Tai jos se on juuri antanut jäälohikäärmeelleQQ3 kirjoitti:Entä jos se on jäälohikäärme?Blackguard kirjoitti: Tietääkseni curlingia ei pelata lohikäärmeen sisällä.
Tarinakisa 2007 - alustava keskustelu
-
necronlordi
-
troll slayer
- Hands_of_blue
Huussi ilmoitti selvin sanoin, että necronlordi on väärällä hiekkalaatikolla ja niin taidat olla muuten sinäkin.troll slayer kirjoitti:"Kuulostat" hieman ärtyneeltähuussi kirjoitti:Hei, mukavaa, kun kerroit tuosta. Toit mukavasti valoa tähän pimeään vuodenaikaan ilmoituksellasi. Nyt voitkin hävitä jonnekin.necronlordi kirjoitti:Aineiden keski-arvo on minulla, nyt kun kolmas jakso alkoi, 6,7777777778 (jupinaa, mutinaa)
Niinpä. HeheheDraven kirjoitti:Huussi ilmoitti selvin sanoin, että necronlordi on väärällä hiekkalaatikolla ja niin taidat olla muuten sinäkin.troll slayer kirjoitti:"Kuulostat" hieman ärtyneeltähuussi kirjoitti:Hei, mukavaa, kun kerroit tuosta. Toit mukavasti valoa tähän pimeään vuodenaikaan ilmoituksellasi. Nyt voitkin hävitä jonnekin.necronlordi kirjoitti:Aineiden keski-arvo on minulla, nyt kun kolmas jakso alkoi, 6,7777777778 (jupinaa, mutinaa)
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
-
Hollo
- Sotavasaran WHFB-tarinamestari
Eikös nuo lainausmerkit olisi voineet olla myös seuraavassakin sanassa? Etkö olisi voinut käyttää isoa alkukirjainta ja pistettä lauseen lopussa? Etkö olisi voinut syntyä kaksikätisenä?troll slayer kirjoitti:"Kuulostat" hieman ärtyneeltähuussi kirjoitti:Hei, mukavaa, kun kerroit tuosta. Toit mukavasti valoa tähän pimeään vuodenaikaan ilmoituksellasi. Nyt voitkin hävitä jonnekin.necronlordi kirjoitti:Aineiden keski-arvo on minulla, nyt kun kolmas jakso alkoi, 6,7777777778 (jupinaa, mutinaa)
Aijuu, kyllä siekin olet väärällä hiekkalaatikolla, häviäisitkö siekin pois? Kiitos.
Ja oikeasti hei, tämä helvetin ketju on tehnyt miusta äreämmän ihmisen täällä Sotun puolella. Nyt, kun joulukin lähestyy, ei se ole edes mikään ihme, mutta enpä minä viimevuonna ollut tuommoisia urpoja kohtaan näin kylmäkiskoinen. Tämä siis on vain itseni yllättänyt, koska en yleensä ole ilkiä.
-
troll slayer
Niinpä. HeheheAco kirjoitti:Niinpä. HeheheDraven kirjoitti:Huussi ilmoitti selvin sanoin, että necronlordi on väärällä hiekkalaatikolla ja niin taidat olla muuten sinäkin.troll slayer kirjoitti:"Kuulostat" hieman ärtyneeltähuussi kirjoitti: Hei, mukavaa, kun kerroit tuosta. Toit mukavasti valoa tähän pimeään vuodenaikaan ilmoituksellasi. Nyt voitkin hävitä jonnekin.
-
necronlordi
-
troll slayer
- Blackguard