kikkailin mauttoman listan.
Juu 2p, näiden welffien säännöt löytyy Fall of the Necromancer kirjasta.Aloevera kirjoitti:Paljon siis throwing weapon vie pisteitä? ku tuossa mun sääntökirjasessa ei puhuta mitään että welffeille vois ottaa heittoaseita :s.
Kyllä tuolle oli jo selitys ihan alussa...Ganelon kirjoitti: Tuo yksinäinen yrittäjä komppaa puuttuvaa ja tasaluvun tuottavaa ampujaa kun jousiraja tulee vastaan. Heittoasetta hän ei saa kun tuo kaks pojoa menee pahislistasta yli.