"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kysymys 7th editionista.

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
NakkeZan

Kysymys 7th editionista.

Viesti Kirjoittaja NakkeZan »

Elikkä, itse omistan 6. edikan sääntökirjan, ja mietin että onko tuo 7, edikka kovinkin erilainen? Kysyin yhdeltä kaverilta onko kannattaako se hankkia, ja hän vastasi että melkein samat säännöt-ei kannata.

Mutta kun olen täältä näitä juttuja lueskellut niin kuulostaisi siltä että säännöt ovat kovinkin erilaiset.

Eli siis pitäisikö/kannattaako tämä uusi opus hankkia?
Victory loves prudence.
Iceman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iceman »

Mikäli rahasta tekee tiukkaa ja ei käy turnauksissa sekä oma peliporukka suostuu pelaamaan 6th edikan säännöillä, eikä kukaan halua ottaa tuoreempia armeijakirjoja käytöön, niin ei kannata.

Kun porukka on saanut jonkinkokoiset armeijat tehtyä, niin mikäähän ei pakota hankkimaan uusia figuja, armeija- tai sääntökirjoja. Tällöin ei myöskään GW:n hinnankorotukset merkitse mitään.

Sääntöjen suhteen yleinen mielipide lienee, että parempaan suuntaan on menty, mutta 6th edikallakin ihmiset tykkäsivät pelata.

Kustannusmielessä ei kummoinen hankinta minun mielestä.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

Jos kaverillasi on se, voit varmaan vakoilla hänen kirjaansa pelatessa, tai lainata sitä ja opetella siitä sääntöjen erot.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
NakkeZan

Viesti Kirjoittaja NakkeZan »

Ei se rahasta kiinni ole, pitääpi varmaan sitten hankkia joulun jälkeen.
Victory loves prudence.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”