Troll Country?
Troll Country?
Tiedän kyllä missä Troll Country sijaitsee, mutta voisiko joku kertoa minkälaista seutua tämä oikein on? Onko se jokin "No-Man's-Land" vai onko se jonkin rodun/armeijan/kansan/tms. reviiriä? Itse ainakin olettaisin että Troll Country olisi nimensä perusteella jokin peikkojen oma ihmemaa ja olen myös jostain lukenut että ainakin kaaos ja örkit ovat siellä jotain hommailleet.
- Stormdaemon
Troll Coyntry on minun mielestäni juurikin aikalailla "ei kenenkään maata", vaikka kisleviitit muistaakseni hoitavat siellä tasaisia puddistuksia, viralisesti se saattoi jopa kuulua heilla. Peikkojahan siellä on, mutta maa ei ole heidän, he eivät ole tarpeeksi järjestäytyneitä. Kaaoksen joukoistakaan vain Norset taitavat "omistaa" alueita, vaikka ei kenekään heistä luo eksy turhan paljon ihmisiä tai muita ulkopuolisia. Eikä kukaan muu ole tainnut vaatia niitä maita omikseen.
Miten sydämesi kutsuu,
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
- opootti
- Paikkakunta: Helsingin Jollas (kaupungin vuokrakämppä porhojen keskellä)
Kislevin armybookista löytyy hieman tietoa ja kartta alueesta. Näyttää kartassa olevan Hell Pit myös kohtalaisen lähellä että kaippa alueella voisi olla rottiakin.
...ja sit siel oli muitakin ja mä ajattelin...
-
Zymeth Salkir Dkhan
Clan Moulderin (yksi skavenien isoista klaaneista) pääpaikka.
Myöskin Troll Countryssa sijaitsee monien eri kaaosheimojen\armeijoiden\klaanien linnoituksia\asuinalueita. (kaaos on todella sekava joukoiltaan ulottuen nomadeista, viikinkityylisistä barbaareista jonkinlaisiin kaupunkivaltioihin. FaBan armybook keskittyy näihin nomadeihin ja barbaareihin, koska ne ovat vanhan maailman naapureina. "Sivistyneemmät" kaaosveikot asuvat syvemmällä pohjoisessa. Lähde: 4th ja 5th edikan kaaoksen armybookit.)
Myöskin Troll Countryssa sijaitsee monien eri kaaosheimojen\armeijoiden\klaanien linnoituksia\asuinalueita. (kaaos on todella sekava joukoiltaan ulottuen nomadeista, viikinkityylisistä barbaareista jonkinlaisiin kaupunkivaltioihin. FaBan armybook keskittyy näihin nomadeihin ja barbaareihin, koska ne ovat vanhan maailman naapureina. "Sivistyneemmät" kaaosveikot asuvat syvemmällä pohjoisessa. Lähde: 4th ja 5th edikan kaaoksen armybookit.)
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
-
DeathWizard
- Peliporukkavalvoja
Kyllä, täällä lahdessa onki pidetty siihen liittyen pari kampaniaa, FaBan, Mordikan ja Blood Bowlin melskeissä.jakezuku kirjoitti:Eikös Troll Country sijaitse aikalailla Scandinavian kohdalla? (GWn maailma muistuttaa aika paljon oikeata) Missä viipyy vaarallinen Finntroll horde?!
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.
- Rectunator