Hero:
Helf mage...125pts
Ring of fury
"Ottaa lore of firen ja paukuttelee fireball + (random spelli) ja ringiä.
Core:
10 Archers...126pts
-Musician
"Ampuu vastustajaa"
6 Silver helms...159pts
-Heavy armors
-Shields
-Flag and musician.
"Hyökkää heikennettyihin yksikköihin kärryn kanssa"
Special/Rare:
Tiranoc Chariot...85pts
"Hyökkää heikennettyihin yksikköihin shelmien kanssa"
Total 495 pts
Power:3
Dispel:3
Toivon, ettei tule tätä "ota commander reaverilla" spämmiä. Haluan erillaisen BP listan ja kysynkin mites tuommoinen pelaisi?
Helf BP
Maagi on vähän rampa kun sillä ei ole toista leveliä ollenkaan. Ring of Fury ja level 1 wizard tuskin menevät hirveästi läpi. Normi commander HA:lla, shieldillä, hepalla ja lancella. Boostaa mukavasti shelmejä ja maksaa sen 100 pojoo. Kärryn itse vaihtaisin boltteriin ylijäämäpisteillä. Kommentoikaa viisaammat lisää...
Noh level 2 on mahdotonta saada BP:hen helfeillä.. Ja kyllä minun mielestä ring of fury + fireball voittaa level 2 maaginkin. Ring of furyn dispellaamiseen tarvitset kuitenki yksin jo +8 = molemmat dispel nopat ja niilläkänä ei aina sitä saa dispellattua, joten kyllä se fireball menee aina läpi(Tai jos saat fiery blasti esim) menee aina läpi kunhan saat heitettyä tarpeeksi isot..
Ring of furylla on power level 3.Alethor kirjoitti:Noh level 2 on mahdotonta saada BP:hen helfeillä.. Ja kyllä minun mielestä ring of fury + fireball voittaa level 2 maaginkin. Ring of furyn dispellaamiseen tarvitset kuitenki yksin jo +8 = molemmat dispel nopat ja niilläkänä ei aina sitä saa dispellattua, joten kyllä se fireball menee aina läpi(Tai jos saat fiery blasti esim) menee aina läpi kunhan saat heitettyä tarpeeksi isot..
Karu kirjoitti:
Pelimestan turnaussäännöt ovat kuin kosminen vessa, jonka lattialla makaat kosmisen jumalan roiskiessa kosmista virtsaa päällesi.
Pelimestan turnaussäännöt ovat kuin kosminen vessa, jonka lattialla makaat kosmisen jumalan roiskiessa kosmista virtsaa päällesi.
Jaah mun moka. Luulin, että dispellaukseen sama kuin helfien kirjassa. Voisitkos tähän samaan vastata, sitten onko se power level 3 = tarvii 3 dispellaukseen?Grollix kirjoitti:Ring of furylla on power level 3.Alethor kirjoitti:Noh level 2 on mahdotonta saada BP:hen helfeillä.. Ja kyllä minun mielestä ring of fury + fireball voittaa level 2 maaginkin. Ring of furyn dispellaamiseen tarvitset kuitenki yksin jo +8 = molemmat dispel nopat ja niilläkänä ei aina sitä saa dispellattua, joten kyllä se fireball menee aina läpi(Tai jos saat fiery blasti esim) menee aina läpi kunhan saat heitettyä tarpeeksi isot..
- Viiksivallu
kyllä, 3 tai enemmänAlethor kirjoitti:Jaah mun moka. Luulin, että dispellaukseen sama kuin helfien kirjassa. Voisitkos tähän samaan vastata, sitten onko se power level 3 = tarvii 3 dispellaukseen?Grollix kirjoitti:Ring of furylla on power level 3.Alethor kirjoitti:Noh level 2 on mahdotonta saada BP:hen helfeillä.. Ja kyllä minun mielestä ring of fury + fireball voittaa level 2 maaginkin. Ring of furyn dispellaamiseen tarvitset kuitenki yksin jo +8 = molemmat dispel nopat ja niilläkänä ei aina sitä saa dispellattua, joten kyllä se fireball menee aina läpi(Tai jos saat fiery blasti esim) menee aina läpi kunhan saat heitettyä tarpeeksi isot..
Munkki on upporasvassa paistettu pullataikinasta valmistettu makea leivonnainen. Munkkileivonnaisten yleisin muoto on pallo, jonka sisällä on hilloa tai muuta makeaa täytettä.
Ok kiitos.Viiksivallu kirjoitti:kyllä, 3 tai enemmänAlethor kirjoitti:Jaah mun moka. Luulin, että dispellaukseen sama kuin helfien kirjassa. Voisitkos tähän samaan vastata, sitten onko se power level 3 = tarvii 3 dispellaukseen?Grollix kirjoitti:Ring of furylla on power level 3.Alethor kirjoitti:Noh level 2 on mahdotonta saada BP:hen helfeillä.. Ja kyllä minun mielestä ring of fury + fireball voittaa level 2 maaginkin. Ring of furyn dispellaamiseen tarvitset kuitenki yksin jo +8 = molemmat dispel nopat ja niilläkänä ei aina sitä saa dispellattua, joten kyllä se fireball menee aina läpi(Tai jos saat fiery blasti esim) menee aina läpi kunhan saat heitettyä tarpeeksi isot..