"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Nainen Space Marinien johdossa.

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Kace

Nainen Space Marinien johdossa.

Viesti Kirjoittaja Kace »

Joo tuli tälläinen hauska idea miettiessäni tulevaa Space Marine armeijaa kuhan saan ensin Tau ja Wood Elf armeijat valmiiksi. Eli mietin naista Space Marinien johdossa. Haluaisin kysyä vain että onko minun ajatuksessa mitään perää ja olisiko se mitenkään mahdollista että tätä armeijaa varten on tehty kaunis mutta tappava johtaja?
Drak
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Drak »

Tuo on täysin mahdotonta fluffin mukaan, eli ei sille figuakaan löydy. Sister of battlet on melkein naismarineita.(ei siis fluffissa).
Kace

Ideana oli itse rakentaa figu eri osista. Itsekin ajattelin ensin että mahdoton ajatus nainen johdossa, mutta näitä Space Marine ryhmiähän on niin monia että kaikkia ei edes tunneta. Eli eikö hyvinkin joku olisi voinut teettää nais johtajan miehen sijaan yhdelle ryhmälle?

(Jos tälläinen ajatus on mahdoton... Sitten se on)
Snowtrooper

Viesti Kirjoittaja Snowtrooper »

Esmes naisinkvisiittori power armorissa on mahdollinen. Jos et halua pelata Daemon/Witchhuntersin säännöillä, niin counts as normaalina mariinikomentajana.

"Oikea" naispuolinen Space Marine ei ole mahdollinen, koska fluffissa on kohta 20 vuotta kerrottu, että ne 20+ implanttia jotka tekevät marsusta marsun voidaan hormonaalisten syitten takia istuttaa vain kasvuikäisten miesten kehoon.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Snowtrooper kirjoitti: "Oikea" naispuolinen Space Marine ei ole mahdollinen, koska fluffissa on kohta 20 vuotta kerrottu, että ne 20+ implanttia jotka tekevät marsusta marsun voidaan hormonaalisten syitten takia istuttaa vain kasvuikäisten miesten kehoon.
Fluffissa on myös kerrottu, kuinka IG-veteraanista tehdään space marine...

Fluffi on siis reikiä täynnä, joskin tuo on yksi reikä, jota ei kannattane väen vängällä yrittää täyttää. Olen tosin itse tehnyt niin vanhan kunnon Beatricen muodossa (tarinoita lukeneet saattavat muistaa Enkelin tytär -trilogian).

Miksei asianmukaisella hormonihoidolla voisi implantteja naiseenkin istuttaa? Lopputulos vain ei todennäköisesti olisi sen naisellisempi kuin deedeeärräläinen kuulantyöntäjätyttönen...
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Rogue

Viesti Kirjoittaja Rogue »

The Captain kirjoitti:Lopputulos vain ei todennäköisesti olisi sen naisellisempi kuin deedeeärräläinen kuulantyöntäjätyttönen...
Eli GW:n "mies jolla on tissit"- figut ovat täydellisiä tähän tarkoitukseen. Minulla henkilökohtaisesti ei ole mitään naisliideriä vastaan, sama kai se on millä figuurilla pelaat. Tuskin vastustajallakaan on mitään ongelmaa tämän kanssa, eli siitä vaan. Jos tämä kuitenkin ryhtyy inisemään fluffin vastaisuudesta, heität vastapelaajaa terävällä esineellä.

Toisaalta jos joku ylipäätään haluaa naisen johtamaan mariineita, on luonnollisesti motiivina saada äärimmäisen söpö tyttönen tungettua testostreroni-pumppujen mukaan, jotta voi myöhemmin kirjoitella irstaita raiskaus-stooreja novelleihin. Minulla ei ole tätäkään vastaan mitään ongelmaa.

Anna palaa.
Iceman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iceman »

Mites sister-figut istuvat marineiden rinnalle, jos viilaa turhat koristeet pois? Ei sama armor, mutta naisellisempia figuja ja konffauksella mahdollista saada marinea muistuttavammaksi, ehken.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
The Captain
Valvoja

Rogue kirjoitti: Toisaalta jos joku ylipäätään haluaa naisen johtamaan mariineita, on luonnollisesti motiivina saada äärimmäisen söpö tyttönen tungettua testostreroni-pumppujen mukaan, jotta voi myöhemmin kirjoitella irstaita raiskaus-stooreja novelleihin. Minulla ei ole tätäkään vastaan mitään ongelmaa.
Hitto, olen siis jollain lailla kieroutunut, kun oma nais-marineni on ei-niin-äärimmäisen-söpö testosteronipumppu...
Rogue

Viesti Kirjoittaja Rogue »

