Jos olisin vielä jaksanut kikkailla niin olisin tehnyt ne scarabit magneteilla kiinnitettäviksi. Tällöin olisi voinut aina poistaa yhden scarabin basesta jos tulee woundeja.
Necronit vai Eldarit?
Ja jos sinulla on sopivan kokoisia baseja nurkissa pyörimässä, niin laita niihin scarabeja 3kpl per base niin saat 1-2 "ylimääräistä" basea. Ostat kuitenkin vielä 1-2 warrior boxia joskus niin siitäkin saat tehtyä ylimääräisiä baseja. Itselleni perustelin tuon: kun on 3 woundia niin on 3 modellia basella 
Jos olisin vielä jaksanut kikkailla niin olisin tehnyt ne scarabit magneteilla kiinnitettäviksi. Tällöin olisi voinut aina poistaa yhden scarabin basesta jos tulee woundeja.
Call me Snake
-
Necron Loiri
Tuohan on aika mahtava idea! Harmi vain, ettei itselläni ole tarkoituksena ostaa enää yhtään scarabia ja muut on jo liimattu.Plissken kirjoitti:Ja jos sinulla on sopivan kokoisia baseja nurkissa pyörimässä, niin laita niihin scarabeja 3kpl per base niin saat 1-2 "ylimääräistä" basea. Ostat kuitenkin vielä 1-2 warrior boxia joskus niin siitäkin saat tehtyä ylimääräisiä baseja. Itselleni perustelin tuon: kun on 3 woundia niin on 3 modellia basella
Huh mikä helpotus.
Luin aiheen vasta ja pelkäsin taas yhden viattoman sielun eksyvän Eldarien pimeisiin syvyyksiin
Niin ja te porukat unohditte ne kaksi Necronien parasta ominaisuutta:
Hienot läpinäkyvät gaussputket ja että ne näyttävät ihan terminator-elokuvan terminaattoreille!
Luin aiheen vasta ja pelkäsin taas yhden viattoman sielun eksyvän Eldarien pimeisiin syvyyksiin
Niin ja te porukat unohditte ne kaksi Necronien parasta ominaisuutta:
Hienot läpinäkyvät gaussputket ja että ne näyttävät ihan terminator-elokuvan terminaattoreille!
Miksi sä meidän kaa haluut hengata?
Mee hyvä mies kotiin pelaa wowii. Get a life
- The Captain
- Valvoja
Tarkoitat rumia lego-pötkylöitä ja metalliseksi maalattuja muoviluurankoja?Servu kirjoitti: Niin ja te porukat unohditte ne kaksi Necronien parasta ominaisuutta:
Ennen vanhaan Necronit sentään näyttivät ja tuntuivat joltain.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- The Captain
- Valvoja
- riimumestari
Nojaa, riippuu listasta. voihan marineilla tehdä sen juutomylläriuuuber -listan tai sitten semmosen reilun, jossa on vähän kaikkea.Kurimus kirjoitti:Koska niillä pelaaminen vaatii miettimistä, kikkailua ja taktiikkaa, toisin kuin jollain marineilla.Rausku kirjoitti:Miksi necronit eivät ole hyvä aloittelijalle?
Eldareita suosittelen. Uusi codex on aika nannaa ja yksiköissä on aika paljon variaatiota... Toisin kuin necroilla.
What's going on here? Back from the grave and crap.
-
Necron Loiri
Necronit ovat ihan päteviä aloittelijalle, mutta konkareille (tai vähän vähemmän konkareillekin) alkavat käydä tylsiksi, kun listat ovat niin yksinkertaisia. Eli Riimumestari kertoikin jo necronpelaajien uran vaiheet. Tiedäpä sitten sitä, mitä uusi codex tuo tullessaan, mutta sitä saadaan odotella vielä kauan.
Väitän kyllä jälleen vastaan ja lujaa. Tiedä sitten mikä ihmisiä vaivaa, mutta ihmettelen kyllä näitä Necroneilla lopettajia. Liekö sitten alkuun tulevat tappiot mikä lannistaa, mutta armeijassa se vika ei ole. Vaikka yksikkövalikoima on turhan suppea, myönnetään, niin minusta huomattavasti tärkeämpi asia on se että niillä pelaaminen on mielenkiintoista. Omasta mielestäni mielenkiintoisempaa kuin millään muulla armeijalla mitä olen tässä pelissä kokeillut, ja niitä on kumminkin aika paljon. Miksi näin? Koska Necroneilla täytyy pelata yhteen koko armeijalla ja panostaa taktikointiin ja kikkailuun jos haluaa menestyä. Saatava vihollinen tuhottua tehokkaasti, järjestelmällisesti ja omia joukkoja suojellen, koska pari mokaa voi maksaa koko pelin. Oli minulla marinearmeijakin, mutta tuossahan se on myynnissä allekirjoituksen kautta... All-rounderit on vaan tylsiä.Necron Lord kirjoitti:Necronit ovat ihan päteviä aloittelijalle, mutta konkareille (tai vähän vähemmän konkareillekin) alkavat käydä tylsiksi, kun listat ovat niin yksinkertaisia. Eli Riimumestari kertoikin jo necronpelaajien uran vaiheet. Tiedäpä sitten sitä, mitä uusi codex tuo tullessaan, mutta sitä saadaan odotella vielä kauan.
