"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Cygnaran Centurion

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Iceman
Viesti:

Cygnaran Centurion

Viesti Kirjoittaja Iceman »

Lisää rautaa rajalle ottamaan vastaan vihollisten uhittelut. Tällä kertaan Centurion marssii sotaan Strykerin komennossa.

Pari omaa huomiota:
Messinkisiin osiin olen tyytyväinen ja minusta ne onnistuivat mukavasti. Samoin olen tyytyväinen freehand lintuun "otsalla", mikä onnistui yllättävän hyvin ottaen huomioon normaalin kädettömyyteni piirtämisen kanssa.

Negatiivisena täytyy nostaa olkapäiden keltaiset osat, missä maali juoksettui ja muutenkin blendaantui poikkeuksellisen huonosti.

Kuva

Aiempia töitä samassa teemassa:
http://www.kolumbus.fi/clan.rannoch/stryker.html
http://www.kolumbus.fi/clan.rannoch/journeyman.html
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Archibald

Viesti Kirjoittaja Archibald »

Upeaa. Mitä nyt voikaan sanoa, metalli on kaunista mutta olisit voinut blendaa smoothimmin sinistä ja keltaista.

-a
riimumestari

Viesti Kirjoittaja riimumestari »

Mielestäni nämä blendaukset on tehty ihan tarkoituksella noin rajuiksi, Mutta sehän vain miellyttää silmääni!
Todella hyvää työtä iceman! Tosiaan voisit kyllä panostaa niihin ihmis figujen naamoihin hieman enemmän, mutta hienoja on!
[9-]
Iceman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iceman »

Päävärinä on violetti, joten se antanee hieman osviittaa, ettei kuva kerro koko totuutta värien suhteen. Sinistä on vain silmissä ja kilven kultaosien keskellä.

Kuten riimumestari epäilikin, niin tein tietoisesti rajummat highlightit kokeilun vuoksi. Täytyy hieman katsella valmista figua jonkin aikaa ja päättää onko lopputulos hyvä vai ei. Warmachine-figuihin tuntuisi kuitenkin sopivan hieman rajumpi linja.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Hän itse

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

Jaah, että Centti.
Se on hyvin toteutettu, mutta ottaen huomioon että Jaakot ovet enemmän pyöreitä muotoja, raju korostus ei sovi niiden pinnoille. Myöskin kilven korkein viiva näyttää jotenkin hutaistulta No offence. IHMO tasaisempi tyyli sopii paremmin.

Kaunis metallihirviö se on joka tapauksessa.
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
New Begin

Viesti Kirjoittaja New Begin »

todella hienosti maalattu!!!!!!!!!!!!
Pesis

Viesti Kirjoittaja Pesis »

Tosiaan violetissa värissä on siellä täällä vähän huolimattomuusvirheen näköisiä suttuja, mutta muuten varsin mukava nappi, vaikka teema ei omaa silmää miellytäkkään. Base on myös kivan oloinen.
patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
http://2011.piraattivaalit.fi/
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”