The Captain kirjoitti:
Rogue kirjoitti: Toisaalta jos joku ylipäätään haluaa naisen johtamaan mariineita, on luonnollisesti motiivina saada äärimmäisen söpö tyttönen tungettua testostreroni-pumppujen mukaan, jotta voi myöhemmin kirjoitella irstaita raiskaus-stooreja novelleihin. Minulla ei ole tätäkään vastaan mitään ongelmaa.
Hitto, olen siis jollain lailla kieroutunut, kun oma nais-marineni on ei-niin-äärimmäisen-söpö testosteronipumppu...
Ilman muuta. Vankilaanhan sinunlaisesi pitäisi pistää. Tai sitten et vaan ole vielä saanut raiskaus-stooriasi, jossa neitosesi käy mm. plastikkakirurgilla, tehtyä, etkä halua spoilata.

Jäämiehen kommenttiin pohjaten, näin minäkin tekisin, jos tekisin. En näe mitään hauskaa siinä, että lätkäisee enemmän tai vähemmän naisellisen pään kiinni marinen vartaloon. Jos kerta on tapahtunut sellainen ihme, että nainen hyväksytään marsuksi, voi samantien rakentaa oikeasti naisellisen armorin. Teinipoikien täytyy saada tyydytettyä fantasiat mariineista, jos ei deamonetit kelpaa.

Ja jos tulee pakottava tarve perustella armorin erilaisuutta, voipi vaikka väittää sitä artificeriksi.
Viimeksi muokannut Rogue, To 21.12.2006 19:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kace

Olen miettinyt sitä armoria. Tavan marsun armor ei todellakaan sopisi naiselle. Sisterinkin armoria mietin mutta sekin on vähän tylsähkö.
Tämä ajatus välähti vasta tänään ja minun marsujen hankintaan voi mennä vielä paljon aikaa. Täytyy tässä suunitella jonkinlainen "nais marsu armor" ja vaikka itse väsätä jos keksin miten sen teen.
arska_a
Viesti:

Viesti Kirjoittaja arska_a »

Nais-marinen armorissa on tietenkin sellaiset kuhmut rinnan kohdalla että oksat pois! Vyötärö voisi olla ohuempi kun miehillä jos vain mahdollista ja heti sitten lantio leveämmäksi.
Pidätkin sitten huolta, että näkyy kummman sukupuolen edustaja armeijasi johdossa on...
"Alakuloisesta perseestä ei tule iloista pierua"
-Martin Luther
The Captain
Valvoja

Kace kirjoitti:Olen miettinyt sitä armoria. Tavan marsun armor ei todellakaan sopisi naiselle. Sisterinkin armoria mietin mutta sekin on vähän tylsähkö.
Tämä ajatus välähti vasta tänään ja minun marsujen hankintaan voi mennä vielä paljon aikaa. Täytyy tässä suunitella jonkinlainen "nais marsu armor" ja vaikka itse väsätä jos keksin miten sen teen.
Omani skulptin stuffista, ja Artificer armourinahan se tosiaan toimii. Nyt vaan kun ovat skulptaustaidot "vähän" parantuneet sitten tekeleeni, olisi kovasti mieluisaa tehdä sama uusiksi hieman vähemmän tönkkönä.
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

Mariinien miesvaltaisuus johtuu siitä että implantit on suunniteltu sopimaan miesten geeneihin. Naismarsut ovat siis teoriassa mahdollisia, jos jompikumpi kadonneista primarkeista oli nainen.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Jamppaaja

Viesti Kirjoittaja Jamppaaja »

Hyvähän siitä voisi tulla jos vaikka laittaa sisters-figuun olkapääpellit(?), vaikka marsun jalat ja kätöseen chain-sawin ja maalaa muihin sopeutuvaksi

(minähän kumpiinkaan en ole perehtynyt)
"Maalaan" Tauni mustiksi ja kutsun niitä "mustaksi legioonaksi" Ja nyt ei kun dippailemaan!
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

Jamppaaja kirjoitti:Hyvähän siitä voisi tulla jos vaikka laittaa sisters-figuun olkapääpellit(?), vaikka marsun jalat ja kätöseen chain-sawin ja maalaa muihin sopeutuvaksi

Oliko oikeasti niin asiasisältöinen viesti, että mielestäsi oli perusteltua nostaa yli kaksi kuukautta vanha ketju?
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Jenian Katarn
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Jenian Katarn »

No niin, kun tähän nyt päästiin. En aikaisemmin huomannut tätä ketjua.

Itse, kun kerran Daemonhuntereilla pelaan ja fluffin perusteella niitä Grey Knightejä koulutetaan eri rotujen eliittien joukoista ja niistä tehdään mariineja (näin ainakin nykyisen codexien mukaan), joten en näe syytä miksi naispuolinen GK ei olisi mahdollinen, joten DH armeijani johtajana on nainen.

