Onnea kilpailuun!I Ride in a Dragon kirjoitti:Pimeiden Enkeleiden
Tarinakisa 2007 - alustava keskustelu
vaikka kuinka yritin, en pystynyt köytämään edellisestä lauseesta sarkasmia. Oliko siinä edes?Viikate kirjoitti:Onnea kilpailuun!I Ride in a Dragon kirjoitti:Pimeiden Enkeleiden
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
-
DeathWizard
- Peliporukkavalvoja
Kyllä siellä Syötteellä tulee mässäiltyä jos ei ole kiire... Eli yleensä silloin kun asiakkaat alkavat vasta tulemaan syömään/asiakkaista ei ole tietoakaan. Ja palkka juoksee...
Dragon: Kyllä ne taitaa olla ihan ostettuja, paistamista vaille olevia leipiä... Ei ne siellä leipiä pyöräyttele kun minä ole siellä ollut. Eli sinä voit ihan itse ostaa semmoset 100 sampylää tai jotain jos haluat...
Dragon: Kyllä ne taitaa olla ihan ostettuja, paistamista vaille olevia leipiä... Ei ne siellä leipiä pyöräyttele kun minä ole siellä ollut. Eli sinä voit ihan itse ostaa semmoset 100 sampylää tai jotain jos haluat...
-Mikäpä pahan tappaisi?
Jee... tästähän keksii sopivan aiheen tarinakisaan... Haltiasankari Draakkon ja Syötteen Leivän uhka.DeathWizard kirjoitti:Dragon: Kyllä ne taitaa olla ihan ostettuja, paistamista vaille olevia leipiä... Ei ne siellä leipiä pyöräyttele kun minä ole siellä ollut. Eli sinä voit ihan itse ostaa semmoset 100 sampylää tai jotain jos haluat...
Ach, tänään on tullut spämmättyä vähän liikaa... olen ollut kipeänä kotona ja en ole keksinyt muutakaan tekemistä.
Kukaan muuten huomannut että WHAM ei ole tainnut tehdä ainuttakaan postia hetkeen aikaan, ainakaan sen jälkeen kun Grond sanoi että topicci pitäisi varata mm. sille-joka-kirjoittaa-vain-capseilla? Älä nyt Wham nokkiisi ota.
No joo, taitaa jäädä viimeiseksi postaukseksi tänään. Tai katsoo nyt...
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Tuskin. Aika pimeää se meno siellä Kivellä taitaa aika-ajoin olla. Mitä muuta voi odottaa tyypeiltä, jotka pitävät kylpytakkeja panssarinsa päällä osana virallista univormuaan?I Ride in a Dragon kirjoitti:vaikka kuinka yritin, en pystynyt köytämään edellisestä lauseesta sarkasmia. Oliko siinä edes?Viikate kirjoitti:Onnea kilpailuun!I Ride in a Dragon kirjoitti:Pimeiden Enkeleiden
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
En ottanut nokkiini (enkä kyllä tajunnut että se tarkoitti minua. ^^).
Tein tänään jotain, mitä en ole ikinä ennen ajatellutkaan tekeväni: kahden tunnin kävelylenkin. Meni kyllä penkin alle tämä kuntoiluyritys, kun matka päätyi paikalliseen Lidl halparoskaruokamyymälään, jostaa saa kolmella eurolla paaljon sipsiä ja suklaakarkkia!
Ja hei, mulla on selitys sille miksi se nicci on isolla! Sen alkuperäkin oli isolla. Piti keksiä joku nicci vanhaan (ja aivan ka-ma-laan!) nettiroolipeliin, Runescapeen. Sattui olemaan käsillä hämähäkkimies albumi, jossa hämähäkkimies veti jotain konnaa turpaan, ja siitä lähti sellainen "WHAM!" ääni. Ja kuten maalimainoksessakin sanotaan, siitä se ajatus sitten lähti... (maaaalaaaa maaaaailmasiiiiiii!)
Tein tänään jotain, mitä en ole ikinä ennen ajatellutkaan tekeväni: kahden tunnin kävelylenkin. Meni kyllä penkin alle tämä kuntoiluyritys, kun matka päätyi paikalliseen Lidl halparoskaruokamyymälään, jostaa saa kolmella eurolla paaljon sipsiä ja suklaakarkkia!
Ja hei, mulla on selitys sille miksi se nicci on isolla! Sen alkuperäkin oli isolla. Piti keksiä joku nicci vanhaan (ja aivan ka-ma-laan!) nettiroolipeliin, Runescapeen. Sattui olemaan käsillä hämähäkkimies albumi, jossa hämähäkkimies veti jotain konnaa turpaan, ja siitä lähti sellainen "WHAM!" ääni. Ja kuten maalimainoksessakin sanotaan, siitä se ajatus sitten lähti... (maaaalaaaa maaaaailmasiiiiiii!)
