"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Predatorin aseistus.

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Swarmp

Viesti Kirjoittaja Swarmp »

Tietyssä mielessä Autocannon ja lascannon on hyvä yhdistelmä.
Vaikka eldarit/nidit yms kaatuvat helpommin hevy-bolteriin. :P
Et Imperator Invocato Diabolus Daemonica Exorcism !

viewtopic.php?f=4&t=107359
Sami Jumppanen

Viesti Kirjoittaja Sami Jumppanen »

Jos vastustajalla on tankkeja, niin uskoisin, että täysi lascanon aseistus on ihan perusteltua, myöskin jos vastassa on 3:n saven saavaa sakkia, niin sillonkaan lascanonit eivät ole huonoja valintoja, verrattuna heavy bolttereihin.
toimisto

Viesti Kirjoittaja toimisto »

itse olen käyttänyt turret mounted lasceja ja heavy bolttereita. Toimivat hyvin jos vihollisella on paljon raskasta jalkaväkeä(esim:obilerators)
Swarmp

No joudun odottamaan "kauan" että saan predatorin/Rhinon, kun sovin että hankin vasta joulun jälkeen sen.Mutta tämä topici tuli tarpeeseen.Voin sit haulla kattoa, et miten se predator pitäis aseistaa. ;)

P.s -Swarmp kiitää ja kumartaa kaikille tähän topiciin vastanneille. :D

sensei

Viesti Kirjoittaja sensei »

Otat sellasen yhdistelmän mikä sopii taisteluun parhaiten. Jos on paljon jalkaväkeä niin sitten heavy boltereita. Jos taas koneita ni sit lascannoneita. Jos taas on koneita sekä jalkaväkeä otat Heavy Bolterit ja Lascannonin. Näin ainaki mä oon tehny.
Mikke

Viesti Kirjoittaja Mikke »

Itse olen havainnut päteväksi 3x lascannon variantin lojalisteilla. Tällä korvaan omassa armeijassani muuten suht vähäistä tulivoimaa, lisäksi aseistuksella on vehiclejen tiputus aivan eri luokkaa, kuin 1x lascannon + heavy bolterit.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Mikke kirjoitti:Itse olen havainnut päteväksi 3x lascannon variantin lojalisteilla. Tällä korvaan omassa armeijassani muuten suht vähäistä tulivoimaa, lisäksi aseistuksella on vehiclejen tiputus aivan eri luokkaa, kuin 1x lascannon + heavy bolterit.
Mutta sitten kun ammutaan täysillä, niin pitää olla täysin liikkumatta ja aina tämä ei ole hyvä asia. Kyllä se yksi twin-linked lascannon on monesti tuhonnut, tai vahingoittanut tarpeeksi pahasti sitä vihun ajoneuvoa, ettei ole pelkoa vastatulesta.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Swarmp

Niinpä.Ja eldareiltahan lötyy todella ärsyttäviä koneita, vallankin kun pyyhältävät viereen ja jysäyttävät samalla vuorolla omat koneet romuttamolle. :D

Master Calgar

Viesti Kirjoittaja Master Calgar »

3 lascia kyllä toimii joskus, mutta tuo liikkumattomuus hieman haittaa. Deploymentissä pitää aika tarkkaan katsoa, mihin predan asettaa, ja jos haluaa sen liikuttaa ekalla vuorolla suojasta näkösälle ampumaan, jäävät sivu lascit turhiksi. Tämän vuoksi moni ihan suht oikeutetusti suosii heavyboltereita kylkiin predalle. Marinet saavat nyt muutenkin kivasti ei-twin lasceja vähän joka paikkaan, joten enemmän liikkuva ja samalla ampuva tankki ei ole ihan huono vaihtoehto.

Tosin... itselläni on 3 lascia pultattu kiinni predaan, mutta tarkoituksena on vaihtaa heavyboltereihin. Harvemmin sitä on päässyt niin hyviin asemiin, että olisi pystynyt kaikilla lasceilla täysitehoisesti ampumaan, yleensä on pitänyt liikkua, jolloin sivuaseet ovat kärsineet matkapahoinvoinnista ja olleet hyödyttömiä.
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Taktiikat”