Vedetään raja niin, että se ei enää ole koriste jos sen voisi ilmoittaa kilpailuun yksinäänkin.bonesripper kirjoitti:Saanko maalata terminaattorin, jonka kädessä roikkuu eldareiden guardiani? Tämä "koriste" vissiin kuuluu luokaan mikä ei ole enää sallittavissa?
[Maalauskisa - SCI-FI] Säännöt ja ilmottautuminen
Before kuvassa ei tarvitse näkyä konffauksia. Eli voit ottaa kuvan palasista ja lähettää sen. Edes kaikkien palasien ei tarvitse näkyä. Kunhan vain before kuvassa on sama runko, kuin lopullisessa mallissa.Hammer kirjoitti:Jaa-a... Mun pitäis konvertata yksi warlokki mun Hrud armeijaan. Kaipa mä sen voisin ilmoittaa tähän kisaan jos vaan ehdin sen rakentaa ennen before-kuvan deadlinea.
Nurgling on muutaman millin kokoinen kaaos ukko. Suunnilleen snotlingin kokoinen. Nämä ovat niin pieniä, ettei niillä yksinään oikein kisaan voi osallistua, joten ne sallitaan ihan vaan koristeena.isildur kirjoitti: Mitä ne on? :oops:
eli deldarin pää saa olla basessa, vai???
Kyllä ukkojen osia saa olla basella.
No sitte kyl pitää ottaa joku toinen figu ku en todellakaan aio maalata niitä enää mustaks oon nimittäin niihi sen verran tyytyväinenVonCarstein kirjoitti:Figussa saa olla ainoastaan pohjamaali.Swordmaster kirjoitti:Mie alotin rakentaan tossa pari päivää sitten grand masteria da:lle ennen ku huomasin tän jutun ja siitä on nyt jalat maalattu mutta voisinko mie silti ilmottaa sen tähän kisaan?
[Luoja]: Maalaat mustan päälle ja otat sitten kuvan.
-
hyytelöperuna
-
Armageddon
Itse pähkäilen samaa...hyytelöperuna kirjoitti:Niistä kuvista..... sopiiks skannerilla otettu kuva? Kun meikällä ei ole digi kameraa ja kaverilla on skanneri. Entä jos ottaa tavallisella kameralla kuvan, kehittää ja skannaa sen valokuvan skannerilla?
Saatan vaikka osallistuakin jos skannatut kuvat käy.
-
hyytelöperuna
Viime kisassakin oli skannattuja kuvia. Eli käy kyllä.Armageddon kirjoitti:Itse pähkäilen samaa...hyytelöperuna kirjoitti:Niistä kuvista..... sopiiks skannerilla otettu kuva? Kun meikällä ei ole digi kameraa ja kaverilla on skanneri. Entä jos ottaa tavallisella kameralla kuvan, kehittää ja skannaa sen valokuvan skannerilla?
Saatan vaikka osallistuakin jos skannatut kuvat käy.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Jos se on sci-fi figu niin sillä voi osallistua. Jos siis mielestäsi se edustaa tulevaisuutta jne. Ei tässä kisassa ole väliä 40k fluffilla.hyytelöperuna kirjoitti:Entä voiko osallistua kaaoksen demonilla? Nehän lasketaan Warhammer ja WH 40K figuiksi.
Jag känner en bot
Aivan. Kyllä voit osallistua demonilla.Ninnu kirjoitti:Jos se on sci-fi figu niin sillä voi osallistua. Jos siis mielestäsi se edustaa tulevaisuutta jne. Ei tässä kisassa ole väliä 40k fluffilla.hyytelöperuna kirjoitti:Entä voiko osallistua kaaoksen demonilla? Nehän lasketaan Warhammer ja WH 40K figuiksi.
-
maddog
Ehh. Peleistähän tässä ei ole kysymys, vaan maalauksesta. Jos se shamaani mielestäsi sopii scifi kilpailuun niin kait sillä sais osallistua, on sitten jokaisen oma asia viitsiikö äänestää heidän mielestään väärään kategoriaan laitettua ukkoa.maddog kirjoitti:Hmmm, örkishamaania kai voi käyttää weirdboyna 40Kssa, joten onko sen käyttö tässä kisassa sallittua?
And they wonder how he dealt with stress so well..
Kuten samaan kysymykseen (demonista) vastasin aiemmin jo ylhäällä, ja VC vahvisti.VJ kirjoitti:Ehh. Peleistähän tässä ei ole kysymys, vaan maalauksesta. Jos se shamaani mielestäsi sopii scifi kilpailuun niin kait sillä sais osallistua, on sitten jokaisen oma asia viitsiikö äänestää heidän mielestään väärään kategoriaan laitettua ukkoa.maddog kirjoitti:Hmmm, örkishamaania kai voi käyttää weirdboyna 40Kssa, joten onko sen käyttö tässä kisassa sallittua?
Jag känner en bot
- Henri Ketonen
Re: [Maalauskisa - SCI-FI] Säännöt ja ilmottautuminen
Aivan liian iso. Tuo abaddon/obliterator on maksimi. Uskokaa pois. Tämä ei ole monster sarja.Swordmaster kirjoitti:Onko avatar liian iso ?
Eli ei.VonCarstein kirjoitti:Sarjaan osallistutaan siis yhdellä miniatyyrillä, eli ratsastavat tms. figut ovat kiellettyjä.