Thranduil's Host

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Gane

Thranduil's Host

Viesti Kirjoittaja Gane »

Jep, welffejä pukkaa niinkun lupasinkin. Keihäät roks. :) Tuo yksinäinen yrittäjä komppaa puuttuvaa ja tasaluvun tuottavaa ampujaa kun jousiraja tulee vastaan. Heittoasetta hän ei saa kun tuo kaks pojoa menee pahislistasta yli. Että näin, kommenttia kiitos.

Thranduil 90pts.

Legolas 110pts.
*Horse
*Elven Cloak

13 Wood Elves 130pts.
*Elven Bows
*Elven Spears

1 Wood Elf 8pts.
*Elven Spear

26 Wood Elves 260pts.
*Throwing Weapons
*Elven Spears

598pts.
Models: 40 + 2
Bows: 13/40 = 32% (+ 2)
Elrohir

Viesti Kirjoittaja Elrohir »

Aika juustolista, tuota parempaa welflistaa on hankala saada. Welf spearit ovat kyllä käytännöllisyyden huippu ja ne maksavat vielä törkeän vähän. Isä-poika kombo on tässä tapauksessa erittäin tehokas ja mukavan tuntuinen ja, jos Legolas menettää hevosensa niin viitta suojaa siitä etiäppäin. Listasi ampuu aivan törkeästi, 17 nuolta ja 26 heittotikaria tuhoaa hetkessä, mitä tahansa.

Täytyy kyllä sanoa, etten halua pelata armeijaasi vastaan omallani, se olisi niin julma verilöyly...
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
Klonkku

Viesti Kirjoittaja Klonkku »

Melkein kyyneleet nousee silmiin kun tällaista listaa tutkailee. Voisi edes laittaa otsikkon varoituksen yyberjuustosta. Tuon tehokkaampaa Welffilistaa on kyllä vaikea tehdä, kuten Elrohir sanoikin, mutta lista on myös huomattavan inhottava. On se surullista, kun pelataan vain voiton takia.
Elrohir

Viesti Kirjoittaja Elrohir »

Älä nyt, tuo on aika hupilista, minusta ainaskin olisi kiva katsoa, kun 26 heittotikaria kaataa urukkirintaman yhdessä vuorossa. Tokalla vuorolla eloonjääneet pakenevat, mikä sen hauskempaa kuin tavaton verilöyly ;) ?
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
Zarec

Viesti Kirjoittaja Zarec »

Juustoahan tää on, mutta ihan niinku ei niitä juusto listoi olis. Ja mietitäämpäs sitte turnausta. Hmm mulle tulee mieleen yksi skenu missä lista on äly vahvoilla ja se on pitched battle . Kunkun tappo voi olla toinen, mutta mietitääs welffien herot kuitenki aikas heikkoja, toisaalta tässäki skenussa ne pärjää. Mutta sitten take and hold tyyliset skenut, voi luoja että welffit ovat pulassa, ampumisesta ei paljon ole haittaa, jo alku vuoroilla welffit voivat joutua closikseen, pahis jousille tiputellaan tehokkaammin heikko armorisia welffejä ja lisäksi niiden on vaikea pyrkiä alueelle koska tuossa ei ole ratsastajia, ja pahiksilla poikkeuksetta on, joten pahikset ottavat alueen ensiksi haltuun ja sitte katotaan hieman closistelua jossa welffit ovat siis heikoimmillaan. Tuo skenu on ainakin welffeille todella vaikea. eli ei tuo ihan auto win lista ole... erittäin tehokas kyllä.
Gane

Hoho. Puollustuksena on sanottava, että viimeiset 600pts. lotr-pelit olen ottanut pataan (noppatuurin takia?) Rohan Cavalryllä ja massa Rautapihalla. Suorastaan vaadin vaihtelun ja juuston kokeilemista, joten valitsin Welffit ja kikkailin mauttoman listan. :)
Klonkku

Viesti Kirjoittaja Klonkku »

Ganelon kirjoitti:Hoho. Puollustuksena on sanottava, että viimeiset 600pts. lotr-pelit olen ottanut pataan (noppatuurin takia?) Rohan Cavalryllä ja massa Rautapihalla. Suorastaan vaadin vaihtelun ja juuston kokeilemista, joten valitsin Welffit ja kikkailin mauttoman listan. :)
Tuo on huono puolustus, sillä minulla on aivan sama juttu. Joka peli on hävitty, enkä silti tee mitään juustolistoja. Tosin olen pelannut kaikki pelini goboilla. :P
Aloevera

Viesti Kirjoittaja Aloevera »

Paljon siis throwing weapon vie pisteitä? ku tuossa mun sääntökirjasessa ei puhuta mitään että welffeille vois ottaa heittoaseita :s.

ilmeisesti 2 pistettä?
Valtard

Viesti Kirjoittaja Valtard »

Klonkku kirjoitti:
Ganelon kirjoitti:Hoho. Puollustuksena on sanottava, että viimeiset 600pts. lotr-pelit olen ottanut pataan (noppatuurin takia?) Rohan Cavalryllä ja massa Rautapihalla. Suorastaan vaadin vaihtelun ja juuston kokeilemista, joten valitsin Welffit ja kikkailin mauttoman listan. :)
Tuo on huono puolustus, sillä minulla on aivan sama juttu. Joka peli on hävitty, enkä silti tee mitään juustolistoja. Tosin olen pelannut kaikki pelini goboilla. :P
Mitä vikaa goboissa on? Lotrin juustoimmat ampujatkin on :P

Aloevera kirjoitti:Paljon siis throwing weapon vie pisteitä? ku tuossa mun sääntökirjasessa ei puhuta mitään että welffeille vois ottaa heittoaseita :s.
Juu 2p, näiden welffien säännöt löytyy Fall of the Necromancer kirjasta.

Kuten todettu, lista on 100% juustoa.[/quote]
samuhai

Viesti Kirjoittaja samuhai »

Miks toi yks warru on yksin??? anna sille viel kahel pisteel throwing weapon ni tulee tasan 600p
Garoth
Valvoja

Re: Thranduil's Host

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Ganelon kirjoitti: Tuo yksinäinen yrittäjä komppaa puuttuvaa ja tasaluvun tuottavaa ampujaa kun jousiraja tulee vastaan. Heittoasetta hän ei saa kun tuo kaks pojoa menee pahislistasta yli.
Kyllä tuolle oli jo selitys ihan alussa...
Phil Kelly says "No!"
samuhai

Viesti Kirjoittaja samuhai »

oho enpäs huomannu
Gane

No, ei tää nyt mikään niin ylivoimanen ollut edes. Oberonin gobboja vastaan otin turpaan kiitos parin pikkuseikan. En saanut ensimmäistäkään prioa, nopeat eläimet teki elämisen vaikeaksi eikä nopan heitoilla juhlittu muutenkaan. Ei näillä heitoilla...

ps. ostin uudet nopat.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Armeijalistat”