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
-Sörkan Sika-Harri-
-
Necron Loiri
"Se on makuasia", sano koira, kun... jne.Kurimus kirjoitti:Väitän kyllä jälleen vastaan ja lujaa. Tiedä sitten mikä ihmisiä vaivaa, mutta ihmettelen kyllä näitä Necroneilla lopettajia. Liekö sitten alkuun tulevat tappiot mikä lannistaa, mutta armeijassa se vika ei ole. Vaikka yksikkövalikoima on turhan suppea, myönnetään, niin minusta huomattavasti tärkeämpi asia on se että niillä pelaaminen on mielenkiintoista. Omasta mielestäni mielenkiintoisempaa kuin millään muulla armeijalla mitä olen tässä pelissä kokeillut, ja niitä on kumminkin aika paljon. Miksi näin? Koska Necroneilla täytyy pelata yhteen koko armeijalla ja panostaa taktikointiin ja kikkailuun jos haluaa menestyä. Saatava vihollinen tuhottua tehokkaasti, järjestelmällisesti ja omia joukkoja suojellen, koska pari mokaa voi maksaa koko pelin. Oli minulla marinearmeijakin, mutta tuossahan se on myynnissä allekirjoituksen kautta... All-rounderit on vaan tylsiä.
Itseäni kyllästyttää juuri se pelaaminen. Olen yleensä innoissani kun pääsen pelaamaan, mutta parin vuoron jälkeen "alan muistamaan kuinka tylsää pelaaminen on". No, tuo tylsyys on täysin oma asiani ja luulen, ettei muilla sitä ole niin vakavasti.
No en nyt sanoisi ettei Eldareilla tarvitsisi. Meinaahan se nykyään olla pääosin pelkkää starcannon räiskimistä, mutta onhan esimerkiksi Aspect Warriorit luotu tukemaan toisiaan taistelukentällä.Kurimus kirjoitti:Koska Necroneilla täytyy pelata yhteen koko armeijalla ja panostaa taktikointiin ja kikkailuun jos haluaa menestyä.
Ja ettei menisi täysin OT:ksi: No, mietit tarkkaan ja valitset sen armeijan joka on kaikessa se miellyttävämpi. Ei siis pelkästään se taistelukelpoisuus, vaan fluffi, figut, maalaus ym.
Necroneilla luulisi käyvän tylsäksi juurikin vaihtelun puute. Melkolailla koko armeija on kummallisia metalliluurankoja yli isoa pesukonetta lukuunottamatta. Sitten on myös se puoli, että pelit voivat käydä hyvinkin tylsiksi ja yksipuolisiksi necronien kestävyyden takia. Niitä kun on hyvin vaikea saada ampumalla rikki varsinkin jos Lordilla on Resurrection Orb. Jos vastustajalla ei ole kunnollisia lähitaistelijoita saattaa tulla todella tylsää, kun necronit jauhaa aseillaan lähes kaikkea rikki ja vastustajan ampuminen saattaa olla täysin turhaa. Monolithin (pesukone) kanssa taas saa armeijan kestämään vielä paremmin ja jos epäonnisesti ollaan jouduttu lähitaisteluun, voidaan sen avulla siirtää joukot pois sieltä. Tosin joukot kannattaa pitää aina poissa lähitaistelusta, jos mahdollista sillä Sweeping Advance koituu helposti turmioksi pienen Initiativen johdosta.
Itse kuulun myös niihin, jotka eivät oikein välitä noista vihreistä Lego pötkylöistä. Sen sijaan Classic Necroneista löytyy tyyliä paljon enemmän.
Eldareilla saisi melkeimpä monipuolisimman armeijan juurikin ottamalla vaikka yhden joukon monesta eri Aspectista. Tulisi juuri sopivasti ampumista, kestoa ja lähitaistelua.
Itse kuulun myös niihin, jotka eivät oikein välitä noista vihreistä Lego pötkylöistä. Sen sijaan Classic Necroneista löytyy tyyliä paljon enemmän.
Eldareilla saisi melkeimpä monipuolisimman armeijan juurikin ottamalla vaikka yhden joukon monesta eri Aspectista. Tulisi juuri sopivasti ampumista, kestoa ja lähitaistelua.
-
DoomedDude
Ja keräät yhä hammereita?Itseäni kyllästyttää juuri se pelaaminen. Olen yleensä innoissani kun pääsen pelaamaan, mutta parin vuoron jälkeen "alan muistamaan kuinka tylsää pelaaminen on".
Niin, ja Captain hyvä, vimee kommenttini olisi tullut esittää hieman sarkastisempaan äänensävyyn...
Necronit siis ovat a...
oho, DoW installoitui. Tapaamisiin.
Miksi sä meidän kaa haluut hengata?
- Cait Sith
Aina ei kannata luottaa kuulo puheisiin. Mutta siis kyllä, niillä on hyvä tankki, mutta se ei tee koko armeijasta hyvää.Olen kuullut että niillä olisi pelin paras tankki.
Itse kannatan Eldareita, todella monipuolinen armeija. Ja figuurit ovat muutenkin hienompia kuin Necronien muovi luurangot.
Itse olin juuri samassa tilanteessa, juuri samojen armeijoiden välillä vasta vähän aikaa sitten.
Tästähän muotoutuu varsinainen juupas-eepos! Siksi ehdotankin kompromissia: alota pelaamaan Dark Eldareita! Ne ovat synkkiä, ilkeitä, epäinhimillisiä, haasteellisia pelata mutta yksinkertaisia maalata tehokkaaseen teemaan... Ainoa miinus on että figuista alkaa olla osa lakkautettu mutta online storessahan niitä vielä on.
TÄMÄHÄN on tietenkin vain oma mielipiteeni mutta kahden vaiheilla voi aina kääntyä kolmannen puoleen...
TÄMÄHÄN on tietenkin vain oma mielipiteeni mutta kahden vaiheilla voi aina kääntyä kolmannen puoleen...
"Opinions are like assholes, everybody has one."