This galaxy is full of hidden secrets. It takes a vivid imagination and some pure insanity to uncover them all, yet the cost to ones sanity in uncovering them is... immense...
Luulin aina että nickisi tuli George Michaelin kamalasta kasaripoppibändistä. http://en.wikipedia.org/wiki/WHAMWHAM kirjoitti:Ja hei, mulla on selitys sille miksi se nicci on isolla! Sen alkuperäkin oli isolla. Piti keksiä joku nicci vanhaan (ja aivan ka-ma-laan!) nettiroolipeliin, Runescapeen. Sattui olemaan käsillä hämähäkkimies albumi, jossa hämähäkkimies veti jotain konnaa turpaan, ja siitä lähti sellainen "WHAM!" ääni.
"Viimeisin vierailu: To 25.12.2012 16:47"
Saunis kirjoitti:Luulin aina että nickisi tuli George Michaelin kamalasta kasaripoppibändistä. http://en.wikipedia.org/wiki/WHAM
"Weik mii ap, bifoor juu koukou!!!"
Kamaluuden allekirjoitan täydestä sydämestäni, mutta ei voi mitään. Se oli vapaana oleva nicci, ja on yhä monin paikoin, joten käytän sitä aina kun mahdollista. Mikäli se ei ole vapaana, käytän WHAMtheMAN nicciä.
This galaxy is full of hidden secrets. It takes a vivid imagination and some pure insanity to uncover them all, yet the cost to ones sanity in uncovering them is... immense...
- Dead Maniac
- Viesti:
The Wham Man olis aika suolanen myös.
Time waits for no slave.
Kääntyneet kaartilaiseni:
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... p?p=638449
Kääntyneet kaartilaiseni:
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... p?p=638449
-
DeathWizard
- Peliporukkavalvoja
-
Hollo
- Sotavasaran WHFB-tarinamestari
Saanen tiedustella, kuka tämä viehkeä neito oli? Mahtoiko hän olla yksi meidän kollektiivisen tajuntamme päähenkilöistä, joka tunnetaan lisänimellä Nyrkki? Kokonimeltään hän on Nyrkki-Kyllikki.Grond kirjoitti:Kun tässä kaikki näkyi mainostaneen mitä saivat mistäkin kokeesta, niin kai sitä pitää sitten kertoa että sain. Tänäänkin.
-
DeathWizard
- Peliporukkavalvoja
Ei saa kiusata Grondista...
Mistäs (WWW) osoitteessa hänet sitten löytää?
Mistäs (WWW) osoitteessa hänet sitten löytää?
Viimeksi muokannut DeathWizard, Ke 20.12.2006 14:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Mikäpä pahan tappaisi?
-
DeathWizard
- Peliporukkavalvoja
Voi hyvänen aika...Goblinoid kirjoitti:Siis mitä "sait"? Elä vaan sano, että... :SGrond kirjoitti:kai sitä pitää sitten kertoa että sain. Tänäänkin.
Minkä ikäinen Goblinoid olet? Nyt on pakko kysyä ennen kuin sattuu vahinko, tämä voi selittäää kaikenlaista. Vastaa ensin tähän ja sitten kerro, että oletko koskaan kuullut kukista ja mehiläisistä? Kertoiko opettaja sinulle niistä?
*Editoitu.*
Kynä-ääliö
Siis mitä "sait"? Elä vaan sano, että... :S
DeathWizard kirjoitti:Goblinoid... Mitä sinä menit tekemään...
*Krhm* Ette näemmä huomanneet sarkasmiani.. -_-Allath kirjoitti: Voi hyvänen aika...
Minkä ikäinen Goblinoid olet? Nyt on pakko kysyä ennen kuin sattuu vahinko, tämä voi selittäää kaikenlaista. Vastaa ensin tähän ja sitten kerro, että oletko koskaan kuullut kukista ja mehiläisistä? Kertoiko opettaja sinulle niistä?
*Editoitu.*
Mukana Sotavasaran foorumeilla jo kymmenen vuoden ajan.
http://fi.wikipedia.org/wiki/SarkasmiGoblinoid kirjoitti:.
*Krhm* Ette näemmä huomanneet sarkasmiani.. -_-
Anteeksi, oli aivan pakko linkittää tämä.
wikipedia kirjoitti:Nykyisin on psykologisesti todennettu, että lapset eivät ymmärrä sarkasmia. He kokevat sen itseään kohtaan suuntautuvana pilkkana.