KHARN the Betrayer sketchi skulptille

Muut kuvat kuin miniatyyrien kuvat. Piirustukset, maastonpalat, pelipöydät, jne.
Finklestein

KHARN the Betrayer sketchi skulptille

Viesti Kirjoittaja Finklestein »

CSM codexin artworkin innoittamana päätin seuraavaksi skulptiprojektiksi ottaa kharn the betrayerin.

Piirtelin hieman idoitani, jotta tiedän mitä olen tekemässä.

Figusta tulee luultavasti inqvisitor scalen figu dunno yet, 28mm figuun saa vaan turhan vähän detailia. Vähän olisin halunnut kysellä tunnelmasta, onko se kohdallaan. SKulptissa pose on varmaan vähän liikkuvampi, tai tiedä vielä.

Gorechildin ajattelin tehdä kaksiteräiseksi, näyttää miehekkäämmältä :)

Päästä sen verran, että se on vielä täysi kopio codexin sivulta löytyvästä kuvasta, taidan siihenkin keksiä vielä jotain omaa, mutta jooh..

Kuva
"mul on pieni marine armeija jos on ; vast 10 marinee ja 1 tankki" -nöhö
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

"Braaaainss, braaaaaainss..."

Tee tuolle päälle jotain, se näyttää ihan siltä että kuola alkaa valua minä hetkenä hyvänsä. Muutenkin vähän dynaamisempi asento olisi paikallaan, ellet nyt oikeasti halua tehdä epäkuollutta Khornemariinia. ;)

Yksityiskohdat rokkaavat kybällä. Niitä on paljon, mutta silti piirroksesta saa selvää. Toivottavasti valmis nappikin tulee olemaan yhtä hieno.

Laatutyötä.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Finklestein

Viesti Kirjoittaja Finklestein »

Attila kirjoitti:"Braaaainss, braaaaaainss..."

Tee tuolle päälle jotain, se näyttää ihan siltä että kuola alkaa valua minä hetkenä hyvänsä. Muutenkin vähän dynaamisempi asento olisi paikallaan, ellet nyt oikeasti halua tehdä epäkuollutta Khornemariinia. ;)

Yksityiskohdat rokkaavat kybällä. Niitä on paljon, mutta silti piirroksesta saa selvää. Toivottavasti valmis nappikin tulee olemaan yhtä hieno.
Hajosin :D

Jooh onhan tuo pää vähän kuolaava, jos vaikka laittaisin suun irvistämään... jep pää menee tuonne mietintämyssyyn.

Asennosta sen verran, että ajattelin sen laittaa kaartilaisten ruumikasanpäälle seisomaan, katselemaan työnsä tulosta.

IMO GWn kharn on aivan liian hintelä ollakseen khornen champion.

kiitän. jouluja.
"mul on pieni marine armeija jos on ; vast 10 marinee ja 1 tankki" -nöhö
shogun

Viesti Kirjoittaja shogun »

hmmm...Laitaa siihen armoriin enempi pääkalloa sun muuta. Asennosta sen verran että laitat sen käveleen. Sillon saat siihen sellasta kivaa "pelkoa" tyyliin Sauron Lotrin leffassa. Ja kirveestä sen verran että siihen enempi massaa. Kypärästä ilkeempi ja shoulderin Khorne merkki isommaksi ja koristellumaksi.
dont drink and drive,be coz u can smoke and fly(tapasi sanoa kerran kunno vanhan mari,rasta,räikeä myssy päässän istuva erittäin tumma neekeri)
BioHazard

Viesti Kirjoittaja BioHazard »

Pää näyttää liian pieneltä, laita sille sellainen Eddie Virne :D
Mutta detailid jyllöö, tuon haluan nähä valmiina.
Tol Cormp Norz Norz Norz
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maastot ja pelipöydät”