Kyseisen figun olen tottakai vääntänyt kasaan Sororiittojen uudesta Canonessista, jolle vain nappasin GK terminaattorin hilpari käden ja GK terminaattorin Psycannonin. Pelottava näky taistelukentällä. Erittäin Bulky, mutta pikkuruinen. Joitakin ihmisiä täällä saattaa olla jotka ovat sen olennon nähneet.

Kuhmut rinnan kohdalta löytyy. Asianmukaiset siis. Ja kasvoistakin näkee, että kyseessä on nainen, että siinäkään ei sinänsä ongelmaa. Kuvia en ole siitä modelista vielä ottanut, mutta ihan sievää jälkeä olen aikaan saanut. (Siis omat hienot "sculpti" taidot ja maalaamiseni huomioon ottaen.)

Mietin myöskin tuota, että kuinka radikaalisti ihmiset ottavat sen, että Terminator armour kuvataan Sistereiden power armorilla. Terminator armour on omasta mielestäni liian raskasrakenteinen, että olisi mielekästä laittaa siihen isoja kumpuja eteen, ellei kyseessä ole siis giganttisella varustuksella oleva nainen, mikä taas aikaisemman keskustelun perusteella viittaisi siihen plastiikkakirurgilla käyntiin.

Ja kuinka helppoa olisi taistella jo nuinkin raskaassa panssarissa vieläpä jos siinä olisi sellaiset valtavat mylpyrät edessä? Varmaankin aika vaikeaksi.
NOMADS Bakunin: "Shuffel Puff Grrls"
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Jamppaaja kirjoitti:Hyvähän siitä voisi tulla jos vaikka laittaa sisters-figuun olkapääpellit(?), vaikka marsun jalat ja kätöseen chain-sawin ja maalaa muihin sopeutuvaksi

No siinä onkin työtä kun alkaa metalliselta figulta hiomaan olkapääpeltejä pois, leikkaa jalat irti ja vaihtaa käden...
Jenian Katarn kirjoitti:Itse, kun kerran Daemonhuntereilla pelaan ja fluffin perusteella niitä Grey Knightejä koulutetaan eri rotujen eliittien joukoista ja niistä tehdään mariineja (näin ainakin nykyisen codexien mukaan), joten en näe syytä miksi naispuolinen GK ei olisi mahdollinen, joten DH armeijani johtajana on nainen..
Grey Knighteja koulutetaan vain ihmisistä.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Air Defence

Viesti Kirjoittaja Air Defence »

Jenian Katarn kirjoitti:Mietin myöskin tuota, että kuinka radikaalisti ihmiset ottavat sen, että Terminator armour kuvataan Sistereiden power armorilla.
Kaveripeleissä luulisi menevän siinä missä se kuuluisa colapullo carnifexinäkin, mutta turnauksissa saisit luultavasti wysiwygistä pyöreät nolla pistettä. Powa-armoria kun on aika hankala erehtyä luulemaan termiittimöhkelöksi. Vaikka sen pelin alussa kertoisitkin, niin hyvinkin voi käydä, että taistelun tuoksinnassa vastustajasi unohtaa moisen seikan...

OT: mitenkäs naiselle käy mariinien geeniterapiassa? Tuleeko niistä sellaisia DDR:läisten kuulantyöntäjättärien näköisiä ja kokoisia?
JakeZuku

Viesti Kirjoittaja JakeZuku »

iikka kirjoitti:
OT: mitenkäs naiselle käy mariinien geeniterapiassa? Tuleeko niistä sellaisia DDR:läisten kuulantyöntäjättärien näköisiä ja kokoisia?
On sanottu, että geeniterapia jonka marinet käyvät läpi, ei sovellu naisille. Johtuu varmaan Primarkeista, perhanat kun olivat miehiä.
What's going on here? Back from the grave and crap.
Air Defence

Viesti Kirjoittaja Air Defence »

JakeZuku kirjoitti:
iikka kirjoitti:OT: mitenkäs naiselle käy mariinien geeniterapiassa? Tuleeko niistä sellaisia DDR:läisten kuulantyöntäjättärien näköisiä ja kokoisia?
On sanottu, että geeniterapia jonka marinet käyvät läpi, ei sovellu naisille. Johtuu varmaan Primarkeista, perhanat kun olivat miehiä.
No just. Eikös harmaillaritareilla ole silloin sama ongelma, kun viimeisimmän luhvin mukaan heidän kantageeninsä otettiin suoraan the keisarista (kulkematta primarkin kautta), joka vissiin on kai mies.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”